התכנית החדשה של דודו אוטמזגין בערוץ האוכל

התכנית החדשה של דודו אוטמזגין בערוץ האוכל

מה דעתכם? ראיתם?

בערוץ יש עכשיו חודש אפייה ובכל יום בשש וחצי יש תכנית אחרת.
אני מאוד שמחתי והזמנתי הכל להקלטה, אבל... אבל התאכזבתי מהתכנית של דודו אוטמזגין.
לא יודע, משהו בכל האובר שואו אוף שלו מציק לי לאללה. התחלת התכנית מראה אותו יוצא מביתו המפואר ונכנס למכונית הפרארי האדומה ומנקרת העיניים שלו ו... וואלה לא אהבתי. לא שחלילה עיני צרה בו וברכושו, אלא שזה מתאים אולי לאמריקה, לא לכאן, שבקושי יש לנו כסף לאוכל, וגם זה מיום ליום הופך להיות קשה יותר עם כל הגזרות הכלכליות שנוחתות עלינו חדשות לבקרים.

בתכנית הראשונה הוא אירח את טל מן ששלוש פעמים אמרה ש"היא יודעת היכן לקנות" קרי: בחנויות של דודו אוטמזגין, והוא במקביל נתן במה מאוד גדולה לעסק התכשיטים החדש שלה. זה הפריע לי לאללה. התרגלנו לסנן את הפרסומות הסמויות והגלויות בערוץ האוכל. כולנו יודעים לדקלם שצריך "סכין טובה" ו"נייר אפייה מתכלה" ומעבד מזון או מיקסר חזקים ובלה בלה בלה , אבל זה כבר באובר וזה מרגיז ולדעתי עושה עבודה הפוכה לגמרי, כי אם אצלי שאני חיה ונושמת שיווק ופרסום זה יצא אנטגוניזם אז זה אומר דרשני.
בכלל לא שמתי דעתי למיוחדות המתכונים, מה גם שברור שבמתכונים המודפסים יש טעויות קריטיות כמו זמן אפיה וטמפרטורת אפיה. בתכנית הוא אומר דבר אחד ובמתכון המודפס דבר שני. ובמתכון אחר הם דילגו על שלב קריטי (ריסוק לרמת מחית של חלק מהמלית ומריחתו על בסיס הטארט) בקיצור- זה מרגיז מאוד.

לשמחתי ראיתי תכנית אחת של אורן גירון שנקראת :"אירוח ומשקאות", לצערי זו תכנית אחת בלבד (עם מתכונים מטריפים!!!) אבל אין מתכונים מודפסים בכלל, רק סרטון התכנית. חבל!!! הלוואי והיו מורידים את פותנה והתכניות הלעוסות של מיכל אנסקי ועומר מילר ונותנים במה לשף קונדיטורים מעולים כמו אורן גירון , תומר כבירי , עודד שוורצברד ועוד כאלו שהם מורים בעצמם למקצועות הרלוונטיים. זו אגב הסיבה שהיחידים שאני עוקבת אחריהם בדבקות הם גלית והנס ברטלה, וכמובן לא מפספסת את מיקי שמו שהוא בעיניי האחד והיחיד. אין פספוסים במתכונים והוא פשוט קסם של אדם. הכי אנטיתיזה למיסייה פרארי אדומה ומעבר לזה אני מעדיפה פי אלף את הסחורה של מיקי שמו (וכן, בכל פעם שאני בתל אביב אני קונה ממנו , למרות שאני אופה קבוע, הסחורה שלו נהדרת) , ולא, אני לא טל מן... אני באמת אוהבת את הסחורה שלו.

אז מה דעתכם? דודו או מיקי?

אגב, התכנית של מרתה סטיוארט בסדר, אך את מי שהכי אהבתי זה האופים המופלאים, זוג אחים בריטים מקסימים שאחד מתמחה באפייה והשני בבישול והמתכונים שלהם נפלאים .

אשמח לקרוא מהי דעתכם על הערוץ, על התכניות ובכלל.. שלא אחשוב שרק לי זה מציק.

וואו, לקח לי אולי שנה להקליד את ההודעה הזו...
 

דינהלה1

New member
אמנם לא ראיתי אבל אם זו ההתרשמות...

אז כנראה שהם פספסו שם משהוא...אני בכלל חושבת שבתוכניות הבישול בארץ יש יותר מידי "שואו אוף"...אין תוכנית כמעט שלא מנפנפים בה מותגים שעולים לא מעט כסף. זה לא נראה טוב במיוחד בתקופה שבה נדרש צדק חברתי ומוצרי המזון רק הולכים ועולים והרבה פעמים זה משאיר "טעם רע". אם אני משווה את תוכניות הבישול בארץ לאלו מחו"ל (שבעיקר אני רואה בערוץ האוכל בכבלים) אז נראה לי שבתוכניות מחו"ל המינון בשימוש מותגים הרבה יותר נמוך ולא משתלט על כל התוכנית.
בכלל יש תוכניות שממש רואים איך השף לוקח מוצר חדש על המדף ובונה סביבו תפריט שלם רק כדי לפרסם אותו. עם כל הכבוד אני רוצה לצפות בתוכנית אוכל ולא בפרסומת.
אני לא בטוחה שתמיד השפים אשמים כי אלו ההוראות שהם מקבלים אבל הם צריכים לקחת בחשבון שזה נדבק לתדמית שלהם...
מסכימה איתך לגבי התוכנית של גלית והנס ברטלה הם מקצוענים וורואים שהם באמת מנסים ללמד טיפים חשובים מכל הלב לגבי כל מתכון שהם מכינים.
מאותה סיבה אני מאוד אוהבת את התוכניות של אהרוני.
 

מאקי

New member
היות ואני מכירה את הפרסונות..אומר..ש..

צריך להגיב לגופו של ענין.
כל אחד מהם שונה.
הוא אדם אחר תוצר של עולם אחר וראיתו.
וכך גם דרגת החשיבות שכל אחד מעניק לדברים השונים.
במבחן התוצאה שניהם מצליחים.
ועכשיו לענין.

תוכניות טלויזיה זה שילוב של תכנים ופרזנטור.
מי ששולט מה נראה ואיך זה נראה זה איכות ההפקה. כלומר העורך.
כל ה"צרימות" שעליהן דברת הם פועל יוצא של סנכרון בינהם.

אורן מקסים ..כי הוא תמיד משדר שהוא יודע מה הוא מדבר...ו..שלהכין לפי מה שהוא אומר זה גם הצלחה בטוחה..וגם לא כזה מסובך...אורן..זה "תני לי יד ונלך"..
את מרתה אני אוהבת ויש עוד כמה תוכניות שאני נהנית לראות.
וחוץ מזה תחשבי על זה...את הטלויזיה אי אפשר לאכול..
אז שוב מגיעם לזה שבעצם..
אנחנו אוכלים עם הענייים.. עיניים גדולות...הרבה לפני האכילה עצמה...

שבת שלום...מאדאם פיקסלר...
 
את כמובן צודקת

מי כמוני מכירה את עניין העריכה. היום תכניות בישול אינן שונות בכהוא זה מתכניות ריאליטי מבחינת רמת העריכה. עצוב שבתכניות בישול מזלזלים באנשים בצורת שגיאות בוטות במתכונים ושוב- כל הקטע המסחרי שעבר זה מכבר את גבול הטעם הטוב. אני מצפה במומחי שיווק ופרסום שיבינו את המפה ויפעילו יצירתיות מתאימה שהרי אין אחד שלא צוחק על ה- "כמובן סכין טובה" וכו'...

לגבי שתי הפרסונות - אני מכירה אישית גם את זה וגם את זה, דיברתי בכללי על המסר שרוצים להעביר. אני חושבת שאיך שהתכנית מוצגת זה רע ומקומם. אגב- בטוחני שדודו מאוד שמח שרואים בתכנית את כל סממני השופוני שלו. הוא כזה.

אורן הוא אחד one of a kind .
שולחת לך את אהבתי. התגעגעתי מאוד.
 

מאקי

New member
תראי..

ההפקות פה הן קטנות בכל קנה מידה.
היות ולהכין טלויזיה בשפה שמדברים אותה 5 מליון וצופים בה עוד פחות זה עורף משורת זעיר.
לעומת תוכניות באנגלית שפוטנציאל השיוק שלהם חוצה יבשות. (הרי גם בהונגריה או בגרמניה מדובבים אותם)


הבעיה של פרסומת והטעיית ציבור...היא בעית המדינה.
אין אמת בפרסום מילא...
אבל...אני מפנה את האצבע לצרכן.
ההנחה הסמויה שלו שאם הראו בטלויזיה או אם אהרוני עבד עם זה = זה טוב זו טעות
ואסביר.
כל אחד מאיתנו יש לו עבודה. אילו מאיתנו שמוכרים נעלים...נעלו את כולם? זה מתאים להם?? הם מוכרות בחנות ומשווקות מה שיש. בנימוס בשקט אבל זהו.
ההנחה של מי שנכנס לחנות להנז'רי וקנתה משהו..ואחכ לא נראית כמו בר רפאלי מינימום.... זו לא בעיה של בר..או של המפרסם. זו האחריות והבגרות של מי שקנה.
ותחשבו על זה

למי להאמין?
אין לי תשובה..מהטעם הפשוט שמה שמתאים לי לא בהכרח מתאם למישהו אחר. בחיי.
 
לא ראיתי, אבל שמחה לראות אותך אריאלה


מאוד שמחה לראות אותך כאן מקסימה אחת

שמחה שכבר עברת את הקושי הגדול ואת כבר איתנו כאן

שיהיה לך ולמשפחתך סוף שבוע נפלא
 
למעלה