התיעצות מתנה לסבתות מטפלות

חנול

New member
התיעצות מתנה לסבתות מטפלות

כידוע לכן 2 הסבתות של הילי מתחלקות בטיפול היומיומי בה. ביומולדת שנה שלה (עוד כמה ימים) היינו רוצים לנצל את ההזדמנות ולהודות לסבתות על המאמץ והאהבה של השנה האחרונה. מצד אחד לא בא לי סתם משהו בנאלי, מצד שני הייתי רוצה שזה יהיה משהו":בשבילן", מצד שלישי לא הייתי רוצה להזניח גם את הסבים (בכל זאת עמדו ותמכו בסבתות....). אני חשבתי אולי על טיפול בספא לסבתות שלאחר מכן ארוחת בוקר זוגית לכל זוג. מה דעתכם? יש אולי משהו יותר מקורי? אולי איזה זוג כרטיסים להצגה ואח"כ הזמנה לארוחה קלה (בכל זאת לא נוכל לממן ארוחה מלאה +הצגה X 2...)
 

שמופית

New member
כבר שנה ? ../images/Emo3.gif וואו !

מה עם לעשות משהו עם תמונה של הילי ואיזה מכתב מרגש שמספר (מנקודת מבטה של הילי) כמה היא מודה להן על האהבה והחום וכו'... (אני לא אנסח - יש לך בעל מוכשר דובר בחרוזים בשביל זה
) כל הכבוד לכם על תשומת הלב והרצון להביע תודה
 

חנול

New member
משהו עם תמונה כבר עשינו....../images/Emo6.gif

לראש השנה הגשנו לוח שנה מעוטר בתמונותיה של היורשת... מכתבים כאלו רגשניים אני יודעת לכתוב רק בראש, איך שזה מגיע לנייר אני מתמלאה פתאום ברצינות ואומרת לעצמי "את לא באמת הולכת להיות כ"כ קיטשית נכון?...". אין ספק ששיר בחרוזים פרי עטו של בעלי יתוווסף לכרטיס הברכה הבלתי נשכח (שיכול באמת שיכיל תמונה של הילי), כל שלפחות מהאספקט הזה התקדמנו. תודה. מחכה בינתים לעוד רעיונות של היצירתיות של הפורום...אבל בנות, רחמו עלי, אני לא חזקה במלאכת יד. מעדיפה משהו שכל מה שהוא דורש מבחינת מלאכת יד זה העברה מהירה של כרטיס אשראי..
 

איריסג

New member
סיפרו לי אבל טרם הייתי

שבסינמה סיטי יש חדר VIP שווה במיוחד - שבו לפני הסרט יש ארוחת ערב קלה (חלבית כמדומני) ואחרי כן נכנסים לאולם שהוא עם כורסאות עור מפנקות נורא, ויש מלצרים שמביאים לך את כל מה שתרצי (פופקורן , גלידה וכו') - אולי תקני לכל זוג הורים כרטיסים לזה?
 

shiribiri78

New member
הייתי שם כבר מספר פעמים ../images/Emo9.gif

וזה כיף כיף כיף אמיתי!
 

shiribiri78

New member
סביבות ה100 ש"ח לכרטיס....

והסרטים משתנים, אפשר לבדוק באתר שלהם וזה בהחלט שווה שווה שווה כורסאות עור רכות ומפנקות (מתכווננות! של אמריקן קומפורט!!!) המון דברים טעימים לזלול
כולל שמפניה בירה קפה גלידות ושות'.
איך אומרים? מוווווווווו
מלץ
 
יאאאא../images/Emo70.gif נשמע שווה (בא לי להפניק ת'איש לסרט

המעפן שהוא רוצה לראות של טרנטינו, וחושב שאין סיכוי שאני אלך לראות אותו איתו
)
 
../images/Emo4.gif אוף, אין ת'סרט הזה שם.

בטח יקח לו זמן (אם בכלל) אבל תודה, אני אמשיך לעקוב
 

חנול

New member
עלית על משהו

אמנם אין שם ארוחה קלה, אלא זוג כרטיסים לסרט כולל שתיה וחרטות מהמזנון חינם....אין ספק שזה רעיון חזק, אבל אני לא רוצה לקבוע להם לאיזה סרט ומתי הם ילכו...אני אבדוק אם יש דרך לקנות כרטיס "בלנקו". לזה הייתי מוסיפה משהו- חבילת מוצרי ספא זה משהו שאני יודעת שישכב יפה מאד אצל שתיהן..אולי איזה תכשיט?..
 

איריסג

New member
כאמור - לא הייתי

אבל חברים שהיו ממש דיברו על בופה של סלטים ומאפים וכו'.... (לפני הסרט, בלובי של ה VIP) אגב - מה עם איזו סדנת בישול נחמדה? יש סדנאות איטלקיות שאני זוממת עליהן כבר איזה זמן אצל רוני מוטי ויש סדנאות מעניינות ב"ספייסס" ובאן אומנות המטבח.
 

d a p h n a

New member
זה באמת אחלה...

חוויה נחמדה - אפשר לקחת מה שרוצים מהמזנון (כולל גלידות, שמפניה, בירות וכו'). לי לא זכור בופה, אבל כן היו סנדוויצ'ים, ובגלל שהיה חנוכה גם היו סופגניות. בכל מקרה, זו היתה חוויה יוצאת דופן, ונראה לי רעיון נחמד ביותר. אני בטוחה שיש דרך לקנות כרטיס מתנה.
 

שקדייה

New member
נתנו את זה להורים לפסח- נרשמה התלהבות

רק המונח VIP לדעתי עשה להם את זה ברמה שכבר לא משנה מה זה היה כולל בסוף...
 

שקדייה

New member
אנחנו צ'יפרנו בצימר.

נתנו להם תלוש ללילה בבקתה במטע בבוסתן הגליל + אשראי פתוח באורי בורי. נרשמה התלהבות אדירה. אבל מעבר לזה, אני דואגת על בסיס קבוע לצ'פר בכל מיני תלושים לארוחות בוקר ושאר שטויות..... זה כל כך כל כך חשוב... וחוץ מזה אני חייבת לומר, שהילי פשוט גדלה לי בטיל!
 
אני הכנתי לגיא חולצה שמודפס עליה

"אני אבא של שירה". אז נכון שאצלנו זו חולצת בית, אבל שירה ממש מתלהבת כל פעם שהוא לובש אותה. ובעיקר, הצומי.
 

kst

New member
אפשר שוברים לספא שכוללים מסאג + ארוחה

אצלנו מוכרים כאלו שוברים ב200 +-
 
למעלה