התמנון החרדי דורש עוד הטבות

מצב
הנושא נעול.
ובאי-סבסוד עגלות אתה לא מבטל ניידות?

מישהו פה אמר לאסור על חרדים לנסוע באוטובוס?
שיסעו כמה שהם רוצים מתי שהם רוצים,רק שישלמו על העגלות.

ויש הבדל בין לסבסד את זה ללסבסד קוים לא רווחים, כי אם תפסיק לסבסד את הקוים לא רווחים אז תבטל את הניידות של המון אנשים.
ובאי-סבסוד עגלות אתה לא מבטל ניידות?
כסף הוא כסף: אם לא תסבסד קווים לא רווחים, אנשים יצטרכו לנסוע ברכב פרטי או במונית. מן הסתם זה יקר. אם לא תסבסד עגלות, אנשים יצטרכו לשלם יותר בשביל לנסוע (בהשוואה למחיר המוצע). אני לא רואה את ההבדל.
יש הרבה נשים חרדיות בעלות עגלות רבות כמו שאמרת בעצמך. למה לדעתך תחבורה ציבורית צריכה להיות נגישה וזולה רק לאנשים עם מעט ילדים? מה הגיוני בקריטריון הזה? למה מגורים באזור נידח לא מהווה קריטריון לייקור נסיעות וריבוי ילדים דווקא כן, לפי דעתך?
 

droriko

New member
הפער בין מונית לאוטובוס

ובאי-סבסוד עגלות אתה לא מבטל ניידות?
כסף הוא כסף: אם לא תסבסד קווים לא רווחים, אנשים יצטרכו לנסוע ברכב פרטי או במונית. מן הסתם זה יקר. אם לא תסבסד עגלות, אנשים יצטרכו לשלם יותר בשביל לנסוע (בהשוואה למחיר המוצע). אני לא רואה את ההבדל.
יש הרבה נשים חרדיות בעלות עגלות רבות כמו שאמרת בעצמך. למה לדעתך תחבורה ציבורית צריכה להיות נגישה וזולה רק לאנשים עם מעט ילדים? מה הגיוני בקריטריון הזה? למה מגורים באזור נידח לא מהווה קריטריון לייקור נסיעות וריבוי ילדים דווקא כן, לפי דעתך?
הפער בין מונית לאוטובוס
היא פי כמה וכמה יותר גדול מתשלום על עגלה
 
מה זה משנה? זה עניין עקרוני.

הפער בין מונית לאוטובוס
היא פי כמה וכמה יותר גדול מתשלום על עגלה
מה זה משנה? זה עניין עקרוני.
לא נימקת למה לדעתך ראוי לסבסד אנשם שגרים במקומות מבודדים יחסית ולא ראוי לסבסד אנשים שיש להם הרבה ילדים. שני סוגי האנשים מהווים לקוחות של התחבורה הציבורית ולא ברור למה האחד עדיף על האחר.

שנית, נסיעה בודדת מבני ברק לתל אביב לאישה עם שלושה ילדים מתחת לגיל חמש ושלוש עגלות תעלה כ 40 שקלים באוטבוס וכ 50 שקלים במונית. זה הפער הגדול "פי כמה וכמה" ?
 

droriko

New member
50 שקל מבני ברק לתל אביב??

מה זה משנה? זה עניין עקרוני.
לא נימקת למה לדעתך ראוי לסבסד אנשם שגרים במקומות מבודדים יחסית ולא ראוי לסבסד אנשים שיש להם הרבה ילדים. שני סוגי האנשים מהווים לקוחות של התחבורה הציבורית ולא ברור למה האחד עדיף על האחר.

שנית, נסיעה בודדת מבני ברק לתל אביב לאישה עם שלושה ילדים מתחת לגיל חמש ושלוש עגלות תעלה כ 40 שקלים באוטבוס וכ 50 שקלים במונית. זה הפער הגדול "פי כמה וכמה" ?
50 שקל מבני ברק לתל אביב??
מה זה יום המעשים הטובים של נהגי המונית?
 

846

Member
אל תדאג, אף חרדי לא שילם עד היום על

חשבון פשוט
נניח שילד נמצא בעגלה עד גיל 3 בסדר?(סתם זרקתי מספר עכשיו)
עכשיו אמא חילונית ממוצעת תחזיק עגלה במשך 3 שנים, ואחרי זה תשים אותם במחסן ושנתיים אחרי זה תוליד עוד ילד,תשתמש בעגלה עוד 3 שנים ותזרוק אותה לפח או תתרום לעניים. אמא חרדית תוליד ילד,תחזיק עגלה במשך 3 שנים,במשך ה-3 שנים האלה היא תוליד עוד ילד ואז תצתרך 2 עגלות, כעבור ה-3 שנים היא תוליד עוד ילד,ואז הילד שכבר לא צריך עגלה יוחלף בילד אחר והאמא תישאר עם 2 עגלות, ולמעשה במשך 10 שנים לא יהיה מצב שהיא תעלה לאוטובוס בלי עגלה או שניים, בהרבה מקרים גם עם 3. אז אתה באמת בא להשוות בין החרדים לחילונים?
אל תדאג, אף חרדי לא שילם עד היום על
עגלה, ובעצם מעטים מאד (מכלל הציבור) שילמו, הרוב קיפל את העגלה וזהו.
לדעתי ביטול התשלום הוא צעד מבורך, עוד דרך לעודד את השימוש בתח"צ, הרי הושקעו מיליארדים של שקלים באוטובוסים נמוכי ריצפה ובעצם אוכלוסית היעד נכים ומשפחות עם עגלות כמעט לא משתמשות ביתרונות שלהם.
 

droriko

New member
נמוכי רצפה יועדו לשני מטרות

אל תדאג, אף חרדי לא שילם עד היום על
עגלה, ובעצם מעטים מאד (מכלל הציבור) שילמו, הרוב קיפל את העגלה וזהו.
לדעתי ביטול התשלום הוא צעד מבורך, עוד דרך לעודד את השימוש בתח"צ, הרי הושקעו מיליארדים של שקלים באוטובוסים נמוכי ריצפה ובעצם אוכלוסית היעד נכים ומשפחות עם עגלות כמעט לא משתמשות ביתרונות שלהם.
נמוכי רצפה יועדו לשני מטרות
1.קליטה מהירה יותר של נוסעים
2.זקנים ונכים

אנשים עם עגלות יכולים להשתמש גם בבינעורוניים
 

droriko

New member
לגבי כאלה שמקפלים את העגלה בגלל המחיר

נמוכי רצפה יועדו לשני מטרות
1.קליטה מהירה יותר של נוסעים
2.זקנים ונכים

אנשים עם עגלות יכולים להשתמש גם בבינעורוניים
לגבי כאלה שמקפלים את העגלה בגלל המחיר
תחשוב איזה עומס יהיה באוטובוס אם הם לא יקפלו את העגלה,כמה שהאוטובוסים עמוסים היום הם יהיו פי 2 יותר עמוסים, והאוטובוס ידלג על יותר תחנות מה שיצריך תיגבור של אוטובוסים,ותגבור עולה כסף
 

אורי404

New member
נקווה מאוד, שיפעילו שיקול דעת

לגבי כאלה שמקפלים את העגלה בגלל המחיר
תחשוב איזה עומס יהיה באוטובוס אם הם לא יקפלו את העגלה,כמה שהאוטובוסים עמוסים היום הם יהיו פי 2 יותר עמוסים, והאוטובוס ידלג על יותר תחנות מה שיצריך תיגבור של אוטובוסים,ותגבור עולה כסף
נקווה מאוד, שיפעילו שיקול דעת
נקווה, שהנוסעים השונים יפעילו שיקול דעת. למשל בין גילאי ילדים. יש הבדל בין תינוק בן חודשים, שיותר מתאים, שהוא יישאר בעגלה, לעומת ילד בן שלוש.
אולי בתקווה הזו יש מן נאיביות, אך עדיין נקווה לטוב.
 

846

Member
תחבורה ציבורית היא שרות

לגבי כאלה שמקפלים את העגלה בגלל המחיר
תחשוב איזה עומס יהיה באוטובוס אם הם לא יקפלו את העגלה,כמה שהאוטובוסים עמוסים היום הם יהיו פי 2 יותר עמוסים, והאוטובוס ידלג על יותר תחנות מה שיצריך תיגבור של אוטובוסים,ותגבור עולה כסף
תחבורה ציבורית היא שרות
שהמדינה נותנת לאזרח,
שרות לאזרח = סובסידיה,
שהמדינה תתמודד......
 

droriko

New member
מאיפה תביא כסף?

תחבורה ציבורית היא שרות
שהמדינה נותנת לאזרח,
שרות לאזרח = סובסידיה,
שהמדינה תתמודד......
מאיפה תביא כסף?
הרי עכישו משרד האוצר מקצץ לך פרוייקטים תחבורתייים,אז אתה רוצה עוד להוסיף כסף?
 

846

Member
בשביל זה בחרנו את ביבי ושטייניץ....

מאיפה תביא כסף?
הרי עכישו משרד האוצר מקצץ לך פרוייקטים תחבורתייים,אז אתה רוצה עוד להוסיף כסף?
בשביל זה בחרנו את ביבי ושטייניץ....
אי אפשר להצהיר הצהרות בדבר שיפור ועידוד התח"צ ומצד שני לא להשקיע כסף.


בעצם כן אפשר אנחנו חיים בישראל.......
 

droriko

New member
ביבי הוא ראש הממשלה שהשקיע הכי הרבה בתחץ

בשביל זה בחרנו את ביבי ושטייניץ....
אי אפשר להצהיר הצהרות בדבר שיפור ועידוד התח"צ ומצד שני לא להשקיע כסף.


בעצם כן אפשר אנחנו חיים בישראל.......
ביבי הוא ראש הממשלה שהשקיע הכי הרבה בתחץ
וכבר אמרו את זה מספיק פה בפורום,וגם הפרוייקטים שעומדים לצאת לדרך ישפרו את התחץ.
 

846

Member
אז הוא גם יביא את הכסף החסר.

ביבי הוא ראש הממשלה שהשקיע הכי הרבה בתחץ
וכבר אמרו את זה מספיק פה בפורום,וגם הפרוייקטים שעומדים לצאת לדרך ישפרו את התחץ.
אז הוא גם יביא את הכסף החסר.
ואגב, אף חברת תח"צ לא תפסיד כסף מביטול התשלום על עגלות.
אני יכול לספור לך על יד וחצי בקושי את מס' הפעמים שנוסעים שילמו לי על עגלה ולא קיפלו. הפידיון היה זעום עד אפסי.
ואני עובד כבר קצת יותר משבועיים בתח"צ.
 

אורי404

New member
על תוכן ההודעה

אז הוא גם יביא את הכסף החסר.
ואגב, אף חברת תח"צ לא תפסיד כסף מביטול התשלום על עגלות.
אני יכול לספור לך על יד וחצי בקושי את מס' הפעמים שנוסעים שילמו לי על עגלה ולא קיפלו. הפידיון היה זעום עד אפסי.
ואני עובד כבר קצת יותר משבועיים בתח"צ.
על תוכן ההודעה
 

droriko

New member
כי אתה לא עובד בבני ברק

אז הוא גם יביא את הכסף החסר.
ואגב, אף חברת תח"צ לא תפסיד כסף מביטול התשלום על עגלות.
אני יכול לספור לך על יד וחצי בקושי את מס' הפעמים שנוסעים שילמו לי על עגלה ולא קיפלו. הפידיון היה זעום עד אפסי.
ואני עובד כבר קצת יותר משבועיים בתח"צ.
כי אתה לא עובד בבני ברק
 

846

Member
יאללה מספיק, תודה שיתכן

תיסע יותר
יאללה מספיק, תודה שיתכן
והאוויר יצא מהבלון, הכותרת היתה מנופחת ולא צריך להוסיף...


ומשום מה התעלמת לחלוטין מההגדרה של דגם אוטבוס נמוך ריצפה.
 

droriko

New member
כשנעשה פירות בקוים העירוניים של בני ברק

יאללה מספיק, תודה שיתכן
והאוויר יצא מהבלון, הכותרת היתה מנופחת ולא צריך להוסיף...


ומשום מה התעלמת לחלוטין מההגדרה של דגם אוטבוס נמוך ריצפה.
כשנעשה פירות בקוים העירוניים של בני ברק
אני אקרא לך שתצתטרף אלינו לשבועיים + אחרי זה תדבר איתי על בלונים
 

846

Member
אני שם כמעט כל יום , זה פותר אותי?

כשנעשה פירות בקוים העירוניים של בני ברק
אני אקרא לך שתצתטרף אלינו לשבועיים + אחרי זה תדבר איתי על בלונים
אני שם כמעט כל יום , זה פותר אותי?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה