ambitious cyanide
New member
ובאי-סבסוד עגלות אתה לא מבטל ניידות?
כסף הוא כסף: אם לא תסבסד קווים לא רווחים, אנשים יצטרכו לנסוע ברכב פרטי או במונית. מן הסתם זה יקר. אם לא תסבסד עגלות, אנשים יצטרכו לשלם יותר בשביל לנסוע (בהשוואה למחיר המוצע). אני לא רואה את ההבדל.
יש הרבה נשים חרדיות בעלות עגלות רבות כמו שאמרת בעצמך. למה לדעתך תחבורה ציבורית צריכה להיות נגישה וזולה רק לאנשים עם מעט ילדים? מה הגיוני בקריטריון הזה? למה מגורים באזור נידח לא מהווה קריטריון לייקור נסיעות וריבוי ילדים דווקא כן, לפי דעתך?
ובאי-סבסוד עגלות אתה לא מבטל ניידות?מישהו פה אמר לאסור על חרדים לנסוע באוטובוס?
שיסעו כמה שהם רוצים מתי שהם רוצים,רק שישלמו על העגלות.
ויש הבדל בין לסבסד את זה ללסבסד קוים לא רווחים, כי אם תפסיק לסבסד את הקוים לא רווחים אז תבטל את הניידות של המון אנשים.
כסף הוא כסף: אם לא תסבסד קווים לא רווחים, אנשים יצטרכו לנסוע ברכב פרטי או במונית. מן הסתם זה יקר. אם לא תסבסד עגלות, אנשים יצטרכו לשלם יותר בשביל לנסוע (בהשוואה למחיר המוצע). אני לא רואה את ההבדל.
יש הרבה נשים חרדיות בעלות עגלות רבות כמו שאמרת בעצמך. למה לדעתך תחבורה ציבורית צריכה להיות נגישה וזולה רק לאנשים עם מעט ילדים? מה הגיוני בקריטריון הזה? למה מגורים באזור נידח לא מהווה קריטריון לייקור נסיעות וריבוי ילדים דווקא כן, לפי דעתך?