התייעצות.

Mmmbop1

New member
התייעצות.

אז ככה, לפני בערך חודשיים אני והחבר נפרדנו, נפרדנו מסיבות שהן לא קשורות לרגשות אלא לריבים וכאלה, ולכן גם המשכנו להישאר בסוג של קשר רק לא מחוייב..(לא היינו יוצאים עם אחרים ואחרות...). בכל מקרה, גם בתקופה הזו שהיינו עדיין ניפגשים הרבה, והמון טלפונים, היינו רבים המון, כל יומיים יש איזה שהוא ריב או איזה סיפור, ותמיד הוא ניפתר והמצב כאילו חוזר...כל התקופה האחרונה חשבתי לעצמי שאם אתן לעניינים להירגע כמו שצריך אולי נחזור, רק אתמול הוא אמר לי שהוא אוהב אותי עדיין, וגם אני אוהבת אותו... אבל- הכרתי מישהו חדש. היה נימאס לי לחכות לו, כמה שהוא אוהב אותי ואני אוהבת אותו, אנחנו מגעילים אחד לשני, אז התחלתי עם מישהו שהיה ניראה לי מעניין, והוא הגיב בצורה מאוד פתוחה וזרם איתי לגמרי...העניין שהתחלתי איתו מאוד החמיא לי וזה... עכשיו אני לא יודעת מה לעשות, הבחור החדש מוצא חן בעיניי מאוד, אבל אני לא יכולה לדעת לאן זה ימשיך, ואם כדאי לי להפסיד בשבילו את האקס, כי מי יודע, אולי אחרי הפסקה אמיתית אנחנו נחזור, אני יודעת שברגע שאספר לו על החדש, כל האפשרויות איתו למשהו בעתיד, וידידות בהווה, יגמרו ברגע בגלל שזה יפגע בו מאוד. מאוד. לא יודעת מה לעשות? להמשיך הלאה למשהו לא ידוע בכלל או לשבת ולחכות קצת? \=
 

Keren I6

New member
את מי מהם את באמת רוצה?

את האקס או הבחור החדש שהכרת? בחיים צריך לקחת סיכונים ולא להתפשר,אין טעם שתחזרי לאקס כל עוד את יודעת שהקשר בינכם חסר תכלית. אל תשארי עם האקס בכדי לא לצאת בידיים ריקות. לעולם לא תצליחי גם לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה,לכן,אני הייתי מייעצת לך ללכת אחרי הלב,אחרי מי שאת יותר רוצה להיות איתו. אל תחשבי על מה יהיה בעתיד,פשוט נצלי את ההווה ותעשי מה שאת מרגישה לנכון לעשות.
 
לא יודעת מה לעשות?

אולי להפסיק לשלוח שאלות מפגרות בפורומים, זו עצה מספיק טובה? מה, את רוצה שנגיד לך עם מי להיות? אין לך רצונות משלך? קודם כל תיסגרי על עצמך ותחליטי את מי את רוצה, ואז אם יש בעיה, נשמח לעזור. את צריכה לפתור את הדילמות של עצמך, לא אנחנו.
 
וואו וואו, איזו אגרסיביות

בקשר לפותחת הדיון, אם נפרדתם נפרדתם בגלל סיבה, לא? יכול מאד להיות שהסיבה הזאת תחזור על עצמה ותיפרדו שוב. אולי כדאי לך לנסות את הידיד, שום דבר רע לא יצא מזה, וכן צריך לקחת סיכונים מדי פעם. אבל בסופו של דבר, רק את יכולה לדעת מה הכי טוב בשבילך
 

Mmmbop1

New member
הייתי מציעה לך

לקחת כדורי הרגעה, ואיך ההצעה שלי? מספיק טובה? אני לא יודעת מזה פורום בשבילך,אבל אם הפורום אומר שאפשר להתייעץ בו, אז כנראה שזו המטרה שלו, וזה מה שאני עושה, ואם זה מפריע לך אתה יכול להתעלם מההודעות שלי, בטח ובטח שלא להגיב בצורה כזו תינוקית ומטומטמת. וכמובן שאת התיסכולים שלך אל תוציא\י אליי, בסך הכל התייעצתי, לא נאה לך? אל תגיב\י בכלל. הורדת לי את החשק להגיב פה.
 
למעלה