התלבטות,פראמדיקים....!!!

אסף47

New member
התלבטות,פראמדיקים....!!!

לפני חודשיים ככה ירד לי הפרופיל מ 97 ל72,אז בני משקים (של הנח"ל מי שמכיר...) אמרו לי שאני לא יכול להגיע וכו' כל מיני מיונים של 97 כמו יומסיירות נדפק לי... עכשיו עשיתי בינתיים מיונים לפראמדיקים והתקבלתי...עכשיו זה או פראמדיקים או שריון, שעדיף מן הסתם את הקורס,לא שיש לי בעיה עם טנקים,אפילו בא לי שריון, פשוט הבעיה שאין שמביאים לי זריקה או משהו אני נרתע...יענו מחטים ואני לא יודע עד כמה זה ילך,כי גם לא התנדבתי במד"א... אבל מצד שני איך הפסיכולוג לא עלה על זה?אז אולי אני ייסתדר עם זה עם הזמן? בעקרון אני גיוס נובמבר אז אני חייב מהר להחליט,מי שיש לו רקע במד"א,חובש או מע"ר מנוסה אודה אם תייעצו....שנה טובה!!!
 

Anusha

New member
ממממ...

השאלה שלך היא, האם תוכל להתגבר על הפחד שלך ממחטים במהלך הקורס? תכלס זה תלוי בבן אדם...אני מכירה אנשים שהיה להם פחד דומה אבל הם התגברו עליו, וכאלה שעדיין יש להם את זה אבל הם מתמודדים עם זה... ולי אישית אין שום פחד ממחטים:) (אני מתנדבת במד"א, אז כן אני מכירה כמה וכמה אנשים כאלה:)) ואם כבר... איך זה המיונים לפרמדיקים? כאילו מה הולך שם, איך כמה ולמה...? פשוט אני נורא רוצה פרמדיקים בצבא... ואני מעוניינת לדעת איך זה... תודה מראש
שנה טובה
 

עידן כץ

New member
דעתי...

לדעתי תלך לפראמדיקים...בלי לחשוב פעמיים אפילו...אני מאמין שאתה תתגבר על הפחד הזה...אני לא רואה סיבה שלא כי זה כולה עניין פסיכולוגי ועל רוב הענינים האלה אפשר להתגבר לפי דעתי...וגם לפי מה שאני יודע העניין עם המחט הוא חלק די קטן מהקורס(בחלק העיוני כמובן) ואני חושב שמית שתתרגל לכל העניין ותבין שזה חלק מהיומיום שלך שם אז אתה תסתדר עןם זה מצוין... מקסימום...לא יסתדר לך...תפרוש מהקורס ותוכל להחליף מקום לפי מה שאני יודע... אנה...שרשרתי לתגובה שלך בשביל זה: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=311&msgid=8945374 זה שרשור שהיה פה פעם זה על המיונים לפראמידיקם...אבל יש לך עוד זמן...תעברי את הבגרויות עכשיו מה את מתעסקת בשטויות האלה עכשיו...בהצלחה שיהיה לך...
 

אסף47

New member
תודה עידן,ANUSHA וכולם....-

עידן תודה רבה על השירשור עזרת לי..., לגבייך ANUSHA...אם את במד"א ואין לך פחד ממחטים אז וואלה ממש תפור עלייך,ולפי דעתי תנסי ממש ללכת עלזה,למה הבנתי שבאזרחי זה עולה איזה 34,000 ש"ח.....לפי מה שהבנתי לבנות יש מיונים מקדימים שמשם את עוברת ליום מיון לפראמדיקים ספציפית...המיונים לפי דעתי היו באמת קשים...10 שעות...שתי שלבים,שיש ניפוי באמצע.איזה חצי בערך עפים,ואז יש פסיכולוג. קטע ראשון- השאלון המיתולוגי של נקודות שיא,שפל,אבל אכזרי יותר מבטייס,מודיעין,"תפקידים מועדפים" וכו' לפי מה שעברתי... ואז דינמיקה קבוצתית, ומבחן 20 דקות ללמוד שני עמודים,ואח"כ מבחן 20 דקות עלזה...ממה שהבנתי מי שבמד"א זה היה לו קל,אבל בטח הם ידרשו יותר...ארוחת צהריים,ואז מבחן בע"פ עם פראמדיקים...הם בוחנים אותך כל היום,הם ופסיכולוג...ואז שלב שני אם תעברי ב"ה,מול 4 פסיכולוגים איזה 20 דקות...בעיקרון אם את מצליחה להשיג מיונים דברי איתי בכיף אני יגיד לך,אני גם די זוכר ת'חומר של המבנים...אז תודה לך,ושיהיה בהצלחה!
 

mass

New member
אתה תתגבר על הפחד ממחטים.

זה אחד הקורסים הכי טובים שיש לצה"ל להציע.
 
אתה תתגבר על הפחד שלך ממחטים

תאמין לי שאחרי כמה פעמים שאתה פותח וריד ופותחים לך אתה מתחיל אפילו לאהוב את זה. קורס פראמדיקים זה קורס שווה מאוד והוא טוב מאוד גם לאזרחות. פראמדיקים בצבא זה שונה ממד"א כי העבודה בצבא היא שונה ממד"א. יש לשירות הזה חסרונות שזה לרוב לא לשרת במקום רבוע ועם אנשים קבועים (כמובן שזה לא מחייב, אתה יכול להיות משוייך לצוות אחד, הבעיה היא אם תוצב באוגדה ואז פשוט יציבו אותך כל פעם במקום שצריך, עם צוות רפואה אחר ואנשים אחרים). בסך הכל אני במקומך הייתי הולך על הקורס הזה, אני בהיבט לאחור מצטער שלא עשיתי קורס פראמדיקים למרות שהייתה לי אפשרות..בסופו של דבר הסתפקתי בקורס חובשים.
 

RedGrass1

New member
נצל"ש

פארמדיקים זה נחשב קרבי? בתור בן יחיד אני צריך אישור הורים כדי ללכת לשם? באיזה מנילה זה קדץ או יח"ש?
 
למעלה