קניתי כזה לפני שבועיים...
אותה שנה ,לאחר התלבטויות רבות חייב לציין שאני לא מצליח למחוק את החיוך מהפרצוף מאז שהוא אצלי, אחלה אופנוע,קצת קיצוני אבל הכל יחסי... אחת ההתלבטויות שלי הייתה גם ההונדה אבל פחדתי שהיום שארגיש שמיציתי אותו יגיע מהר מידי ... בהצלחה