התמונות שברכבת....

מצב
הנושא נעול.
התמונות שברכבת....

התמונות שברכבת....
כפי שהבטחתי לכם נסעתי לחיפה ברכבת... והנה התמונות... אולי איכות על הפנים אבל רק הרעיון...
 
סיכום:

בי בי רכבת, עבר עוד יום טיול בארץ..
סיכום:
הייתי גם בכרמלית וגם בגנים הבאיים, ונורא היה יפה הכרמלית... רק קצת קצר וממש ממש מאוורר היה ממש נחמד סיכום: מומלץ!
 
תיקון לטעות

הרכבת הישנה בדרך לחיפה
תיקון לטעות
צר לי לתקנך עומרי, אבל הרכבת שנסעת בה לחיפה, (ובמקרה, גם זו שחזרת בה מחיפה) היא רכבת מסוג ´מו-דו´, כלומר קרונות ספרדיים משנת 1995/6. מכיוון שעובדים בארץ עדיין קרונות נוסעים משנות ה-50, קשה לומר שזו רכבת ישנה. למי שתוהה איך זיהיתי את הקרונות, להלן התשובה (החלקית): בתוך הקרון - לפי צבע הריפוד ולפי מדפי החפצים מלמעלה (הם שקופים עם תאורות מפוזרות במרחקים שווים). בכניסה לקרון - הדלתות הן מסוג שמחליק החוצה והצידה באופן אוטומטי. בכל הקרונות הישנים הדלתות נפתחות באופן ידני. אמנם גם בקרונועים מדגם IC3 יש דלתות אוטומטיות, אבל בקרונועים פינות החלונות מעוגלות, בעוד בקרונות ה-מו-דו החלונות בדלתות הם בצורת מלבן. לפי המראה החיצוני של הקרון - קרונות ה-´מו-דו´ הם היחידים בארץ שמעוצבים כך שנראה מבחוץ כאילו יש פס רצוף של חלונות לרוחב הקרון (למעשה אשליה שנוצרה ע"י כיסוי רציף בזכוכית גם של הקטעים בהם אין חלון של ממש).
 
חן, על טעות זו גם אני חשבתי...

תיקון לטעות
צר לי לתקנך עומרי, אבל הרכבת שנסעת בה לחיפה, (ובמקרה, גם זו שחזרת בה מחיפה) היא רכבת מסוג ´מו-דו´, כלומר קרונות ספרדיים משנת 1995/6. מכיוון שעובדים בארץ עדיין קרונות נוסעים משנות ה-50, קשה לומר שזו רכבת ישנה. למי שתוהה איך זיהיתי את הקרונות, להלן התשובה (החלקית): בתוך הקרון - לפי צבע הריפוד ולפי מדפי החפצים מלמעלה (הם שקופים עם תאורות מפוזרות במרחקים שווים). בכניסה לקרון - הדלתות הן מסוג שמחליק החוצה והצידה באופן אוטומטי. בכל הקרונות הישנים הדלתות נפתחות באופן ידני. אמנם גם בקרונועים מדגם IC3 יש דלתות אוטומטיות, אבל בקרונועים פינות החלונות מעוגלות, בעוד בקרונות ה-מו-דו החלונות בדלתות הם בצורת מלבן. לפי המראה החיצוני של הקרון - קרונות ה-´מו-דו´ הם היחידים בארץ שמעוצבים כך שנראה מבחוץ כאילו יש פס רצוף של חלונות לרוחב הקרון (למעשה אשליה שנוצרה ע"י כיסוי רציף בזכוכית גם של הקטעים בהם אין חלון של ממש).
חן, על טעות זו גם אני חשבתי...
כי אחרי חרישה ארוכה מאוד של אתר חדשות הרכבת... הבנתי שיש כמה סוגי רכובת נוסעים שפועלות ונתתי להם כינויים... 1) ישנה מאוד- זאת עם הדלתות הנפתחות ידנית (עוד לא נסעתי-איך זה?). 2) ישנה- זאת היותר משופרת, זאת שנסעתי איתה מתל אביב לחיפה ומחיפה לבנימינה. 3) חדשה, זו עם הכיסאות הרחבים בצבע כחול סגול שכתוב עליהם רכבת ישראל... (המעבר בין הקרונות הוא ללא דלת וכמעט לא מבחינים במעבר 4) דאבל דק (מובן מאליו) אשמח לדבר איתך בתוכנת מסרים כל שהיא פרטיי נממצאים למטה תודה...
 

יהוושע

New member
ההגדרה שלך ל " ישנה " אינה נכונה

חן, על טעות זו גם אני חשבתי...
כי אחרי חרישה ארוכה מאוד של אתר חדשות הרכבת... הבנתי שיש כמה סוגי רכובת נוסעים שפועלות ונתתי להם כינויים... 1) ישנה מאוד- זאת עם הדלתות הנפתחות ידנית (עוד לא נסעתי-איך זה?). 2) ישנה- זאת היותר משופרת, זאת שנסעתי איתה מתל אביב לחיפה ומחיפה לבנימינה. 3) חדשה, זו עם הכיסאות הרחבים בצבע כחול סגול שכתוב עליהם רכבת ישראל... (המעבר בין הקרונות הוא ללא דלת וכמעט לא מבחינים במעבר 4) דאבל דק (מובן מאליו) אשמח לדבר איתך בתוכנת מסרים כל שהיא פרטיי נממצאים למטה תודה...
ההגדרה שלך ל " ישנה " אינה נכונה
כאמור , רכבות ה " מודו " אינן ישנות כלל , ולדעתי המושבים בהן אף נוחים יותר מבקרונועים ( מחלקם לפחות ) .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה