התלבטות לגבי התוכנית המשולבת.

  • פותח הנושא alnes
  • פורסם בתאריך

alnes

New member
התלבטות לגבי התוכנית המשולבת.

שלום לכולם, אחרי שכבר החלטתי ללמוד בעברית ולא בחיפה, ואפילו התקבלתי לתוכנית המשולבת בעברית, חזרתי להתלבט לגבי השילוב. השילוב שאליו התקבלתי הוא משפטים-כלכלה, אבל עכשיו נראה לי שאני מעדיף לשלב עם מנהל עסקים כי התואר בכלכלה "כבד ומתמטי" מידי בשבילי ומקבע אותי לתחום המסחרי, ואילו החומר הנלמד במנהל עסקים מושך אותי יותר, וגם יאפשר לי להתרכז ולהשקיע יותר במשפטים. אם יש פה סטודנטים שמשלבים ויכולו לפרט לי על כל אחד מהשילובים טיפה יותר... תודה רבה.
 
ממליצה לך לעבור על הסיליבוס

כי במנע"ס, שנה א' (או לפחות סמסטר א' ממה שאני יודעת מחברה) מלאאאא בקורסי מתמטיקה של מיקרו מאקרו וכו' אז נראה לי הכי חכם יהיה שפשוט תשווה בין השניים ותראה מה יותר מעניין אותך..
 

B L I M P

New member
בעברית במנע"ס בשנה א'

יש מתמטיקה א+ב וסטטיסטיקה א+ב. בשנים מתקדמות יש קורסי המשך. הקושי הוא בינוני למדי.
 

indigo3688

New member
אפשרי שהוא מדבר על ה-MBA

במקרה כזה בשנה א' יש רק מיקרו ומקרו
 

alnes

New member
ממה שאני הבנתי

כשמשלבים משפטים עם מנהל עסקים מתעסקים הרבה פחות עם מתמטיקה, על נגזרותיה השונות, מאשר כשמשלבים עם כלכלה. זה מדוייק? מה ההבדל בין בוגרי השילובים כאשר מחפשים התמחות? יש יתרון לשילוב כלשהו מביניהם?
 
נקודת מבט קצת אחרת../images/Emo8.gif

האנשים, האנשים... אם מסתכלים על האנשים, רואים שהמשלבים עם כלכלה הרבה יותר נחמדים מהמשלבים עם מנע"ס. יותר אנושיים, יותר מחייכים, יותר כייפיים. תחשוב - איזה סוג של בנאדם אתה רוצה להיות? גילוי נאות: הכותבת לא למדה אף פעם לא בכלכלה ולא במנע"ס, כך שמהותית ממש אין לה מושג על מה היא מדברת, אלא רק על זהות חבריה לשנתון...
 
על מה את מקשקשת?

האנשים של כלכלה יותר נחמדים?! טוב, הם נחמדים. אבל א. את לא יכולה להסיק מכך מה יהיה בשנתון הבא ב. יש אנשים נחמדים שמשלבים עם דברים אחרים וג. את מכירה בדיוק שני אנשים שמשלבים עם כלכלה, אז למה להסיק מהם מסקנות? סטטיסטית, זה ממש לא מעיד על הכלל. (ואני מבינה בסטטיסטיקה, מאנשים שלומדים כלכלה
) בקיצור, הטענה שלך מופרכת.
 
הם יותר נחמדים, נקודה.

א. את יודעת מהכרות אישית שהאנשים של כלכלה יותר נחמדים ב. לא אמרתי ששילובים אחרים לא נחמדים (נגיד, היסטוריה גם נחמדים...:) ), רק שהמשלבים עם כלכלה, ספציפית, יותר נחמדים מהמשלבים עם מנע"ס, ספציפית. ואני עומדת מאחורי זה. ג. אני מכירה יותר משני אנשים. זה שאת מכירה רק שני אנשים שאני מכירה שמשלבים עם כלכלה (עכשיו לקרוא שוב את המשפט, הפעם יותר לאט, כדי להבין) לא אומר שזה כל מי שאני מכירה. חוץ מזה שגם אני חשבתי לשלב עם כלכלה, אז כנראה שאלה באמת אנשים נחמדים (אם היה להם את הפוטנציאל להכיל גם אותי, אנשה נחמדה במובהק...) ד. את לא מבינה בסטטיסטיקה, בקושי 1+1 את יודעת לעשות. ה. מה נעשה איתך, מה? ו. בקשר לטענה שהטענה שלי מופרכת, את יודעת בדיוק כמוני שעל טענות מופרכות מקבלים 8 נקודות בונוס בעבודה בחוזים, אז צריך לשים לב גם אליהן. ז. שבת שלום!!!
 

EgeBamayasi

New member
רגע

ומה קורה אם בנאדם לומד כלכלה ומנהל עסקים ביחד? הם מקזזים אחד את השני והבנאדם הוא סתם אחד?
 
לא, יש הגיון פנימי עמוק שעומד מאחורי הדברים.

מהסתכלות על מדגם לא מייצג מהאנשים שסביבי: סביר שאדם שהלך ללמוד משפטים וכלכלה רוצה לדעת איך המדינה עובדת על מנת להשתלב בתוכה ולראות מה הוא יכול לעשות כדי להועיל. גם סביר שאדם שהלך ללמוד משפטיםומנע"ס הלך לשם כי הוא רוצה לדעת איך לנצל את המערכת בצורה הכי טובה כדי לדפוק אותה. על בסיס אותה התאוריה (אם כי, אני חייבת להודות, לא מתצפית אמפירית): אדם שהלך למנע"ס וכלכלה זה גם בד"כ כדי לדפוק אותה. לכן גם הוא לא יהיה נחמד. ובאופן כללי, אם כבר משלבים עם משפטים, עדיף לשלב עם תיאטרון, כי הכל ממילא הצגה (תודה לסיליה ולזאב), וזה גם הרבה יותר כיף ככה.
 

EgeBamayasi

New member
דווקא האנשים שלומדים איתי

מנהל עסקים וכלכלה הם מאוד נחמדים כנראה שנפלת על אנשים לא נחמדים
 
../images/Emo6.gif את מצחיקה גם וירטואלית!

אמרתי שמה שאני יודעת בסטטיסטיקה זה על סמך שיחה עם משלבי כלכלה, אז לא לזלזל!חוצפנה. ולא נחמד לזרות לי מלח על הפצעים (חוזים
) שאר הטענות שלך הן פשוט כדי להוכיח שאת חכמה ומתחכמת, אז הן לא ראויות להתייחסות!
 
למעלה