התייעצות - שינה מחוץ לבית
בתי בת 10.5 - כתה ה' החבר'ה שלה בכיתה התארגנו לקומזיץ ביום העצמאות והרעיון הוא שהם רוצים לישון באוהלים בחוץ בלילה - אמנם קרוב לבית של אחד הילדים אבל הנושא מעורר בי חלחלה אנחנו גרים בישוב די שקט אמנם אבל אני לא יכולה להעלות בדעתי שהיא תישן בחוץ בתקופה כזו אמרתי לה שאני לא מוכנה שהיא תישן בחוץ ואני אבוא לקחת אותה באיזו שעה שהיא תרצה - והסיפור הידוע של - אבל אמא לכולם מרשים ... (מוכר?) מה דעתכם? מה הייתם עושים? תודה על התגובות
בתי בת 10.5 - כתה ה' החבר'ה שלה בכיתה התארגנו לקומזיץ ביום העצמאות והרעיון הוא שהם רוצים לישון באוהלים בחוץ בלילה - אמנם קרוב לבית של אחד הילדים אבל הנושא מעורר בי חלחלה אנחנו גרים בישוב די שקט אמנם אבל אני לא יכולה להעלות בדעתי שהיא תישן בחוץ בתקופה כזו אמרתי לה שאני לא מוכנה שהיא תישן בחוץ ואני אבוא לקחת אותה באיזו שעה שהיא תרצה - והסיפור הידוע של - אבל אמא לכולם מרשים ... (מוכר?) מה דעתכם? מה הייתם עושים? תודה על התגובות