מספרת הסיפורים 22
New member
התמודדות עם מוות של בע"ח
גרא שלום, היום מת הקטן מבין שלושה ארנבים שבני מגדלים בחודשים האחרונים. בני הקטן בן ה-6 בכה כחצי שעה, ולאחר ששוחחנו על העצב ועל תחושת האובדן שלו, וכיצד הוא יוכל להתמודד עמה, ולאחר שהסברתי לו שבע"ח קטנים לא תמיד שורדים בטבע, ועל אחת כמה וכמה בשבי, הוא נרגע ופנה לעינייניו. בני הגדול לעומתו(בן-10) בכה עם הפוגות מ-13:00 בצהרים עד 22:00. הוא מרגיש אשם במות הארנב, וחושב שאולי לא טיפל בו כראוי(ממש לא נכון), הוא מרגיש שלא מצליח להתגבר, הוא טוען שאינו מעכל את מותו של הארנב, בקיצור- קשה לו מאוד באמת! יש לציין כי הוא ילד מאוד רגיש, וכל הרגשות נחווים על- ידו בעוצמות גבוהות (כעס, עצב, שמחה)קצת כמו ילד קטן... כיצד אוכל לסייע לו להתמודד עם האובדן? יש לנו שני ארנבים נוספים(גדולים), וחשבתי להביא לו עוד ארנבון קטן, אך לנוכח עוצמתה של תגובתו, אני חוששת שיקרה משהו לארנבון והוא שוב יחווה כאב נורא. אשמח לעיצה.
גרא שלום, היום מת הקטן מבין שלושה ארנבים שבני מגדלים בחודשים האחרונים. בני הקטן בן ה-6 בכה כחצי שעה, ולאחר ששוחחנו על העצב ועל תחושת האובדן שלו, וכיצד הוא יוכל להתמודד עמה, ולאחר שהסברתי לו שבע"ח קטנים לא תמיד שורדים בטבע, ועל אחת כמה וכמה בשבי, הוא נרגע ופנה לעינייניו. בני הגדול לעומתו(בן-10) בכה עם הפוגות מ-13:00 בצהרים עד 22:00. הוא מרגיש אשם במות הארנב, וחושב שאולי לא טיפל בו כראוי(ממש לא נכון), הוא מרגיש שלא מצליח להתגבר, הוא טוען שאינו מעכל את מותו של הארנב, בקיצור- קשה לו מאוד באמת! יש לציין כי הוא ילד מאוד רגיש, וכל הרגשות נחווים על- ידו בעוצמות גבוהות (כעס, עצב, שמחה)קצת כמו ילד קטן... כיצד אוכל לסייע לו להתמודד עם האובדן? יש לנו שני ארנבים נוספים(גדולים), וחשבתי להביא לו עוד ארנבון קטן, אך לנוכח עוצמתה של תגובתו, אני חוששת שיקרה משהו לארנבון והוא שוב יחווה כאב נורא. אשמח לעיצה.