התמודדות ראשונה של חברי המועצה הנבחרת לא!!!

מיקה131

New member
צריכים ללמוד מאנשי קולמן

מנדי וחבורתו צריכים ללמוד מאנשי קולמן, איך מפסידים בכבוד ומפרגנים...
 

שירי147

New member
למנדי ואנשיו רצוי לא ללמוד מאנשי קולמן!

מנדי ואנשיו אנא אל תלמדו מאנשי קולמן כי לא שכחנו שום אירוע אלימות של יום הבחירות שהיה ומישהוא (קולמן) הבטיח שיום לאחר הבחירות הוא יצא בהתנצלות (הבטיח זאת בכנס שמנדי ערך בביתו) עדיין מחכים!
 

naamas7

New member
מנדי יקח אותנו למקומות רחוקים!

אכן שירי, לא נרגעת מהאליל שלך! חבל, היה ראוי שאת שהלכת אחרי סיסמאות וניירות שמילאו את רחובות הישוב והצהירו: גולברי נכשל 1...,2..,3...,4..5... תשבי ותחשבי בשקט, אל תמשיכי בהצהרות חסרות התועלת שלך! נראה כעת שהחלטתם לחבור לגולברי, ששיניתם את האסטרטגיה והחלטתם שכל דרך בפוליטיקה היא כשרה... צאי יחד עם חבריך ותעשי - בעיקר למען החינוך "כי חינוך זה הכל" ואנו נדע לעשות בדרכנו הצנועה כפי שעשינו עד היום! אני גאה בסיעת אופק, באבי קולמן ובכל האזרחים הרבים, כמעט 50 אחוזים, שרצו שינוי ויעשו הכל כדי שיצליח בחמש השנים הבאות. בהזדמנות זו אני רוצה לומר תודה לכל האנשים הנפלאים שהצטרפו, עזרו ותרמו במסע זה - אלה האנשים האמיתיים!!!
 

amitrom

New member
נעמה שוב הערות לסדר

1. 17 אחוז רצו בקולמן ה32 אחוז הנוספים לא רצו גולברי!!! 2. אתם ממש, אבל ממש לא היחידים שתורמים לישוב. 3. חינוך זה מעל הכל ולא "חינוך זה הכל" יש הבדל. חינוך זה מעל אינטרסים צרים, חינוך זה מעל מאבקים סקטוריאלים חינוך זה הכלי העיקרי לשינוי. עמית
 

yonib1231

New member
עמית רומנו - הערות לסדר

אם לא שמת לב היה סיבוב שני ביישוב ובו 49% מהמצביעים הצביעו לקולמן. לא זכור שמנדי התמודד בסיבוב השני. אכן חינוך יכול להוביל לשינוי השאלה היא האם אדם שעבר על חוק הבחירות, מפרסם משהו אחד ועושה משהו אחר (כלומר לא יציב והפכפך) ושלכלך את היישוב כולו בפליירים שעוסקים בניקיון הוא זה שרצוי שיוביל את המהפכה בחינוך. מנדי הוכיח במערכת הבחירות שחוץ מאינטרסים אישיים צרים היישוב ותושביו, וכל שכן בוחריו ותומכיו, אינם נספרים על ידו.
 

ofer1niv

New member
קולמן יכול להיצטרף

אף אחד לא פסל אותו ולא אמר שהוא לא רצוי , ויש ביכולתו לתרום רבות והוא בהחלט מסוגל להרים את הכפפה , הוא הפסיד בקרב על הראשות אבל בהחלט עדיין חבר מועצה ותושב פעיל וכול פעילות מבורכת צריך לאחד שורות ולא לרדת לרמת 0 בכדי לספק יצרים אפלים של חלומות שזמנם עבר לחמש שנים, קולמן בהחלט רצוי במערכת ובהחלט יכול לתרום הכול תליו בו בלבד
 
לשירי ואנשי מנדי אחרים

אינני יודע בדיוק מה קרה בלילה בין 10 ל 11 בנובמבר ומי האשם. לדעתי היו כבר אינסוף שיחות הבהרה בנושא אבל אתם מתעקשים להמשיך וללעוס את המסטיק המשומש הזה. אני פעלתי יחד עם אנשי קולמן לא מעט במהלך השבועיים האחרונים ולא מצאתי שם אף אחד אלים ובטח לא אוירה של אלימות. להיפך. במקומך ואחרים במחנך הייתי לומד קצת דרך ארץ ואצילות מאנשי קולמן, שבשבועיים האחרונים הורידו להם שלטים מדי יום ומדי לילה ולא הכפישו את גולברי עקב כך. לא ראיתי אותם מנסים להרוויח קולות על חשבון החבורות על פניו של טל ארז. לא ראיתי את צוותי הטלויזיה באים לראיין את הפעיל ששלפו לעברו סכין ולא שמעתי את אבי קולמן זורע פילוג ושנאה למרות שבמהלך חגיגות הנצחון אתמול בלילה נשמעו לעברו קריאות גזעניות. זה לא נעשה מתוך עמדה של חולשה אלא מתוך הבנה שאלימות זה לא ענין ליחסי ציבור. לפעמים האיפוק הוא המונע את המשכה. נראה שבאיזו שהיא דינמיקה קבוצתית שלילית הגעתם לדמוניזציה של קולמן ואנשיו ואתם עדיין נתלים על האילן עליו טיפסתם ולא יכולים או לא רוצים לרדת. הלו. מערכת הבחירות הסתימה לה. בבקשה לקחת סולם ולרדת. יש לכם את תיק החינוך לנהל.
 

מיקה131

New member
אייל כ"כ צודק!

תרדו מהעץ ומסיפורי המעשיות שאותם כ"כ נוח לכם לעצב, לשנות ולהוסיף תתחילו להיכנס לעשייה, הרי דיברתם ללא הרף על החינוך אז הנה הוא בידכם קדימה...
 

מיקה131

New member
לשירי

לפני שאת יוצאת בהצהרות מציעה לך ללמוד את העובדות קצת יותר מקרוב ולבדוק לעומק מה בדיוק היה ומי צריך להתנצל!
 

shavitmass

New member
תיק החינוך.

תיק החינוך היה במועצה היוצאת בידי ידידי ראובן סדן, איש מוכשר לכל הדיעות. הבעיה היא לא התיק.... הבעיה הגיבוי מראש המועצה!! ופה חייב לבא שינוי. במידה ומנדי אכן יקבל את תיק החינוך (יו"ר וועדת חינוך במועצה) עלינו לזכור שהעשייה החינוכית איננה לגמרי בשליטתו! אלא בידיהן הנאמנות של מאות המורות, עוזרות ההוראה, הגננות, הסייעות מנהלות מוסדות החינוך ובעיקר אין עשייה בחינוך ללא רה אורגניזציה של אגף החינוך ומינוי מנהל/ת לאגף כולל מנהלת לגיל הרך ומנהל/ת מוביל לפרויקט הקמת התיכון וחט"ב. ועוד נקודה למחשבה: החינוך מתחיל בבית! ורק אז עובר למערכת הציבורית
שלכם שביט מס חבר המועצה הנבחרת
 

Master Stav

New member
איש יקר ...

כאשר יתמנה סופית מחזיק לתיק החינוך יש בכוונתי לבוא אליו ולנסות יחד איתו להגיע להטמעת תוכנית הלמידה למטמטיקה בשיטת סינגפור שיטה הנחשבת למספר 1 בעולם, אין ספק בכלל נוכח הוחכות בשטח שמדובר בישטה שיכולה להרים את הידע של הלומדים ביישוב בזמן קצר ותוך כדי הקניית הרגלי למידה שיעזור גם במקצועות אחרים .
 

shay4442

New member
תיק החינוך בידיו של מנדי!

ציטוט מתוך mynet: גולברי סיפר כי כבר הפקיד את תיק החינוך בידיו של רבינוביץ.."מתוך הבנה ואחריות שהוא האדם המתאים והראוי ביותר להוביל את החינוך בקדימה-צורן". עד כאן דבר ראש המועצה והנה הרגע לו חיכינו - עכשיו תורו של מנדי ואנשיו להראות לנו איך עושים את המהפכה בחינוך! שביט אתה צודק שהעסק מורכב ומי שמכיר את הנושא יודע שאורנה לא סתם עזבה! אני תקווה שכעת שמנדי בעל תפקיד ומחויבות הוא יראה לנו מה הוא יודע ויכול לעשות! לא מילים - רק מעשים! אני ועוד רבים בישוב מצפים לעשייה זו ולא נתבייש להגיע ולדרוש את כל מה שהובטח. הרי השמים הם הגבול וחינוך הוא ההההההככככללללל!
 

שירי147

New member
עובדות

אני יודעת הכל כולל מי האיש של אותו לילה ועדיין קולמן לא התנצל כפי שהבטיח ואתם יכולים לומר ואו לכתוב מה שבא לכם ע'מ לנסות לסובב זאת אחרת !!
 

מיקה131

New member
העובדות הן...

העובדות הן, שירי היקרה שאת לא היית שם, ומי שכן היה שם צעד קדימה ואמר את דברו והציע לבוא לכל חקירה שצריך בכדי לשים את הדברים על דיוקם!!!! אם את כ"כ חסרת מנוח בנושא ומתעקשת שאלו הם פעיליו של קולמן אשמח לקשר אותך עם אותו 'בעל האאודי' בכדי שתוכלי להתרשם ממקור ראשון ולא משמועות זדוניות!!!! די להשמצות!
 

EREZ TAL1

New member
שירי יקרה

לכל הדעות עינייך סגורות לכל מה שלא באג'נדה שלך או של פטרונך מנדי. האירוע אלימות שאת מדברת אליו היה בלילה בככר בצורן ואני דברתי אם האמא שהייתה שם וראתה ובאמת חזרה מזועזעת מהדבר אבל לפיה בלבד הארוע היה "מיילד" ביותר . כל אלימות היא אלימות היא אלימות ולא תצליחי לשמוע ממני שום סובלנות לעניין , אבל ... אבי קולמן לא שלח אף אחד להרביץ לפעילים של מנדי אבי קולמן לאורך כל הקמפיין באופן אחראי ביותר ייצר שקט ודרש עיניניות בלבד . אבי קולמן סרב בתוקף לרעיונות של פעילים כאלה ואחרים להדליק אש כזאת או אחרת וכו'. אפשר עד מחר לאחוז בקרניי העלבון הצורב על ההפסד של מנדי לקולמן ולא ועזוב לעולם ... לאן תגיעי ? נגמר עבר דפדפי אחותי
 

naamas7

New member
שמועות שמגיעות מקדימה-צורן

הגיעו אלי שמועות המספרות על פגישה של חברי הקואליציה הקרובה: גולברי+מנדי+ש"ס+מורשת=7 חברים יקרים האם הסגן הוא ש"ס או מנדי? מעניין.......
 

meni009

New member
שמועות מענינות.....

איפנ יחד בתנופה בסיפור???? איפה צורן???? שוב לא סופרים אותנו???. צוך, איל מה קורה???? אל תוותרו על מקומנו שוב
 

ofer1niv

New member
נכון היכן צורן

היכן צורן מסתתרת ? אי שם בין ההרים של מיקי אקרמן סמדר סאלם + שני נציגים אבודים במועצה אחד כנראה של יחד בתנופה ואחד של גולברי אורן לוטרינגר אז היו לצורן 5 במועצה יחד עם מירו , אבל צורן "כועסת על גולברי" אז מה קרה לנו הכניסו לפיתה את הקולות האבודים של אקרמן 1200 ועוד 800 אבודים למועצה ובסוף הצבעה היסטרית לקולמן הרי אם גולברי קיבל 750 קול בסיבוב הראשון ו860 בשיני אז צוח לא בדיוק הביא את הסחורה ? אז השאלה הגדולה למה מגיע סגן לצורן? האם בכלל יש סיבה לשכונת צורן שבחרה בקולמן להלין עכשיו? אולי רק מנהלת תספיק ? צורן יורה לעצמה ברגל כול פעם מחדש התנתקות מלב השרון איחוד עם קדימה קולמן ממש אלופי פיזור הדעת אז אולי באמת ש"ס טובים לנו יותר היום?
 

מיקה131

New member
אני כבר לא מבינה אותך asds5550

מה כן טוב לך?... קולמן הציע את הסגנות, אם היתה הצבעה היסטרית לקולמן לצורן היה סגן במועצה
 
למעלה