התלבטות בקשר לצמיגים...

אליה91

New member
התלבטות בקשר לצמיגים...

בד"כ שקונים אופניים מקבלים איתן צמיגי כביש כאלה שהם לא בדיוק חזקים ואין להם אחיזה בשטח אז אם מחליפים רק את הצמיג האחורי לצמיג שטח האופניים לא יחליקו כי הוא הגלגל שדוחף והוא זה שלרוב מתפנצ'ר זה נכון?
 

ido rosen

New member
פנצ"רים תמיד יהיו.......

אלא אם כן תנפח המון עד לחץ גדול של אויר אבל זה לא נוח לקפיצות, או שתשים פס גומי, או שתכניס צמיג בתוך צמיג.
 

אליה91

New member
...

התכוונתי שעד עכשיו היה מצבים שקפצתי לעלות מדרגה והגלגל האחורי נתקע בשפיץ ומהלחץ הפנימית התפנצ'רה... אז אם הגלגל יהיה גלגל שטח = יותר עבה... יש פחות סיכויים שהיא תתפנצ'ר מזה לא?
 

ido rosen

New member
לא.........

תמלא עוד אויר ככה הצמיג לא ימעך בקלות, אבל הנחיתות יהיו פחות רכות
 

אליה91

New member
...

אני חושב שדווקא היה לו יותר מדי אוויר ומרוב לחץ הוא התפוצץ...
 

Hellfury

New member
אז זהו שלא

אתה פשוט לא מבין... ושתדע בדרך כלל שמים צמיג שטח/צמיג עבה מקדימה כדי שיהיה יותר אחיזה בגלגל שפונה...
 

אליה91

New member
על מה אתה בדיוק מדבר?

הגבת להודעה של הלחץ אוויר ובכלל דיברת על האחיזה... ואם הצמיג האחורי לא יחליק 99% שהקדמי גם לא...
 

aF 4

New member
הפוך אחשלו עשיתי את זה גם באחורי וג

ם בקידמי ששמתי באחוריאהקידמי החליק לי אם הייתי עושה פניות ממש ממש חדות וששמתי בקידמי האופנים לא החליקו לי.. עכשיו בקשר לסנייק בייטים(הפנצ'רים שדיברת עליהם) זה נגרם משלוש סיבות 1.אין לך מספיק לחץ אויר בפנימית 2.ישלך מספיק אויר ואתה לא יודע לקפוץ אז תמפוצץ לו תאמאמא 3. תבאמת לא יודע לקפוץ וגם אינלך אויר.. ואם ישלך הרבה אויר היא לא תתפוצץ מקפיצות.. אם שמת יותר מידי אויר הפנימית תתפוצץ.. מה שקרה לי שלא הסתכלתי על המד לחץ..
 

אליה91

New member
אוקיי תודה על המידע אבל...

אם שמים את הצמיג שטח על הגלגל הקדמי שאתה נוסע בשטח האחורי לא מפרפר?
 

ido rosen

New member
לא נכון........

אין פנימית מיוחדת ללחץ גבוה, בשביל לחץ גבוה צריך צריך צמיג מיוחד. אני מנפח 120PSI עם צמיג שמיועד לזה אבל הפנימית שלי היא פשוטה לגמרי שקונים בכל חנות.
 

אליה91

New member
הלחץ פחות משנה...

אבל אם אני אשים את הצמיג שטח בגלגל הקדמי האחורים לא יפרפר לי?
 

israelbmx

New member
../images/Emo67.gifמה יפרפר

זה לא אופנוע. צמיג חזק מאחורה (כמו ה-the wall) יעזור נגד סנייקבייטס, וקדמי שטח יעזור לאחיזה ויוריד מהזעזועים של הנחיתות. בכל מקרה הכל מתמלא חול - אז זה לא ממש משנה גם ה"שטח" - שזה כולה עוד חצי סנטימטר. ממילא טריילס או דירט-ג'אמפס מתהדקים באזור הרכיבה, אז הרכיבה היא בעצם על אדמה קשה. אם אתה רוצה לרכב בדיונות, אני ממליץ על CR250 או אולי WR400.
 

Hellfury

New member
אליה לפני שאתה מגיב למשו פה קח

שיעורים פרטיים כדי שלא תצא טיפש.... או שתחשוב על מה שאתה הולך להגיד ותחליט שצריך לצנזר כמה דברים :)
 

ZolgaR

New member
אין לך באמת מושג מה אתה אומר...

בפגיעות במדרכה והפנצ'ר שיש לך, מה שקורה זה שהצמיג נמעך, מגיע למגע חזק עם החישוק, מה יש ביניהם? יפה... פנימית, אז הפנימית מתחוררת איפה שהצביטה, בגלל זה יש סנייק בייט (הפנצ'ר ניראה כמו חורים משיניים של נחש, אז בגלל זה השם), אם יש לך יותר PSI (לחץ אוויר) אז זה לא יקרה, כי הפנימית קשה יותר והצמיג לא יוכל להגיע בקלות במגע עם החישוק.
 

Hellfury

New member
אליה, זה נכון....

אדם לומד מטעויות.... אבל כמה אשפר לטעות? ועוד לנסות להוכיח שהטעויות הן לא טעויות אז מי שצריך ללכת לישון זה אתה ותפסיק לנסות להוכיח פה דברים לאנשים שמבינים (לדוגמא טל)
 
למעלה