התלבטות אם לפנות למשרד הביטחון שוב

פנינה21

New member
התלבטות אם לפנות למשרד הביטחון שוב

אני מתלבטת אם לפנות שוב, בעיקר כי היה נורא בפעמים הקודמות .. אחרת לא היה מפריעה לי פנות ומקסימום לקבל לא..

יש לי 10% , כאב כרוני אחרי שבר בקרסול(בחוות הדעת שהבאתי הרופא אמר 30% ..כבר אז במצב טוב בהרבה). הייתי עושה פעם בשנה בלוק בגב וככה שמרתי על הרגל במצב סביר . שנה שעברה הייתה לי תגובה אלרגית במהלך הטיפול ולכן הרופא לא מוכן השנה.. אמר שהוא מעדיף לריב עם משרד הבריאות ולא להתחיל החייאה.
הוא שלח אותי הביתה עם מכתב ובקשה לקאנביס..
בנתיים בגלל שעכשיו אני מרגישה את הכאב בכל העוצמה שלו כי אין בלוק יכולתי להסביר את אופי הכאב ואת המיקומים שיותר כואבים ותוך כמה בדיקות התברר שיש נזק לברך ולשריר שבין הברך לירך .. וצפיפות עצם בירך גבולית.. היכולת שלי ללכת היא דבר די מוגבל .. גם ככה רגל ימין לא השתתפה בנשיאת משקל אפילו לא קרוב לחצי.. אז עכשיו בלי בוטרנס אני לא יכולה לעמוד.. ובלי החבישות הרגל לא מקשיבה לי ..
תוך כדי כל זה התפרצה לי מחלה של מערכת החיסון ורופא בכיר שראה אותי אתמול כתב שיכלו להבין שיש בעיה כבר בצבא אבל נו ברור שלא טרחו להקשיב כשאמרתי שמשהו לא בסדר..

הבעיות החדשות יותר הוכרו בחלקן ע"י ביטוח לאומי , ואני חוששת שיתפסו למצב הכללי כסיבה להדרדרות :אני לא אומרת שאין לזה השפעה בכלל אני אומרת שבלי הפציעה היה לי יותר קל כרגע, ושהיו צריכים לעזור לי כבר אז ולכן להגיד שזה בכלל משהו שהם לא אבחנו בזמן זה לא תירוץ.

אני חושבת לפנות רק בשביל הסיכוי לקבל עזרה במימון של התרופות וציוד רפואי נורמלי ..אבל הפעמים הקודמות היו כל כך מזעזעות והתשובה שקיבלתי כשהעזתי לנסות להגיש את החלק הנפשי . .. קשה לי להחליט לפנות אליהם שוב..

אשמח לעצה.
 

מאיס2

New member
התלבטות אם לפנות למשרד הביטחון שוב

היי יש לי נסיון מעל 20 שנה עים הנבלות שנקראים משרד הפחתון {ביטחון}אני מאוד ממליץ להעזר בעורך דין טוב ומה שהוא יחליט תקבלי החלטה .אף פעם לא הולכים לבד לתביעה
 
שלום לך פנינה!

קודם כל, חשוב שתהי בטיפול, זה גם חשוב מבחינת התביעה.
חשוב שתשמרי את כל המסמכים הרפואיים, גם כאלה שנראים לך הכי פחות משמעותיים.
אם כואב לך משהו, חשוב שתלכי לרופא ושזה יהיה מתועד, גם אם את יודעת שהביקור אצל הרופא לא יביא ישועה. זה חשוב מאוד מבחינת התביעה.
כי כשתגיעי לוועדה ותגידי שכואב לך כך וכך ולא יהיו מסמכים - זה כאילו לא כאב לך.
במיוחד זה חשוב מבחינת הבעיה נפשית. קשה מאוד להתחיל עם הטיפול הנפשי, הרבה פעמים מרגישים שאין לזה כוח ושום דבר לא יעזור, אבל זה חושב וזה חשוב מאוד מבחינת התביעה. בתביעות בתחום הנפשי בדרך כלל אם התובע לא נמצא בטיפול דוחים אותו על הסף.
אז תתחילי לאסוף ניירות. רק כשיהיה לך מספיק ניירות - רק אז תתחילי את תהליך התביעה.
ואם היה לך קשה בהתעסקות הקודמת שלך מול משרד הבטחון - אז אם תחליטי ללכת על התביעה הנפשית יהיה לך עוד יותר קשה. יותר אטימות, יותר אדישות, יותר סחבת מצד משרד הבטחון. בתחום של תביעות בתחום פסיכיאטריה הם ממש ממש גרועים. כך שתתכונני לגרוע מכל, אבל כדאי לעשות את זה, כי אנו לא יודעים לאן החיים יקחו אותנו.
לגבי כדאיות של ליווי עורך דין - רוב עורכי הדין של היום, ממש כמעט כולם, הם ממש ממש גרועים, אפשר לומר שלא רק מוסיפים אלא מקלקלים. כך שאם תחליטי להיעזר בעורך דין תלכי על המנוסים ביותר, אני מדבר על 20-30 שנות ניסיון, בוגרי אוניברסיטאות. בתביעה הראשונית חשוב לאסוף את כל המסמכים ולבגיש אותם ביחד, ואת זה אפשר לעשות בלי עורך דין, אין לעורך דין השפעה. אחר כך אם תחליטי לערער על ההחלטה אז אולי כדאי להיעזר בעורך דין. חשוב גם לא לשלם לעורך דין את מה שהוא מבקש, רק בהתאם למאפיינים שלו, כמו השכלה, שנות ניסיון בעבודה מול משרד הבטחון ועוד כמה פרמטרים פחות חשובים.

שוב, את צריכה להתחיל מביקורים תכופים אצל רופאים ולאסוף ניירות.
תהי חזקה אם את הולכת על זה.
בהצלחה,
מרקו
 
למעלה