התיעצות בבקשה תעזרו לי

RKIL

New member
התיעצות בבקשה תעזרו לי

אז ככה אני הייתי אמור להתגייס ב27.11 אבל הגיוס נידחה לפברואר-אני עדיין לא יודע מתי אבל אמרו לי שזה יהיה בתחילת החודש... הסיבה שקיבלתי דחייה היא שהייתי אצל קב"ן וביקשתי לצאת מקרבי דבר שהלך בלי בעייה וקיבלתי להיות תומך לחימה בנוסף על כך קיבלתי ת"ש דרגה 2. שזה אומר מינימום יומיים בשבוע בבית.. השאלה היא כזאת אני נורא רוצה לקבל קורס מהצבא של מחשבים או משהו קשור לתחום המחשבים והטכנולוגיה שיתרום לי גם לאחר השחרור... השאלה איך אני יגיע למצב שיתנו לי את זה....קצין מיון רואים רק ביום הגיוס ואני מקווה שזה לא יהיה מאוחר ..אמרו לי לשלוח לבקו"ם הרבה פקסים ושכל פקס נכנס לתיק האישי וזה הדבר היחיד שיעזור לי.. בכל מיקרה יש לי קב"א 56 ורשום בנתונים שלי שלמדתי אלקטרוניקה ומחשבים בתיכון.. מה אתם אומרים שאני צריך לעשות. וד"א יהיה לי תירונות 02?
 
לא מסתדר לי

גם היית אצל הקב"ן ולמרות זאת יש לך קבא 56??? זה לא אמור להוריד? וזה טירונות, לא תירונות...
 

RKIL

New member
מה לא מסתדר פה?

ביקשתי לא להיות בקרבי וקיבלתי את זה ! לא עשיתי הצגות או משהו..... למה זה צריך להפריע לקב"א....?
 
אולי אני טועה

אמרו לי שאפילו אם רק אומרים שאתה לא רוצה קרבי זה מוריד קב"א.. קיבלת זימונים למשהו? מודיעין?
 

RKIL

New member
אההה

האמת שהייתה לי קבני"ת והיא הייתה ממש נחמדה ואחלה . לא הצגות ולא סיפורים... לא קיבלתי זימונים לכלום כי עד עכשיו הייתי אמור להיות בחי"ר..אז זה לא היה רלוונטי מבחינתי
 

pakapaka

New member
תזהר עם האלקטרוניקה...

אתה עוד תיפול בחיל חימוש, הם לא מרחמים על בגרות באלקטרוניקה אני בגלל טעות ברישומים של הבגרויות עדיין מנסה לברוח משם (הם לא קולטים שפיזיקה ו10 מחשבים זה לא אלקטרוניקה)
 
רגע רגע רגע, זה מעניין מה שאמרת..

אתה מנסה להגיד לי שאנשים עם בגרות 10 יח"ל במחשבים + 5 יח"ל בפיסיקה, נחשבים על ידי הצבא כבוגרי מגמת אלקטרוניקה????????????????? באופן קבוע. יש לי חבר שגויס להיות מת"מ בחיל הקשר, אני חושב שזה איכשהו קשור לאלקטרוניקה. הגיוני שזה בגלל זה????
 

pakapaka

New member
אני לא אמרתי את זה ככה..

אבל בוא נגיד שהצבא מנסה לקשר הרבה תחומים רק בשביל לתקוע אנשים בטכני.. אז יוצא שאנשים שהשקיעו ועשו בגרות שנחשבת קשה יחסית בפיזיקה שקולים לאנשים שזרקו זין ועשו בגרות מחופפת באלקטרוניקה או חשמל (וזה נאמר עם כל הזלזול שלי למקצועות האלה..) אז בקיצור לנסות להסתיר כמה שאפשר כדי לא להתקע בטכני
 

noamha

New member
יש לך קב"א 56

אבל מה שבטוח שאתה חתיכת גזען מזדיין...
 
למעלה