התיעצות לפני קניית אופנוע

hogi241

New member
התיעצות לפני קניית אופנוע

אשמח אם תתנו לי חוות דעת. אני מתעניין בr6 2002 כאופנוע הסופר ספורט הראשון שלי עד עכשיו אני רוכב על פייזר 600 . האם לדעתכם המחשבה שפויה או שעדייף משהו סלחן יותר כמו cbr600? אשמח לשמוע דעתכם
 

Pumi

New member
כן, כל עוד יש מוח ששולט ביד ונותן לעצמך ללמוד

 

eco29

New member
קניתי כזה לפני שבועיים...

אותה שנה ,לאחר התלבטויות רבות חייב לציין שאני לא מצליח למחוק את החיוך מהפרצוף מאז שהוא אצלי, אחלה אופנוע,קצת קיצוני אבל הכל יחסי... אחת ההתלבטויות שלי הייתה גם ההונדה אבל פחדתי שהיום שארגיש שמיציתי אותו יגיע מהר מידי ... בהצלחה
 
למעלה