התלבטות בנושא עבודה

התלבטות בנושא עבודה

שלום לכם, רציתי לקבל הצעתכם בנושא שאני מתלבט: אני עובד בכיר בחברה בת"א .העבודה לא ממש מרתקת עם שכר סביר יתרונה העיקרי בכך שהיא נוחה-קרובה לבית,שעות נוחות,ללא יותר מדיי לחץ קיבלתי הצעת עבודה בירושליים בפרוייקט די מעניין ,בשכר גבוה יותר (עוד כ-2500 ש"ח לנטו) אך אין ספק עם פחות נוחות-עבודה לחוצה יותר,נסיעות רבות עקב המרחק מהבית(אנו גרים בתל אביב),שעות עבודה רבות יותר. אני מאוד מתלבט האם לקחת עבודה זו מה דעתכם?
 

ShirShir

New member
אממממ.......

תעשה טבלה - נקודות "בעד" ונקודות "נגד", ותראה אם היתרונות עולים על החסרונות, או להיפך. האם שווה להרוויח עוד 2,500 ש"ח לכלכלה המשפחתית אך להשקיע ולנסוע שעה מהבית לשם כך, או להישאר במקום עבודה נוח ובטוח. ועוד משהו קטן - לא פשוט בימינו למצוא מקום עבודה עם יותר עניין ויותר כסף מאשר בג'וב הותיק..... לי יש תחושה שהייתי מנסה את הפרויקט החדש!! בכל אפשרות שתבחר המוווווון הצלחה!!!
 

Aimee

New member
אתם שוכרים?

עם כזו הטבה משמעותית, אם אתם שוכרים אולי אפילו כדאי לחשוב על מעבר לשם. אומרים שהאויר הרים צלול כיין, ואז לא תהיה את דילמת הנסיעות.
 

orit281

New member
תשכירו את הבית בת"א

ותעברו לירושלים, בהנחה כמובן שזה מתאים גם לאשתך. הכסף זה לא הגורם המשמעותי פה כמו הענין בעבודה שלהגיד שזה נדיר יהיה אנדרסטיטמנט, אז צריך לשקול ברצינות. בכמה שעות נוספות מדובר?
 

orit281

New member
וכבר חשבתי שמשהו אצלי לא תקין

זכרתי שכבר שמעתי את זה קודם ולא הייתי בטוחה ... קטע מדהים זו ממש אותה שאלה
 
למעלה