התלבטות בין מספר דגמים בתקציב 55-65K

dleaper

New member
שלום לכולם,

לרגל קניית רכב חדש, משומש, צמצמנו את האפשרויות למספר דגמים.

אם הייתם צריכים להמליץ על רכב שיוכל לשמש לתקופה ארוכה (כ-10 שנים), ויכול להתאים לצמד נהגים, אחד גבוה (כ-1.8) ורזה, ואחד נמוך ולא רזה, על מה הייתם ממליצים?

הדגמים הנבחרים:

הונדה ג'אז

טיוטה: קורולה, יאריס

יונדאי: i20, i25, i35

מאזדה 3

סוזוקי: איגניס, בלנו, סוויפט



פרמטרים נוספים רצויים: חסכוני בדלק, תחזוקה נמוכה, נסיעה עירונית ברובה בחלקה עם עליות. וגם מזגן מתפקד יהיה רצוי.

ברכב יהיו לרוב רק נהג ונוסע, אבל נשמח למקום ל-3 מבוגרים מאחורה.

אנחנו די בטוחים בבחירות שלנו, אז אודה להמלצות שלכם יהיו מבין הדגמים הבאים.

היום יש לנו יונדאי גטס 2008, ובתור מישהו גבוה, נהיגה ארוכה לא ממש נוחה לי.


מה שנקנה יהיה אוטומטי בתקציב של 55-65 אלף, עם אפשרות לקצת יותר, משנת 2016 וצפונה (אולי טיפה יותר ישן), ונרצה גם עם קילומטראז' של עד 80 אלף קילומטר.
תודה לכולם ולכולן,
 

frankthe2

Active member
1. לא קונה רכב מראש ל 10 שנים. מחר בבוקר הלך המנוע. המכונית היא לימון, תאונה חס וחלילה וכו'. אז נשאיר את הרכב כי לא עברו 10 שנים? אתה יודע איך הרכב יהיה בעוד 5 שנים או 7 שנים?. מעדיף לכתוב לטווח ארוך.
2. אתה זרקת כאן את כל הסגמנטים מכונית קטנה, מכונית קטנה עם באגז גדול, מכונית בינונית, מכונית בינונית יותר גדולה. אתה צריך להחליט איזה סגמנט אתה רוצה.
ולמה אתה רוצה את הסגמנט הזה. אין דין הונדה גאז כדין טויוטה קורולה כדין סוזוקי איגניס. כל אחת מהן היא מכונית שונה שמתנהגת שונה ולכל אחת מהן יש יתרונות וחסרונות שונים.
אם בחרתם הונדה גאז מכונית אמינה אבל לא נעימה לנסיעה המתלים לא הכי נוחים (ככה יצא לי כשנהגתי בהונדה גאז 2016 עם פחות מ 10000 ק"מ) אבל כן בחרתם מאזדה 3 אז למה לא בחרתם מאזדה 2 שהיא רכב יותר נוח ונעים מהונדה גאז ומתחרה ישירה בהונדה?
לפי מה שכתבת עד כה - היונדאי יורד - הוא פחות חסכוני לעומת האחרים. בעיקר עם מדובר בעליות. איגניס יורד כי הוא ממש קטן, חוות דעת על הגאז כבר כתבתי, אני הייתי מתלבט בין מזדה 2 כמה שיותר חדש, ב 2014 יש החלפת דגם ואני מדבר על הדגם החדש יותר (אני פשוט לא יודע מחירים). כנל גם לגבי הסוזוקי סוויפט יש החלפת דגם ב 2017 ורצוי לקחת את הדגם החדיש יותר אבל לא יודע אם אתם עומדים במחיר, הייתי גם בודק לגבי היאריס למרות שמדובר ברכב שיהיה יקר יותר לעומת המאזדה, הונדה או הסוויפט.
לגביך - כתבת לא נוח לי יונדאי גטס בנסיעות ארוכות. נהגתי לאחרונה על גטס 2007 שעשתה 180K. הרכב (בטח לעומת המאזדה 2 שלי 2012, 75K) לא סוחב טוב, המושבים לא נוחים, ההיגוי ממש מעצבן. מה לא נוח לך ביונדאי גטס אני לא יודע אבל אצלי זה היה די הכל. אז אני מבין את הרצון להתקדם.
שיהיה בהצלחה!
 
למעלה