MayaTheBee
New member
התנהלות מול hp - עצתכם?
אהלן,
לפני כחצי שנה קניתי מדפסת deskjet 3070a שהמליצו לי עליה באופיס דיפו, ולצערי התבררה כחרא של מדפסת. אבל ניחא, אני לא משתמשת במדפסות הרבה.
לפני כמה שבועות המדפסת נתקעה, והתקשרתי לשירות הטכני, שקבענו איתי שיגיעו לאסוף ממני את המדפסת ולהביא לי חדשה. בפעם הראשונה שתיאמנו שעה (מרווח של 4 שעות - זה עדיין חוקי??? מבזבז את כל היום), הגיע השליח בלי המדפסת שהוא צריך להביא לי, אז לא הבאתי לו את שלי. יומיים אחרי (כשאמרו לי בhp שתוך כמה שעות מתאמים איתי), בלי לתאם איתי, הגיע שליח שטרח להתקשר אליי 10 פעמים כשהייתי בשיעור כי הוא חיכה מחוץ לדלת - לא ברור למה לא מתאמים כאלו דברים מראש...
סבבה, דיברתי שוב עם hp ותיאמנו ליומיים אחרי. הגיע השליח עם מדפסת והחלפנו מדפסות.
כשחיברתי את המדפסת, גם היא לא עבדה. התקשרתי לhp ואמרו לי שאני צריכה לשלח את המדפסת למעבדה ושהם לא יכולים להחליף לי אותה (כשאני טוענת שזו המדפסת ה"חדשה" שהם הביאו לי ושהם צריכים להביא לי מדפסת פועלת ולא שאני אחכה לתיקון במעבדה!!!)
הנציגת שירות אמרה שתבדוק מה אפשר לעשות ותחזור אליי - דבר שלא קרה. זה היה ביום חמישי.
היום התקשרתי שוב לhp - הנציג שירות שדיברתי איתו לא הבין שום דבר משום דבר, זה היה על סף המביך. בסוף הוא אמר לי שהנציגת שירות שדיברתי אתה בחמישי בהפסקה והיא תחזור אליי. ביקשתי שתחזור אליי בשעה מסויימת כי אני בשיעורים כל היום. כמובן שהיא חזרה אליי שעה אחרי השעה שביקשתי ולא יכולתי לענות.
אני כבר קצת מתוסכלת... לא ברור לי איך להתמודד איתם מפה, ואני שוקלת פשוט לזרוק את המדפסת הזו מהחלון ולא לגעת יותר בדברים של hp.
בגלל הסיכון שאני אפגע במישהו אני לא אעשה את זה,
אבל השאלה היא - איך גורמים להם להתנהל כמו חברה נורמלית ולהביא לי כבר בימים הקרובים מדפסת שעובדת, כשיש איתי מישהו של hp שמוודא שכך הדבר ושהסאגה לא תמשך. האם זו בקשה נורמלית או שאני חיה בסרט?
תודה מראש
אהלן,
לפני כחצי שנה קניתי מדפסת deskjet 3070a שהמליצו לי עליה באופיס דיפו, ולצערי התבררה כחרא של מדפסת. אבל ניחא, אני לא משתמשת במדפסות הרבה.
לפני כמה שבועות המדפסת נתקעה, והתקשרתי לשירות הטכני, שקבענו איתי שיגיעו לאסוף ממני את המדפסת ולהביא לי חדשה. בפעם הראשונה שתיאמנו שעה (מרווח של 4 שעות - זה עדיין חוקי??? מבזבז את כל היום), הגיע השליח בלי המדפסת שהוא צריך להביא לי, אז לא הבאתי לו את שלי. יומיים אחרי (כשאמרו לי בhp שתוך כמה שעות מתאמים איתי), בלי לתאם איתי, הגיע שליח שטרח להתקשר אליי 10 פעמים כשהייתי בשיעור כי הוא חיכה מחוץ לדלת - לא ברור למה לא מתאמים כאלו דברים מראש...
סבבה, דיברתי שוב עם hp ותיאמנו ליומיים אחרי. הגיע השליח עם מדפסת והחלפנו מדפסות.
כשחיברתי את המדפסת, גם היא לא עבדה. התקשרתי לhp ואמרו לי שאני צריכה לשלח את המדפסת למעבדה ושהם לא יכולים להחליף לי אותה (כשאני טוענת שזו המדפסת ה"חדשה" שהם הביאו לי ושהם צריכים להביא לי מדפסת פועלת ולא שאני אחכה לתיקון במעבדה!!!)
הנציגת שירות אמרה שתבדוק מה אפשר לעשות ותחזור אליי - דבר שלא קרה. זה היה ביום חמישי.
היום התקשרתי שוב לhp - הנציג שירות שדיברתי איתו לא הבין שום דבר משום דבר, זה היה על סף המביך. בסוף הוא אמר לי שהנציגת שירות שדיברתי אתה בחמישי בהפסקה והיא תחזור אליי. ביקשתי שתחזור אליי בשעה מסויימת כי אני בשיעורים כל היום. כמובן שהיא חזרה אליי שעה אחרי השעה שביקשתי ולא יכולתי לענות.
אני כבר קצת מתוסכלת... לא ברור לי איך להתמודד איתם מפה, ואני שוקלת פשוט לזרוק את המדפסת הזו מהחלון ולא לגעת יותר בדברים של hp.
בגלל הסיכון שאני אפגע במישהו אני לא אעשה את זה,
אבל השאלה היא - איך גורמים להם להתנהל כמו חברה נורמלית ולהביא לי כבר בימים הקרובים מדפסת שעובדת, כשיש איתי מישהו של hp שמוודא שכך הדבר ושהסאגה לא תמשך. האם זו בקשה נורמלית או שאני חיה בסרט?
תודה מראש