התכווצויות או לחץ של העובר?

C a t o m

New member
התכווצויות או לחץ של העובר?

אני עכשיו בשבוע 27+, כל פעם כשאני מתחילה לעשות עבודות בית קלות, כמו מיון כביסה, או שטיפה של כמה כילים בכיור מיד אני מתחילה להרגיש את הבטן התחתונה מתכווצת או שהעובר לוחץ שם על משהו, אין לי מושג וקשה לי להפריד בין השניים. מה שכן, ברגע שאני מפסיקה את הפעילות זה מיד מפסיק, חשוב לי להדגיש שזה לא משהו חדש אצלי, התופעה הזאת כבר קיימת איזה חודש... האם זה אמור להדאיג אותי? או שזו תופעה טבעית?
 

C a t o m

New member
קשה לי לומר...

כי גם ככה כשאני עומדת הבטן נמתחת ואז ודאי שהיא לא רכה. האם אני המוזרה היחידה שיש לה את התופעה הזאת? כי כל פעילות ביתית הכי פשוטה שאני עושה מייד זה מתחיל וזה ממש מקשה עלי.
 

ira12ira

New member
האם זה מתכווץ פעם אחת וזהו?

או שזה מרפה ואז שוב אחרי כמה דקות? כי אם כן, אז זה יכול להיות צירים וצריך לבדוק. את שותה מספיק? לדעתי כדאי בכל מקרה שתדברי עם הרופא שלך ואולי גם תעשי מוניטור, גם אם זה רק בשביל להרגיע אותך. לי היו התכווצויות בשבועות האלה, ונאמר לי בבית חולים שאם זה קורה כל 10 דקות, לבוא למיון. הכוונה שצירים סדירים הם אלה שמסוכנים. אל תשכחי לשתות, וגם תשתדלי לא להתאמץ יותר מדי!
 

C a t o m

New member
זה קורה רק פעם אחת

ולא מרפה עד שאני לא מפסיקה את הפעילות. אח"כ ישיבה על כדור פיזיו וכמה סיבובי אגן והכל "משתחרר" ונעלם. ולשתות? מרגע שנכנסתי להריון מים קרים בשבילי זה כמו מילקשייק אני שותה עוד ועוד ומתענגת על כל שלוק
וגם תמיד תמיד מקפידה לראות שתן שקוף.
 

תּמר

New member
תקשיבי לגוף שלך

כשיש תחושת אי נוחות, כאב או אפילו צירים - הגוף שלך מאותת לך לנוח. אני יודעת שזה יכול להעיק לפעמים, אבל את יכולה לנסות למצוא פתרון. לדוגמה - זכור לי שבהריון הראשון הייתי יושבת על השיש או על כיסא גבוה לידו ושוטפת כלים או חותכת ירקות וכו'.
 

dafnolet

New member
גם אני שמתי לב לזה בשבועיים

האחרונים (כרגע שבוע 26). זה קורה בעיקר אם אני מכופפת קצת את הגב. האמת, אין לי מושג מה זה, אבל זה בהחלט חוסך ממני הרבה עבודות בית שהועברו אחר כבוד לבעל
כשזה קורה אני פשוט משתדלת לשבת קצת לנוח. לפעמים אני מצליחה להמשיך אח"כ ולפעמים לא.
 
למעלה