תיקון לטעות
צר לי לתקנך עומרי, אבל הרכבת שנסעת בה לחיפה, (ובמקרה, גם זו שחזרת בה מחיפה) היא רכבת מסוג ´מו-דו´, כלומר קרונות ספרדיים משנת 1995/6. מכיוון שעובדים בארץ עדיין קרונות נוסעים משנות ה-50, קשה לומר שזו רכבת ישנה. למי שתוהה איך זיהיתי את הקרונות, להלן התשובה (החלקית): בתוך הקרון - לפי צבע הריפוד ולפי מדפי החפצים מלמעלה (הם שקופים עם תאורות מפוזרות במרחקים שווים). בכניסה לקרון - הדלתות הן מסוג שמחליק החוצה והצידה באופן אוטומטי. בכל הקרונות הישנים הדלתות נפתחות באופן ידני. אמנם גם בקרונועים מדגם IC3 יש דלתות אוטומטיות, אבל בקרונועים פינות החלונות מעוגלות, בעוד בקרונות ה-מו-דו החלונות בדלתות הם בצורת מלבן. לפי המראה החיצוני של הקרון - קרונות ה-´מו-דו´ הם היחידים בארץ שמעוצבים כך שנראה מבחוץ כאילו יש פס רצוף של חלונות לרוחב הקרון (למעשה אשליה שנוצרה ע"י כיסוי רציף בזכוכית גם של הקטעים בהם אין חלון של ממש).