התנדבות ולימודים

VLNA

New member
התנדבות ולימודים

תא מתנדבים לא טורח לענות באימייל, אז אני אשאל פה בתקווה שאתם יודעים את התשובה ובתקווה שהנציגה שלהם תגיב לי. אני מיועד להתגייס בפברואר, ואני שוקל להתחיל בקורס לימודים שמתחיל לפני הגיוס שלי וימשיך במהלך השירות. אני יודע שבתור מתנדב אני יכול לעשות יומיות. האם יש סיכוי שיתחשבו בי גם מבחינת שעות החזרה הביתה כדי שאני אספיק להגיע לקורס? הקורס אמור להיות פעמיים בשבוע בשעות הערב.
 

שיווה100

New member
מציעה לחכות לגיוס

להתגייס, לעבור את הטירונות, לעבור חודש בסדיר, לספוג את האווירה ביחידה, התנאים, רוח המפקד, האווירה, ואז להחליט. חבל להתחיל בקורס כשלא ידוע מה יקרה בהמשך. בנוסף, מה זה שעות הערב אצלך? שעות של יומיות זה שמונה עד חמש וחצי בד"כ, קח בחשבון עיכובים, תחבורה ציבורית.. פעמיים בשבוע זה המון עבור ג'ובניקים שמשרתים חמישה ימים.... לא הייתי מציעה להתחייב לדבר כזה מראש.
 
תשובה

היי ראשית אני חושבת שלהגיד באופן כולל שתא מתנדבים לא טורח לענות למיילים זו טענה לא נכונה. אני באופן אישי עונה למיילים מספר פעמים בשבוע, וכולם מקבלים תשובות למיילים שהם שלחו באחריות. חיליים בצה"ל לא יכולים ללמוד, וזה נוגע גם למתנדבים. אלא אם כן מדובר בלימודים של האוניברסיטה הפתוחה. מעבר לכך כל לימודים במהלך שירות אסורים ולכן לא תקבל הקלות מצה"ל על מנת לשלב אותם בשירות בהצלחה
 
למעלה