התלבטות - בקשר לשואב אבק

  • פותח הנושא czo
  • פורסם בתאריך

czo

New member
התלבטות - בקשר לשואב אבק

משפחתי מתכוונת לקנות שואב אבק, ואנחנו מתלבטים בקשר למספר דברים. כבר מצאנו שני דגמים שנראים לנו סבירים (הוספתי לינקים), אשמח אם תגידו מה אתם חושבים - על האתר שקונים ממנו, ועל הדגם עצמו. הבעיה היא שאחד הדגמים הוא דגם ללא שקית, אלא מיכל איסוף, והבנו ששואב אבק עם מיכל איסוף צריך לעלות מעל 1000 שקל. השאלה היא אם שווה להסתכן ולקנות את השואב אבק ללא השקית העולה 400 שקל? אשמח לדעות, וגם הצעות על שואבים אחרים אולי (התקציב שלנו הוא בסביבות ה-500), תודה
 

Old Cat

New member
לברוח גם מהמוצר ובמיוחד מהספקים

שני האתרים שציינת מפוקפקים מאד. אתר P1000 מככב בתלונות על בעיות אשר עלולות להגיע לכאורה עד לכדי הונאה מכוונת. האתר השני פחות נפוץ, אך לפי אופן הצגת המידע בו אני בטוח שהתלונות לא תאחרנה להגיע. בינתיים יש הסתרת מידע מהותי אשר לכאורה עלולה להגיע לכדי עבירה על חוק המכר בענין חובת גילוי נאות וכן על חובת מתן המידע לאיסוף עצמי. המוצר ללא השקית הוא זיוף סיני המנסה להתחזות למוצר שפעם היה גרמני ואיכותי. בכל מקרה בספק אם מתאים לבית. המוצר עם השקית - אם אמנם אינו מזוייף, מה שבכלל לא בטוח, אז החברה די בסדר אבל הספק הזה הספציפי מפוקפק מאד. בשני המקרים סביר שאתם יכולים לשכוח משירות ואחריות.
 

stkachov

New member
ממש לא מדויק

P1000 נחשב לאחד מארבעת אתרי הקניות הגדולים בישראל. התלונות שאני שמעתי על האתר הזה לא תמיד היו מוצדקות ולפעמים קנטרניות. בכל אופן, אין הבדל מהותי בינו לבין וואלה שופס, נטאקשן או סייל. כל הארבעה אינם מוכרים לך את המוצר ישירות, אלא מתווכים בינך לבין הספק. בקשר לסייל שופ... דווקא הוא ידוע כאחד האתרים היותר אמינים בתחום החנויות "הבינוניות" באינטרנט. אתרים מסוג זה הן חנויות בפני עצמן, ולא מתווכים בין הלקוח לספק. ניתן לקרוא עליו ביקורות טובות בזאפ, וכמו כן אני מכיר כמה אנשים שקנו דרכו ולא היו להם תלונות. בקשר לטיב המוצר, אין לי מושג.
 

Old Cat

New member
מה הקשר בין "גדול" לבין "אמין" ?

"אחד מהאתרים הגדולים" אינו מעיד על דבר. הרץ חיפוש בפורומים שונים ותראה את אופי וסוג התלונות. אין הבדל משמעותי בינו ובין אחרים? מהרבה בחינות אתה צודק. כולם מתווחים ללא ארחיות על הממכר למרות שהם גובים את הכסף. "ידוע כאתר אמין" למה ידוע? איך ידוע? איך אתר אמין מרשה להציג מידע בצורה כזו? על פי אופן הצגת המידע באתר הרי שהאמינות בעיני מפוקפקת.
 

stkachov

New member
הקשר הוא

שאם הוא עד כדי כך לא אמין, הוא לא ישרוד הרבה זמן ולא יהיו לו הרבה לקוחות.
 

בונו 17

New member
הלוואי ויתבעו אותך

הלוואי ולמפעילי אתר P1000 יהיה את האומץ לתבוע אותך על הוצאת דיבה. אתה אומר כאן שהם "מפוקפקים" ועוסקים בהונאה ולדעתי ה"לכאורה" שלך לו יעמוד לך בבית משפט. אתר P1000 מופעל על ידי חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה ואינך יכול כך סתם כי יש לך מקלדת ועכבר להשמיץ אותם בפומבי. מאחר ואני עוקב אחרי ההתבטאויות שלך כאן, שם, ובכל מקום אני יכול להגיד בביטחה שאין לך מושג ירוק על מה שאתה כותב (אומר) וכדאי שתיזהר בכתיבתך. עצה של גולש קולגה: תתנצל על ההתבטאות הכושלת כאן או שתבקש ממנהל הפורום שימחק את הודעתך לפני שאנשי P1000 יעלו על זה.........
 

Old Cat

New member
אתה מייחצ"ן את האתר הזה?

היות ומכרטיסך רואים שנרשמת רק ביומיים האחרונים, הרי הדעת נותנת כי זה שם פיקטיבי של מאן דהוא מטעם מפעילי האתר. אני טוען שכל אתר מכירות העושה עסקים עם ספקים מפוקפקים או בעייתיים מצהיר בכך על גישתו שלו ומידת היושרה של מפעיליו. האופן בו אתה כותב ומתקיף בלי שיהיה אומץ מינימלי להשיב מטעם האתר רק מוכיח את טיעוני.
 
שמע ..... בוא תיהיה ענייני. מי שעוקב אחרי התנהלות הפורום יוכל לספר לך ששם האתר הזה ,ואחרים עולים פה מידי פעם ,ולא בהקשר של תישבחות. והייתי מצפה מחברה ציבורית שמניותיה (תגיד , מה הקשר ? זה מקנה חסינות ?......)תבוא ותתן דין וחשבון על מעשיה. ולא תסתתר אחרי גולשים שעולים מהאוב ופתאום מגיבים לנכתב פה. וכמו אחרים שבאו לכאן והגיבו ,אני מצפה שאנשי P1000 יבואו ויגיבו.
 
שואב נפלא

על פי התקציב של כ - 500 ש"ח מאד מומלץ על שואב " היטאצ'י " אם אני לא טועה ניתן להשיגו ברשת בסט-ביי. מומלץ מאד.
 

פפו

New member
אני מציע לקנות את המוצר ללא

השקית. השימוש בשואב רטוב מוכיח את עצמו וכדאי שישאר בבית. בשני השואבים המחיר נראה גבוה. אני קניתי שואב רטוב בוואללה שופ ב300 ש"ח וב 12 תשלומים. הוא עובד יפה וחזק מאוד ואם יחזיק 4 שנים,שילם את עצמו.
 

אהובה.א

New member
היכנס לנטאקשיין

שם השואב עם השקית מוצע במחיר טוב יותר מ P1000. לא סומכת על האתר האחרון בכלל. הוא לא אמין. יש הרבה תלונות עליו לאחרונה. מי צריך להיכנס למיטה חולה?
 
למעלה