התיק הראשון שלי-כולי התרגשות

68yafa

New member
התיק הראשון שלי-כולי התרגשות

בגלל בעיות הצילום שלי הקודמות עמכם הסליחה על הכמות. בחלק מהצילומים רואים טוב את הבד בצבעיו המקוריים ובחלק את דוגמאת התיק בזויות שונות. מקווה שתהנו.
 

68yafa

New member
ומבט אחרון חביב על התיק התלוי

האמת הוא נראה קצת נשפך - אבל ל א - הוא די יציב כי תפרתי לבד העליון שכבת פלנל בעזרת - איך שאתם קוראים לזה בשפה המקצועית "ת י פ ו ר י ם" בצורות שונות - מקדימה בעצם החיבור של הכיס מחזיק את שתי השכבות ועוד הוספתי כמת תיפורים בצורת ריבועים. בגב התיפורים הם בעצם שבלול ענק במרכז - שלא רואים אותו בצילום ובצדדים שבלולים קטנים . כל-כך נהנתי לתפור את התיק הראשון שלי. ללא גיזרה.
 
אם כך נראה ../images/Emo100.gif ראשון

אז איך יראו כל שאר ה-
מאוד מיוחד. כבר נאמר.
 

68yafa

New member
מלי תודה רבה ....

על התמיכה ה-........- את בטח מבינה למה אני מתכוונת. החזרתי לי את רוח למפרשים.
 
מי צריך גיזרה כשיוצא תיק כזה?

תיק נהדר! מלא בפרטים ומחשבה ועשוי בצורה נהדרת - וכמובן שהבדים המיוחדים מוסיפים לעניין. תתחדשי!
 

68yafa

New member
פרפרים תודה רבה שזרקת אותי למים.....

בהתחלה כמעט ויתרתי על הרעיון של תפירת תיק - ואז אמרתי לעצמי לשחות יודעת - אז אולי בכל זאת אנסה - ובסוף כשהיה גמור - כל -כך התלהבתי וישר התאהבתי בו. הילדה הבחורה (15) רוצה כזה לביה"ס לימים החלשים -מבד שכבר רכשתי למענה - מין קורדרוי שחור עם פרחים תורקיז יפה - אך אמרה לי בצורה מאוד ברורה שזה לא על חשבון התיק ההוא שאהבה אצלך - כך הכל עוד לפניי. תודה מכל הלב.
 

יאמה

New member
כל הכבוד!

הבד מאוד יפה ומיוחד והתפירה שלך ניראת מושלמת.
 

מ י כ ל פ

New member
כל הכבוד !

נראה נהדר רק דבר קטן לגבי הצילומים נראה לי שאת צריכה מעט להתרחק או לעשות פחות פוקוס על אובייקט הצילום המלצה שאני חוזרת עליה הרבה - קני בחנות ציוד משרדי גיליון מפל בצבע לבן והשתמשי בו כרקע לצילום זה שיש רקע נקי עוזר למקד את העין באובייקט והלבן מחזיר אור ולכן הוא מוצלח כרקע
 

ayala26

New member
אז אני באמת לא מבינה איזו עזרה את צריכה../images/Emo13.gif

תיק ראשון יצא לך מהמם. תיקים הם לרוב בנויים על אותו עקרון. צריך רק לדמיין ויצא לך כל תיק שתרצי! אהבתי את שילובי הבדים עם הטקסטורות השונות. יופי של תיק!
 
למעלה