התייעצות שווי - אופניים ענתיקות מהמחסן

הנסיך.

New member
התייעצות שווי - אופניים ענתיקות מהמחסן

כחלק מהמשך פינוי המחסן נתקלתי באופניים הישנות של אחותי -
השם על השלדה הוא "MOTIVE"
האופניים הם ריג'יד לגמרי (נטולי שיכוך)
שלדת כרומולי 4130 בגזרת נשים, מידה S.

הקטע הוא שכל המערכות על האופניים האלה הן של SHIMANO -
כל סקציית הההנעה - מעבירי הילוכים, קסטה, קראנק כולם של שימאנו מדגם GS2000
הבלמים - משיכה מרכזית (TOP PULL - היה נפוץ בשנות התשעים) גם הם של שימאנו לחלוטין - יש לוגואים של שימאנו על ידיות הבלמים, על הרפידות עצמן (מקוריות עדיין) על הכבלים, על חלקי המתכת ועל זרועות הבלמים עצמן

הכידון הוא החלק הלא מקורי היחיד על האופניים, והוא כסוף של ריצ'י לוגי'ק במקום השימאנו המקורי

הנאבות והגלגלים אף הם של שימאנו, דגם EXAGE למי שמכיר, על הכל מוטבע MADE IN JAPAN

בקיצור, מדובר באופניים שנרכבו אולי במשך חצי שנה במשך 15-20 שנות חיהן, הן עלו לארץ מארה"ב אי שם באמצע שנות התשעים ומאז לא נרכבו.

יש להן ערך כלשהו? חשבתי למכור אותן בתור אופני עיר, אבל המערכות עליהן "משובחות" משמעותית מהזבל הסיני שנמכר היום עם אופני העיר החדשות, לטעמי גם בהשוואה למערכות שמגיעות על אופני עיר של מותגים מוכרים.
אז כמה אפשר לדרוש עליהן?
 

steiff

New member
אתה יכול לדרוש כמה שתרצה

אבל אם תקבל עליהם 200 שקל תוכל להיות מבסוט.
 

oriel29

New member
steiif בסך הכול מנסה להבהיר

ששימאנו זה לא פרארי..
זה לא כאילו שמכלולים הופכים בחלוף הזמן ל״קלאסיקה״

אופני עיר פשוטות עולות היום 800 ש״ח - שימאנו או לא
אין שום סיבה לרכוש אופניים בנות 10 ויותר, בטח לא למישהו שמחפש כלי רכב לשימוש יום-יומי
 

ronenal10

New member
לו היה מדובר ב XTR היה אולי סיבה!

מדובר באופניים בסיסים במקורם.
כל המערכות הן מערכות בסיס ברמה נמוכה מאוד.
רק להשמיש את האופנים למצב רכיבה יעלה יותר מ500 ש"ח.
רק מתנה, שוות אופניים ברמת מכלולים זו, בני 20.
 

oferbic

New member
מי שיקנה אותם יהיה מרוצה

הם תמורה טובה לכסף המועט שמישהו ישלם עליהם.
אם אתה מכיר מישהו במשפחה שצריך אופניים אז תשאיר אותם במשפחה, ואולי פעם אתה תרצה לעצמך אותם חזרה כאופני סידורים.
 
למעלה