התכלית

התכלית

נחשוב רגע למה באמת נוצרנו,לאכול? בהמות עושות את יותר טוב ובחיסכון גדול. לעבוד? והרי עובדים בשביל שיהיה פרנסה אוכל ואז שוב אותה שאלה נו ואז מה באמת התכלית?
 
לחיות טוב ובהרמוניה עם סביבתך

ככה לכשניווצר שוב במחזורי יקום נוספים זאת תהיה תכליתנו הנצחית הטבעית...
 

bambi98

New member
התחלת להאמין בהווצרות נוספת?

שמא אתה חוטא באמונה בתחית המתים, או בעולם הבא? או שרק נכשלת בלשונך?
 

Prodigal

New member
אם

אם תענה לי למה אלוהים ברא את היקום אני יענה לך על השאלה של התכלית
 

חיימוo

New member
השאלות האלו יוצאות משתי הנחות

מוצא והם: (1) נוצרנו (2) יש תכלית. על הראשונה נוצרנו (1) - אין אני חולק, זאת הרי עובדה קיימת שאדם נוצר, הרי הוא מתחיל להתקיים משלב כלשהוא כזיגוטה ברחם הנקבה. אבל על ההנחה השניה (2) אאלץ לחלוק, מי אמר וקבע בכלל שקיימת תכלית? אולי אין תכלית ויש רק קיום?
 

טרף טרף

New member
אין מה להסביר זה פשוט מאד

למחומחומחו לא היתה תכלית מסוימת כשהוא ברא את אלהים ואלהים יצר אותנו בתור משחק, מאז אלהים נפטר ורק מחומחומחו נשאר, אין לזה תכלית מסוימת.
 

טרף טרף

New member
אין לך שום דרך לסתור את דברי הא?

תמשיך להשלות את עצמך שדתך האלילית היא הנכונה, חלומות פז.
 
אני לא מתכוון לנסות לסתור

ממש טוב לי לראות אותך במצב הזה, אם כי היצר הטוב שלי משכנע אותי לאחל לך להרגיש טוב.
 

טרף טרף

New member
כמוני כמוך../images/Emo6.gif

טוב לי לראות אותכם נרקומני הדת מאמינים ביצור דמיוני שמשום מה החלטתם שהוא קיים, מקיימים את פולחניו ומקדישים מזמנכם לעבוד אותו, לפחות אני באמונתי לא מכלה את ימיי לריק ולהבל כמוכם. ולמה אתם לא חוזרים בשאלה? אתם טוענים משהו מאד חכם: אי אפשר להוכיח לכם שהדת שיקרית אז אתם ממשיכים בשטויות שלכם, אין לך שום אבל שום הוכחה שהדת שלך יותר נכונה משלי, חוץ מיתרון מספרי(בינתיים) אין לך שום יתרון על אמונתי, באמונה שלי לפחות אין כ"כ הרבה סתירות.
 

טרף טרף

New member
מה הקשר? בירה נשר?

אני באתי אליך בבקשה לסתור את דברי ולהוכיח שאמונתך בקב"ה יותר רציונלית מאמונתי אמונת האמת במחומחומחו, אין לך שום דרך להוכיח זאת, אז אתה בעצם מודה ע"י התעלמותך משאלותי והסחת הדעת שאמונתך היא שוות ערך לאמונתי, תודה. דרך אגב אני סתם אדם פשוט, לא חוקר או פרופסור אך יש לי מספיק היגיון להבין את הערך האמיתי של דתכם ולהבין שהיא שוות ערך לאמונתי במחומחומחו.
 

טרף טרף

New member
לא ענית לי על אף שאלה ואני מודה לך

על כך שאתה מוכיח בריש גלי מעל דפי הפורום שאמונה ביהדות/נצרות/איסלאם שוות ערך לאמונתי במחומחומחו. אתה לא מוכיח לי בשום, אבל באף צורה כלשהי שאני טועה ואתה צודק, אם אני לא מדבר בהיגיון אז גם אתה לא מדבר בהיגיון כשאתה מדבר על אלהים שלך.
 
למעלה