התמודדות עם רגשי אשם

עובדייה

New member
התמודדות עם רגשי אשם

אך אדם דתי גיי יכול להיתמודד עם רגשות האשם עקב היותו כזה. יש קונפלקט ענק בן הדברים! אך אפשר לתת תשובה לאותם רגשות אשם אם בכלל.
 

SmartToyBoy

New member
אם זה מנחם אותך...

יש עוד הרבה אנשים בעולם עם אותם תחושות. ובכל מקרה: אני חושב שאדם צריך לנבור היטב בנבכי נפשו, ובשלב מסויים להחליט איפה הוא עומד. אם אתה רואה קונפליקט - לדעתי - צריך לעשות את המירב על מנת ששני ה"צדדים" (הדת, והנטיות המיניות) יוכלו להתקיים זו לצד זו. נכון שזו תחושה איומה לרצות לחיות כאדם דתי, ובתוך כך לעבור על איסור דאוריתא (למרות שמחלוקת מהם גבולות האיסור), וכן (אולי) לא לקיים את אחת המצוות החשובות ביותר - פרו ורבו. אבל --> וכאן מגיעה הנקודה שאני מנסה לחדד בפניך - האם לדעתך זה מוכרח להפריע? כלומר, כאדם דתי, האם אתה מסוגל להבין שכך אלוקים ברא אותך? אלוקים רוצה את ליבך ואת אמונתך האמיתית. במה שאתה לא יכול -- אם ירצה - יעזור, ואם לא - לא. אתה מבחינתך עשה את המיטב, ומרצונך הטוב יעזור לך, וישפר את הרגשתך. בהצלחה
 

white star

New member
../images/Emo54.gif ולמה הוא לא יכול 'פרו ורבו'?

היום עם הטכנולוגיה ואם פונדקאית הוא טוב מאוד יכול לעשות את זה...
 

יודיX3

New member
הרי לך תשובה:

2 שלבים עיקריים בבניית "אני" מאושר: יש לקחת את רגשות האשם ולזרוק אותם לעזאזל. זה בתור צעד ראשון. בתור צעד שני צריך להתחיל ללמוד לקבל את עצמך ולהיות שלם עם עצמך. שני הדברים הנ"ל יכולים לקחת זמן רק- אפילו שנים.
 
למעלה