התנהלות מול hp - עצתכם?

bongoo

New member
לי יש את pixma mx320 של canon

אצלי בערך כשנה ועובדת היטב.
אין לה חיבור רשת או כל דבר מתוחכם אחר.
היא מדפסת, סורק, פקס וגם מכונת צילום(לעת מצוא).
שימשה אותנו היטב בסריקה לפני חודשים אחדים.
ההדפסה עובדת כמו שצריך.

היא עולה כיום 328 שקלים(לפי זאפ).
יכול להיות שיש יותר מתקדמות באותה רמת מחיר, למשל עם חיבור רשת, אם את צריכה.
אני לא בקיא
.
 

bongoo

New member
הגזמת...

יש לי canon pixma mx320.
כיום היא עולה 328 שקלים(אני כבר לא זוכר בכמה קניתי אותה בעבר(יכול להיות שביותר מזה).
היא עובדת מעולה.
אצלי כבר בערך כשנה.
לא הצטרכתי את השירות שלהם בכלל והכל בסדר גמור.
 

MayaTheBee

New member
המשך הסאגה......

היום התקשרו אליי בבוקר ואמרו לי שהשליח יגיע בין 1 ל4.
השליח לא הגיע.
התקשרתי ב4 לשירת לקוחות של hp, אמרו לי שיבררו למה השליח לא הגיע. לא חזרו אליי עדיין. הכי כיף hp...
 

G Gabi

Member
בתקווה שהעניין יסתדר בהקדם...

כשהשליח יבוא עם הדיו (כך אני מסיק מההודעות הקודמות), אני מקווה שהמדפסת תעבוד ללא דופי.

למרות כל זאת, הייתי מנסה - לאחר הטרטור - לפנות ל-HP העולמית:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/contacthp?cc=us&lc=en
http://www8.hp.com/us/en/hp-information/about-hp/headquarters.html (יש מספר פקס).

כמו-כן, במידת הצורך, תוכלי לנסות ולערב את אופיס דיפו. מניסיוני, השירות של הרשת הזו כבר לא אותו שירות שהיה בעבר אבל סביר להניח שהם כן יכולים ליצור קשר עם HP ישראל בדרגים הבכירים.
 
למעלה