התיעצות - טיסה עם תינוק קטן

אישית לא הייתי לוקחת כזה סיכון

בגיל כזה נשמע קצת הרבה מדי טיסות...מעבר לזה לפני חיסונים לנסוע למדינה זרה כשאת לא ממש מכירה שם רופא ילדים או מה רמת הרפואת ילדים...מה רמת הטיפול נמרץ ילדים וכו...לא הייתי לוקחת ריזיקה... וסליחה על הפסימיות של הזכרת טיפול נמרץ וכאלה...פשוט עם תינוק כל כך קטן לא הייתי לוקחת סיכונים
 

אביטלתל

New member
לדעתי הטיסות הן בכלל לא הבעייה

בגיל הזה הם עדיין ישנים המון, ותקבלו בטיסה עריסה בשבילו וסביר להניח שהטיסה עצמה לא תהיה ממש קשה מה שיותר מטריד זה המקום שאליו אתם נוסעים, הבריאות ומה שמסתובב ברחובות, רמת מערכת הבריאות אם חס וחלילה תצטרכו ממנה משהו את אומרת שאת לא חוששת יותר מדי מזה ואת בטוח יודעת יותר ממני, אז לכן אני אומרת סעי רק תתייעצי אם אנשי מקצוע רפואיים שמכירים את המדינה בקשר לשהות של תינוק רך כל כך.
 

ruthie10

New member
מזג אויר

תשקלו גם את מזג האויר בעונה המדוברת. תינוק כה קטן צריך לשמור בטמפרטורה נעימה - לא חם מדי או קר מדי, וזה גם שיקול. הטיסה תהיה בסדר - הוא יישן בעריסה שנותנים לכם ותניקי אותו הרבה.
 

yoyo10

New member
תינוקות בכל העולם חיים

בכל מזג האוויר אפשרי השאלה היא איך מלבישים אותם
 

עבריה*

New member
אני בשוק מהתגובות פה../images/Emo2.gif

מישהי מכל המגיבות מכירה את תאילנד מקרוב כדי לסיייג נסיעה כזו??? קצת הגזמתן עם הדיעות הנחרצות! הבחורה אמרה שחשובה לה הנסיעה בדיוק כמו לבעלה, היא לא אמרה שהיא לא מוכנה שהוא ייסע, ומעבר לזה שתינוק בן חודש וחצי לא מצריך עולם ומלואו כדי להיות שבע ומרוצה. היא לא אמרה שהיא תכניס אותו למים או תטייל איתו בשווקים (שאין רע גם בזה) אני ילדתי במזרח - הייתי עם תינוקת בת חודש וחצי לחופשה בארץ - ולאחר חודשיים עברתי למדינה אחרת במזרח, ועדיין התינוקת שלי מבסוטה, חייכנית, אוכלת ומשחקת (החיים ממשיכים לפה או לפה..). קצת פרופורציות רבותי.
 
אין לך מה להיות בשוק!

היא שאלה ובקשה את דעתנו...וקבלה תשובות שמשקפות את הדעה של כל אחד פה! ענו לה יפה ובנימוס!
 

שייקה11

New member
את לא צריכה להיות בשוק...

לכל אחד יש את הזכות להגיד ולהגיב כיצד שהוא רוצה ואת לא צריכה לצעוק אם משהו שרשמו פה לא נראה לך אלא להביע אתתמיכתך או התנגדותך לשאלה, ההתנצחות הזו לא מועילה ואפילו מרגיזה. לאחר שנה וחצי של טיולים מגורים ועבודה בתאילנד, אני יכול לומר מנסיוני (ללא ילדים עדיין בתקופה ההיא), שהיו לא מעט ישראלים עם ילדים ולמרות זאת אני לא הייתי לוקח את שלי. זו דעתי.
 

עבריה*

New member
מעניין..

לא ידעתי שיש תרגום חופשי לפורומים, ואולי עוד תלמד אותי שייקה..
= זה נראה לי לחולטין כמו הבעת תמיהה, ובטח לא צעקה (גם צעקות הן חלק מהפורום???). אין פה שום עניין להתנצחות, אני לא כותבת קבועה פה שמחפשת את הנצחון (יש באמת כאלה ? בפורום..????
) זכותך לא לטייל עם ילדיך במזרח, ואני בטח לא אגיב בענייניך, אבל היא שאלה על טיסה לתאילנד ואני בהחלט יכולה להגיד שהתגובות היו מוזרות בהחלט. אין לי בהחלט מושג מתי טיילת במזרח, אבל מנסיוני שלי אני יכולה להגיד שאני חיה פה כמעט עשור ויש פה מדינות שהרפואה בהן היא מערבית לחלוטין (ואחת מהן היא תאילנד- מה גם שהבחורה הוסיפה שהיא כבר התאשפזה שם בזמן הצונאמי ויודעת מה קורה). ודעתי היא - שאם היא עושה נסיעה למשפחה בדרום הארץ (או לצפונה- והעניין הוא בנסיעה עצמה-) אין שום פסול בנסיעה לתאילנד. (או לארה"ב..). ובאמת האם היו או יהיו תגובות דומות אם היא הייתה מתכננת נסיעה לאחיה בארה"ב???
 

שייקה11

New member
לדעתי יש הבדל

בין לחיות שם ובין לבוא כתייר. אני בטוח שאין לתייר את אותה תשתית ונוחות שיש לעומת מי שגר שם. גרתי גם בתאילנד קרוב לשנה וחצי ועבדתי בעקיפין בין השאר עם מערכת הבריאות בתאילנד. כשאתה מגיע ל-10 ימים ואתה צריך חס וחלילה בדיקת רופא, תרופה, כאשר אתה לא מקומי עם ילד קטן- זה מלחיץ ואתה לא תמיד תגיע למקום הנכון ולטיפול הטוב ביותר. זאת כמובן בנוסף לדאגות הרגילות של טיפול בתינוק חדש. וד"א הכוונה ב"צעקות" היו הדגש של סימני קריאה מרובים...
 

אפולינה

New member
לדעתי כל התגובות רלבנטיות גם אם

היא הייתה טסה לאמסטרדם, נניח. תינוק בן 6 שבועות זה יצור עדין ורך והנסיעה הזו היא טלטול מיותר עבורו.
 

hagaram

New member
העניין הוא שקשה לדעת איזו לידה

תהיה לה ואיזו התאקלמות למצב החדש. העניין הוא פה לאו דווקא הנסיעה, אלא ההחלטה מראש ליסוע. זו דעתי, בכל אופן, לא כולם מתאקלמות למצב בזמן כל כך קצר עד שהן מסוגלות לארגן את עצמן (!!!!) לכזו נסיעה!!! לי באופן אישי, היה קיסרי עם סיבוך והחלמה של 3 חודשים!!! אז איך אפשר להחליט דבר כזה מראש?
 
ואיך את תוכלי לנסוע אחרי לידה?

אני אחרי לידה 3 שבועות לא יכלתי לשבת. מאיפה את יודעת שתסתדרי. והתינוק? מסכן. אני לא הייתי נוסעת הוא פיצי וצריך תנאים נוחים וטיסות ארוכות זה לא בדיוק נוח
 

dorlim

New member
לדעתי מוקדם מידי לקבל החלטה

קודם כל מחזיקה אצבעות שהלידה תעבור בקלות ושהכל ילך בדיוק כמו שאת מתכננת
אחרי הלידה, תראי איך את מרגישה, איך קיבלת את הילד - מצד אחד אולי תגלי שאת אמא הסטרית בטירוף, שכל דבר קטן מפריע לך ואז כמובן שהנושא בכלל לא בא בחשבון. מצד שני אולי תגלי שאת אמא שהכל בא לה בקלות יתרה שתיק תק הכל מסתדר ושמדובר בתינוק שיונק הנקה מלאה וכו' ושמה הבעיה לקחת אותו איתי... בכל מקרה, במידה ותחליטי שמתאים לך לנסוע היתי מתייעצת עם רופא הילדים של התינוק קודם לכן - אולי הוא יחליט להקדים אחד החיסונים, אולי לתת חיסון מסוים או כל הנחיה שהיא.
 

lilend

New member
זה לא משהו שאפשר לנבא

את לא יודעת איזו חווית לידה תהיה לך וכמה זמן תצטרכי להתאושש ממנה. את גם לא יודעת איך יהיה מצב הרוח שלך מבחינה הורמונלית- אני לא הפסקתי לבכות במשך חודש אחרי הלידה וממש לא הייתי נהנית מנסיעה כזו (לא חוויתי דכאון לאחר לידה אלא בייבי בלוז קל אך עדיין מעיק ביותר). אחרי הלידה כל פעולה פשוטה נראית מסובכת ויש הרבה נשים שנתפסות למעין עצב וחרדה. את גם לא יודעת איך יהיה בנך- יש לי חברה שיש לה בת רגועה שלווה ונינוחה ולה כן הייתי ממליצה לעלות על מטוס בלי בעיה אבל יש לי חברה אחרת שיש לה בן שמרגע שהוא נולד הוא לא הפסיק לבכות, זכור במיוחד יום מסויים שבו הוא בכה מחמש בבוקר ועד שמונה בערב רצוף!!! את לא יודעת כיצד חייך עתידים להשתנות, אני יודעת שקשה לראות את זה לפני שזה קורה אבל את תשתני וחייך ישתנו ואי אפשר לשעות תכניות גדולות כאלו לפני שזה קורה. חוץ מזה הייתי נזהרת בעיקר בגלל החיסונים. אמנם בנקוק לא מסוכנת אבל זה גיל בעייתי- הוא לפני החיסונים וזה גיל שנזהרים איתו גם בבית במקום בטוח (את תמצאיאת עצמך בורחת מאנשים מצוננים כמו מאש)אז לעבור טיסה חנוקה וסגורה במשך הרבה שעות ואח"כ לשהות במקום מטונף כמו בנגקוק לא נשמע לי אחראי לפני מתן החיסונים. ועוד דבר- אתם נוסעים למקום שיש לכם ענין לא סגור איתו- עם כל ההורמונים שישתוללו אצלך את לא יודעת איך תגיבי (מבחינת הטראומה שאת ובעלך סוחבים איתכם מאז).זה נראה לי מסוכן יותר מכל דבר אחר!
 
אנחנו נסענו עם נועם

בגיל חודש וחצי לארה"ב, מבחינת הטיסה זה הכי פשוט בגיל הזה הם רק אוכלים וישנים וכנראה שהרעש במטוס והנידנודים עושים להם טוב כי הוא ישן טוב מאוד. אבל כמו שכתבתי היינו בארה"ב אצל אחותי אין לי מושג איך בתאילנד כי לא הייתי, יש בתי מלון מסודרים? לא ישנים באיזה חושות כמו בסיני?
 

mentorit

New member
מי יטיס אותך בחודש תשיעי??

הנה פתרתי לך את כל הבעיה אף חברה לא תטיס אותך בחודש תשיעי!
 

mentorit

New member
אוי סליחה

עד אז את תלדי כבר....לא הבנתי.... אני אישיתלא ועסתלתאילנד בגלל כל הצונאמי- קיבלתי דחייה ורתיעה קשה לא יודעת איך יש לך חשק לזה בכלל
 

hagaram

New member
אגב, אין בעיה לטוס, הבעיה היא ששום

חברה לא תסכים לבטח!!!
 
למעלה