התמנון החרדי דורש עוד הטבות

מצב
הנושא נעול.

846

Active member
ע"פ הגדרות הפקיד של משרד התחבורה שיושב

בנושא קווי אוטובוס ונגישות
עד לא מזמן היו פועלים בקו 572 "אגד" (תל אביב-הרצליה-כפר סבא) אוטובוסים עירוניים ובינעירוניים.
השתנה הסידור וכעת פועלים עירוניים בלבד. לא בטוח בזה במאה אחוזים, אבל יצאה הנחיה ממשרד התחבורה, שקו 572 יהיה קו מונגש וכעת פועלים אוטובוסים אלה בלבד. שוב, אולי יש טעות, אבל אני די בטוח בהנחיה.
ההנחיה, כמובן הגיונית למדי. לצד זה בקווים 47 ו-247, שאופי המסלול שלהם דומה (נסיעה בתוך הערים) הוא שימוש באוטובוסים בינעירוניים בלבד. כנראה גם לפי רישיון משרד התחבורה.
מעניין איזו סיבה הוא ימצא להסביר על ההבדלים בסוגי אוטובוסים שונים בקווי אוטובוסים דומים.
ע"פ הגדרות הפקיד של משרד התחבורה שיושב
בירושלים, קו רעננה - ת"א הוא קו בינעירוני.....
 

אורי404

New member
אבל ההגדרות שונות לקווים דומים

ע"פ הגדרות הפקיד של משרד התחבורה שיושב
בירושלים, קו רעננה - ת"א הוא קו בינעירוני.....
אבל ההגדרות שונות לקווים דומים
אין ממש הבדל בין קו 247 ל-572. אם כבר, לקו 247 יש נסיעה ארוכה יותר בשטח עירוני.

אגב, אני לא בטוח, שהפקיד נמצא רק בירושלים. אולי הוא גר בתל אביב. ואולי... אולי הוא גר בשרון (שכולל בתוכו את רעננה), אבל לא ממש נוסע באוטובוס.
 

846

Active member


אבל ההגדרות שונות לקווים דומים
אין ממש הבדל בין קו 247 ל-572. אם כבר, לקו 247 יש נסיעה ארוכה יותר בשטח עירוני.

אגב, אני לא בטוח, שהפקיד נמצא רק בירושלים. אולי הוא גר בתל אביב. ואולי... אולי הוא גר בשרון (שכולל בתוכו את רעננה), אבל לא ממש נוסע באוטובוס.
 

אורי404

New member
זה לא אותו דבר

נמוכי רצפה יועדו לשני מטרות
1.קליטה מהירה יותר של נוסעים
2.זקנים ונכים

אנשים עם עגלות יכולים להשתמש גם בבינעורוניים
זה לא אותו דבר
יש הבדל רב בעלייה לאוטובוס נמוך רצפה עם עגלות, בהשוואה לאוטובוס עם מדרגות (בינעירוני או עירוניים ישנים).
במובן מסויים זה נכנס להגדרה הראשונה, שכתבת: "קליטה מהירה יותר של נוסעים".
 

droriko

New member
בבינעירוני אבל יש בג'אז

זה לא אותו דבר
יש הבדל רב בעלייה לאוטובוס נמוך רצפה עם עגלות, בהשוואה לאוטובוס עם מדרגות (בינעירוני או עירוניים ישנים).
במובן מסויים זה נכנס להגדרה הראשונה, שכתבת: "קליטה מהירה יותר של נוסעים".
בבינעירוני אבל יש בג'אז
 

846

Active member
האמת, אני לא ממש מבין אותך..

בבינעירוני אבל יש בג'אז
האמת, אני לא ממש מבין אותך..
מה בין מחת ל תXת?
ידוע שבדגם בינעירוני יש תא מטען, הדיון כאן הוא על קווים עירוניים......
 

droriko

New member
הגבתי לאורי השווה בין שניהם

האמת, אני לא ממש מבין אותך..
מה בין מחת ל תXת?
ידוע שבדגם בינעירוני יש תא מטען, הדיון כאן הוא על קווים עירוניים......
הגבתי לאורי השווה בין שניהם
"יש הבדל רב בעלייה לאוטובוס נמוך רצפה עם עגלות, בהשוואה לאוטובוס עם מדרגות (בינעירוני או עירוניים ישנים)."
 

אורי404

New member
באמת יש הבדל בזמנים. אתה רק מחזק את זה

הגבתי לאורי השווה בין שניהם
"יש הבדל רב בעלייה לאוטובוס נמוך רצפה עם עגלות, בהשוואה לאוטובוס עם מדרגות (בינעירוני או עירוניים ישנים)."
באמת יש הבדל בזמנים. אתה רק מחזק את זה
יהיה יותר מהיר לעלות עם עגלה בנמוך רצפה, מאשר על התהליך של פתיחת תא מטען, העמסתו ועלייה לאוטובוס.
 

droriko

New member
לא אמרתי שלא

באמת יש הבדל בזמנים. אתה רק מחזק את זה
יהיה יותר מהיר לעלות עם עגלה בנמוך רצפה, מאשר על התהליך של פתיחת תא מטען, העמסתו ועלייה לאוטובוס.
לא אמרתי שלא
הבעיה היא לא בעלייה לאוטובוס עם עגלה, הבעיה היא שהיא תופס הרבה מקום.
 

846

Active member
הגדרה בוויקיפדיה

נמוכי רצפה יועדו לשני מטרות
1.קליטה מהירה יותר של נוסעים
2.זקנים ונכים

אנשים עם עגלות יכולים להשתמש גם בבינעורוניים
הגדרה בוויקיפדיה
אוטובוס נמוך ריצפה
 

oschlick

New member
צעד מבורך שיסייע לא רק לחרדים.

צעד מבורך שיסייע לא רק לחרדים.
רק אתמול לראות אישה חילונית עולה עם עגלה ומתלבטת אם לשלם כפול או לקפל את העגלה. הרעיון שצריך לשלם כפול בגלל נסיעה עם עגלה הוא הזוי. הוא בטח לא מעודד תח''צ וספק כמה מקום נחסך ע''י קיפול העגלה
 

846

Active member
מנסיון, ברוב המיקרים

צעד מבורך שיסייע לא רק לחרדים.
רק אתמול לראות אישה חילונית עולה עם עגלה ומתלבטת אם לשלם כפול או לקפל את העגלה. הרעיון שצריך לשלם כפול בגלל נסיעה עם עגלה הוא הזוי. הוא בטח לא מעודד תח''צ וספק כמה מקום נחסך ע''י קיפול העגלה
מנסיון, ברוב המיקרים
עגלה מקופלת מפריעה יותר, שלא נדבר על בטיחות הילד......
 

droriko

New member
נחסך הרבה מקום

צעד מבורך שיסייע לא רק לחרדים.
רק אתמול לראות אישה חילונית עולה עם עגלה ומתלבטת אם לשלם כפול או לקפל את העגלה. הרעיון שצריך לשלם כפול בגלל נסיעה עם עגלה הוא הזוי. הוא בטח לא מעודד תח''צ וספק כמה מקום נחסך ע''י קיפול העגלה
נחסך הרבה מקום
 

846

Active member
קיפול העגלה לא תמיד חוסך מקום

נחסך הרבה מקום
קיפול העגלה לא תמיד חוסך מקום
ולעיתים מפריע בגלל חוסר הגמישות בהזזה. עגלה על גלגלים נוסעת טוב יותר מעגלה מקופלת.
וגם זה מהנסיון שצברתי בשבועיים + שאני בתח"צ.
 

droriko

New member
אף אחד לא פיקפק בניסיון שלך בתור נהג

קיפול העגלה לא תמיד חוסך מקום
ולעיתים מפריע בגלל חוסר הגמישות בהזזה. עגלה על גלגלים נוסעת טוב יותר מעגלה מקופלת.
וגם זה מהנסיון שצברתי בשבועיים + שאני בתח"צ.
אף אחד לא פיקפק בניסיון שלך בתור נהג
ובקוים עמוסים זה לא משנה איך העגלה נוסעת כי היא לא ממש נוסעת
 

846

Active member
אז תקשיב פעם לתשובות של אנשים

אף אחד לא פיקפק בניסיון שלך בתור נהג
ובקוים עמוסים זה לא משנה איך העגלה נוסעת כי היא לא ממש נוסעת
אז תקשיב פעם לתשובות של אנשים
שמתנסים בזה מידי יום ואל תפציץ בסיסמאות ותאוריות
 

droriko

New member
אני קרוב ל-10 שנים עובד בדן

אז תקשיב פעם לתשובות של אנשים
שמתנסים בזה מידי יום ואל תפציץ בסיסמאות ותאוריות
אני קרוב ל-10 שנים עובד בדן
אל תתנשא עלי בבקשה, גם אני יודע איך נראה אוטובוס מבפנים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה