התלבטות כיפית - ירח דבש באילת

michke

New member
...וחדר לא על המים?

דקר, לקחתי אותך ברצינות וביררתי באגמים (ותודה לכל מי שהתייחס אליו גם) אחלה מחיר! (2810 לחמישה לילות, כולל פינוקי ירח דבש). אלא מה? המלון מלא, אין חדרים על הים, והסיכוי שישדרגו אותנו לכזה שואף לאפס, פשוט כי לא יהיו חדרים פנויים. עדיין שווה? זקוקה לתשובה מהירה..חייבת לסגור כבר..
 

oshris

New member
לדעתי זה לא משמעותי

אבל זה הופך את החדר ליותר מיוחד. קחי בחשבון שחדר על המים גם יקר יותר, ובטח זה יעלה כמה מאות שקלים יותר. אני הייתי פעם אחת בחדר על המים, וברוב הזמן לא ניצלנו את המרפסת והמים ה"פרטיים". מה שיפה במלון הזה, זה שהוא לא "מלוני".
 

L i l l i t h

New member
אני הייתי בחדר שלא היה על המים

דווקא לעומת כולם, אני _ביקשתי_ חדר מעל המים, כי חששתי מהקטע של הפרטיות (כי תכלס, כל אחד יכול לשחות למרפסת שלכם. למי שלא אכפת לו- בכיף! אני פשוט לא הרגשתי נוח עם זה). בכל אופן, ביליתי ארבעה ימים מדהימים באגמים. הבריכה כיפית גם כשהיציאה אליה היא לא ישירות מהחדר. אני חייבת לציין כמה דברים לגבי המלון: האווירה שם היא משהו שקשה לתאר במילים. הכל זורם שם על מי מנוחות, תרתי משמע. בכל מקום אפשר להנות ממוזיקת צ'יל אאוט מרגיעה. מסביב לבריכה תמצאו ערסלים וכסאות נדנדה מגניבים וגם מיטות שיזוף "סטנדרטיות". האוכל במלון מ-ע-ו-ל-ה. לקחנו חבילה של חצי פנסיון והיא הייתה שווה כל שקל. האוכל טעים, טרי ומוכן לעיניכם. גם בבוקר וגם בערב. הבר של המלון נעים וטעים(!) וגם המזנון שליד הבריכה. הודענו למלון מראש שאנחנו בירח דבש ובכל יום קיבלנו הפתעה חדשה לחדר: שמפניה ופירות טרופיים, קופסת עוגיות עם הקדשה אישית ממנהל המלון, סבונים מיוחדים ממצפה רמון (גם יפים וגם בריאים) וחוץ מזה- קבלנו עיתונים לחדר בכל בוקר. אבל לא בשביל זה באנו. המקום משרה אווירה מרגיעה ומדהימה שפשוט צריך לחוות בעצמך. 10 דקות לים, 10 דקות לקניון, 10 דקות לטיילת. מומלץ מומלץ מומלץ!!! נסיעה טובה ומזל טוב! (וסליחה על האורך)
 

michke

New member
../images/Emo24.gif עשית לי את היום, את. קניתי!

מה גם שקיבלתי כרגע מחיר עוד יותר פיצוצי - 2,400 לחמישה לילות!! (BB)
 

L i l l i t h

New member
../images/Emo140.gif שמחה לעזור! והמחיר ממש פיצוצי!

אל תשכחי לחזור ולספר איך היה.
 

lula

New member
מצטרפת להמלצה על אגמים

הפך למלון המועדף שלנו כבר שנתיים- חוזרים לשם כל פעם ונהנים מחדש אוכל ברמה, שירות נהדר... תהני...
 

גוגולה

New member
אם אתם בלי אוטו אין פה שאלה בכלל!

לכו על מרידיאן. אישית הייתי ממליצה על רויאל ביץ', שרתון מוריה ודן (טוב, אפשר אולי להוסיף את הילטון מ"ש לרשימה) אבל שאלת רק על שניהם... בלי אוטו זה קצת "תיק" לשהות באורכידאה. אפילו החוף ים של המלון קצת מרוחק.
 

דקר26

New member
לא לשכוח לגנוב מגבת בשמי!!!

ממש שמחה שעזרתי לך בהחלטה {דקר מועילה במשהו!!} עכשיו תעשי טובה ותלכי לזה שאחראי על הכנסים שם {המתרגם מטעם המלון הוא היה פעם..מקווה שהוא עוד שם.. יאיר..195 של עור שחום ועיניים כחולות} תמסרי לו שהאקסית שלו אוהבת אותו מליונים ועוד שבוע שיכין אמצעי הגנה :)
 

cleopatra2006

New member
דבר ראשון- מזל טוב!!!

דבר שני- אני לא רוצה להתערב- רק מציעה, אבל אם כבר אתם נוסעים לאנשהו לירח דבש, למה דווקא אילת - ועוד 5-6 לילות? מה כבר יש לעשות שם?? למה שלא תטוסו לחו"ל? אם אין לכם כסף- אפילו ל 3 לילות. איטליה? צרפת?.. אתם צריכים קצת חופש, להינות, לא לשמוע מה קורה בארץ- רק להיות אחד עם השני... אני באמת מאחלת לכם המון אושר, שמחה, הצלחה, פוריות... שיהיה מזל טוב... (אגב, אני הייתי באילת לפני חודש, במלון דירות מקסים שנקרא רויאל גארדן.. מקום ממש נהדר.. אולי לא לירח דבש, אבל שווה להגיע לשם. גם לא יקר- עלה לנו 500 ש"ח ל 2 לילות, לזוג!!!- מומלץ בחום!!!)
 
למעלה