התיעצות האם להתעקש על ההפרדה

התיעצות האם להתעקש על ההפרדה

גלי וגיא התאומים שלי בגן חובה שבו שני גנים נפרדים (2 גננות 2 חדרים שונים וכולי) בשנה שעברה הם היו יחד והם יותר רגילים ככה. הפרדנו לפי המלצת המנהלת של הגנים. הם מסתדרים יפה גם כל אחד לחוד אבל בשעה של החצר לפעמים עובר אחד מהם בדרך כלל גלי שאין לה אלוהים לחצר של הגן השני. ככה הם צוות לעניין ומרגישים חזקים על כולם, תופסים תור בנדנדנה אחד לשני ובאלה. הגננת אומרת שביקשה כמה פעמים מגלי לא לבוא וכדי לעבור זה בסך הכל לחצות איזה חצר אחורית קטנה שמפרידה בין השטחים של הגנים. גלי מתעלמת ואפילו לפעמים באה ולוקחת את גיא לחצר שלה. היא שדה! אני מפחדת שיענישו אותה בסוף הבטחתי לגננת לדבר איתה וגם גיא. לגננת של גיא דרך אגב אין כל כך התנגדות והיא אומרת שזה אולי קשיים של התחלה ואם זה עוזר להם למצוא חברים למה לא. אבל זה חברים מהגן של גיא! חוץ מלדבר עם גלי וחוץ מליבנות חומה בין הגנים - יש מה לעשות?
 
ממש נשמע לא נורא

הם תאומים , חמש שנים הם היו כל הזמן ביחד ועכשיו פתאום הפרידו ביניהם , תנו להם זמן , הגננת שמסרבת למפגשים ביניהם פשוט לא יודעת מה זה תאומים ואולי כדאי להסביר לה...
 
איזו אהבה ואחדות ../images/Emo57.gif

אולי אם כל כך חשוב להם להיות יחד תעבירי אותם גן אחד? האמת שאין רע ב"התפלחויות" האלו, אבל האמת שיש בעיה אחת שאין ביטוח. אם חלילה היא נופלת הוא נשרטת או לא יודעת מה בגן שלו לפי החוק היבש היא לא מבוטחת (חלילה וחס). אצלנו בגלל הביטוח הגננות מאוד מקפידות. אבל מה שבטוח שאת הילדים זה לא מענין.
 
זה מקסים בעיני שהם רוצים להיות ביחד

זה אומר שיש בינהם יחסים מאוד טובים והם מאוד אוהבים אחד את השני. אולי באמת לא צריך להפריד
 

ר של דן

New member
ואני חשבתי שלא מפרידים

עד הבי"ס לפחות. הגננת לא יכולה לצפות שיראו אחד את השני בחוץ ולא ירצו להיות ביחד. שיצאו בשעות שונות החוצה, ואם לא אז עד אז שתשב בשקט.
 

אמאורית

New member
אני חושבת שהמלחמה מיותרת

תעזבו אותם לנפשם - כל עוד הם משחקים ונהנים ולא ממש מציקים לילדים אחרים בהתגנבויות האלו... אז מה זה משנה? שיהנו הם עוד ילדים תנו להם את הכיף שלהם, ואם לגננת לא אכפת... אז קדימה לא לחשוב על זה יותר מדי...
 
למעלה