התלבטות שנוגעת לכולנו ../images/Emo4.gif
הי, נתחיל בזה שכולנו מסכימות שהפורום מקסים, כייפי ומלא אינפורמציה שימושית. והרי הבעיה: נורא בא לי לשתף בכל דבר ועניין לגבי מה סגרתי, איך ואיפה אבל אני די מפחדת... אני מפחדת לחשוף את המקום והתאריך מסיבות בטחוניות. מה אני צריכה כל מיני אורחים לא קרואים בחתונה? אם זה סתם איזה תמהוני אז ניחא.. אבל עכשיו מדברים על זה שארגוני טרור שואבים מידע (בעיקר על צעירים והרגלי הבילוי שלהם) מהפורומים והצ´אטים באינטרנט... מפחיד!!!! רק כדי לשים דברים בפרופורציה, אז מי מכן שהשתתפה אי פעם במפגש פורום (לא משנה איזה) אף פעם לא סוגרים פרטים מעל גבי הפורום, תמיד במסרים ובמיילים... אז אם אנחנו כל כך מודעים לבטחון כשמדובר במפגש חברתי אז מה לגבי החתונה? ה-ארוע של חיינו? אז אני מתה לספר- אבל מפחדת. אז החלטתי לחשוף רק את המקום או רק את התאריך ועכשיו אני שוב בבעיה כי קשה לי להחליט איזה מהם? הרי יש המון מה לדבר על המקום מצד אחד והמון על ההתרגשות ככל שהזמן קרב מצד שני... מה דעתכן? נ.ב סליחה עם הלחצתי מישהי, אבל זו באמת שאלה שכדאי לחשוב עליה, לא?
הי, נתחיל בזה שכולנו מסכימות שהפורום מקסים, כייפי ומלא אינפורמציה שימושית. והרי הבעיה: נורא בא לי לשתף בכל דבר ועניין לגבי מה סגרתי, איך ואיפה אבל אני די מפחדת... אני מפחדת לחשוף את המקום והתאריך מסיבות בטחוניות. מה אני צריכה כל מיני אורחים לא קרואים בחתונה? אם זה סתם איזה תמהוני אז ניחא.. אבל עכשיו מדברים על זה שארגוני טרור שואבים מידע (בעיקר על צעירים והרגלי הבילוי שלהם) מהפורומים והצ´אטים באינטרנט... מפחיד!!!! רק כדי לשים דברים בפרופורציה, אז מי מכן שהשתתפה אי פעם במפגש פורום (לא משנה איזה) אף פעם לא סוגרים פרטים מעל גבי הפורום, תמיד במסרים ובמיילים... אז אם אנחנו כל כך מודעים לבטחון כשמדובר במפגש חברתי אז מה לגבי החתונה? ה-ארוע של חיינו? אז אני מתה לספר- אבל מפחדת. אז החלטתי לחשוף רק את המקום או רק את התאריך ועכשיו אני שוב בבעיה כי קשה לי להחליט איזה מהם? הרי יש המון מה לדבר על המקום מצד אחד והמון על ההתרגשות ככל שהזמן קרב מצד שני... מה דעתכן? נ.ב סליחה עם הלחצתי מישהי, אבל זו באמת שאלה שכדאי לחשוב עליה, לא?