התיקשיות של הבטן

התיקשיות של הבטן

שבוע 26 +3 ימים יש לי מזה כמה ימים התיקשיות של הבטן ללא כאבים לפעמים ולפעמים אני מרגישה פתאום כאב חד ועובר אחרי 10 שניות זה נורמלי?
 

mom77

New member
חד משמעית: לכי להיבדק!

לא רוצה להבהיל אותך חלילה, אבל בהריון הראשון שלי הרגשתי התקשויות כמו שאת מתארת, בסוף זה היה צירים מוקדמים ובלאגן שלם.. אל תהססי אלא תלכי ישר להבדק בשביל השקט הנפשי שלך. מקסימום הכל בסדר וזכית בעוד הצצה וביקור של העובר.. לא שווה?
 

happy

New member
אם יש חשש אין חשש

במיוחד בשבוע כמו שלך. זה נשמע ממש כמו ברקסטון אבל חייבים לוודא שזה לא מוביל לשום פעילות רחמית. גשי להבדק
 

shoosh101

New member
מסכימה לגמרי עם מה שכתבה mom

ומחדדת קצת - התקשויות כאלה של הבטן יכולות להיות שני דברים - או צירי ברקסטון-היקס שהם למעשה "צירים מדומים" שלא גורמים להתפתחות לידה, או צירים אמיתיים לגמרי. איך מבדילים בין השניים? קשה להבדיל. בד"כ האבחנה היא בדיעבד - אם אותן התקשויות לא מקצרות את צוואר הרחם ולא מובילות ללידה אז אלה ברקסטונים, ואם חלילה יש השפעה על צוואר הרחם אז זוהי פעילות רחמית "אמיתית". לכן מאוד חשוב ללכת להיבדק. חשוב גם לשים לב לתדירות - האם אותן התקשויות קורות רק פעמים בודדות ביום, או שהן הופכות סדירות ומופיעות מספר פעמים בשעה? האם הן מופיעות גם במנוחה? (אם הן סדירות ולא חולפות כשאת במנוחה - חד משמעית ללכת להיבדק!).
 
הצוואר שלי כבר גבולי

28 מ"מ ואני עם כדורים משבוע 20 ואני סובלת מכאיב בטן כל הזמן האופן קבוע לפעמים כאב חד ואז עובר ככה כבר משבוע 16 בערך אבל הקטע של ההתקשות די חדש אחרי הצהרים יש רופא נשים אני אגש אליו מקווה שהכל בסדר :O (הריון שלישי אחרי 2 הריון במועד
 

shoosh101

New member
אם ככה אז בכלל אין ספק שאת צריכה להיבדק

לא יודעת אילו תרופות את לוקחת, אבל אולי המינון לא מספיק, ואולי צריך לשנות תרופה. יש מה לעשות, וכדאי שהרופא יהיה מודע להתקשויות האלה שאת מתארת. תרגישי טוב!
 
למעלה