התייעצות קלה...

shiraoasis

New member
התייעצות קלה...

אני וחבר שלי כבר שכבנו. עכשיו די מפריע לי שהוא נגעל מלרדת לי.. כאילו אף פעם לא ביקשתי ממנו לעשות את זה אבל עוד לפני ששכבנו בתחילת הקשר הוא סיפר לי שהוא בחיים לא ירד למישהי כי זה מגעיל אותו, אבל אני כן יורדת לו ... זו הרגשה שאותו זה כן מגעיל ואותי זה לא.. זה לא כזה לחוץ לי אבל הייתי רוצה לדעת איך זה [בחיים לא הייתי עם מישהו אחר]. מה אתם אומרים? לבקש ממנו? אם כן אז איך לבקש? חח תודה לעונים!
 
קודם כל תעשי לו נוח שם

תקשיבי, בהתחלה זה לא כיף, ממש לא כיף. הריח והטעם הם לא משהו שנהנים ממנו בהתחלה, אבל מתרגלים ואחרי כמה זמן זה דווקא נעשה סקסי וכיף, ואני אישית כבר מאוד נהנה מזה - אבל שוב, זה לא תמיד מהתחלה. אם את ממש רוצה, יהיה נחמד אם תגלחי מסביב ותשאירי שם חלק, אם תשתפי עם סבון אינטימי וכו. ואז תבקשי. את צריכה להעביר לו שאת באמת רוצה כבר שהוא ירד לך, ועשית כל מה שאת יכולה כדי לעשות את החוויה נעימה גם בשבילו. תעבירי לו שזה מאוד חשוב לך. ואם זה לא מספיק בשבילו איי גס שהוא לא משהו מתחשב וזה די מבאס. ואז תפסיקי לרדת לו
 
חח האמממ....

לכי על "פמינה", זו שטיפה אינטימית כזו...אחלה דבר:]דבר שני, אם כבר להוציא שערות אז תהיי נחמדה ותעשי את זה בשעווה:] זה סתם נשמע נוראי, זה פחות בעייתי מגילוח...הגילוח גודל יחסית מהר וגם מציק נורא!:\ מה שגם, לא ידקור אותו שום דבר והכל יהיה חלק ונקי:]עוד משהו נחמד- יש צבעי גוף כאלה בטעמים ואתם אפילו יכולים לצייר בהם ביחד אחד על השני ואז ללקק:p, יש תחתונים בטעם תות שנמסות בפה כזה ונעלמות בסוף:}ואם באלך ממש להשקיע, אז את יכולה סתם לעשות את האיזור ממש יפה כדי שהוא ימותתת לגעת! (כנסי ללינק)
 

shiraoasis

New member
את חושבת שזה כ"כ משנה

אם אני מגלחת או עושה שעווה? כי אני מגלחת ולעשות שעווה זה די בעיה.. זה כזה מפריע?
 

walna1

New member
עדיף איזור חלק שם

מזה האתר הזה שמישהו שם פה נגיד פו הדוב הזה, זה משיער או סתם ציור? לא הצלחתי להבין
 
זה לפי קטגוריות...

יש כאלה שהוציאו את כל השיער בשעווה ופשוט עשו ציור גוף- רק שם:] יש כאלה שהוציאו חלק מהשיער, ובמה שנותר עשו "תספורת" חח ואפילו צביעה של השיער... ובנוסף או במקום- שילבו קעקועי חינה וצבעי גוף יש רק תספורות.. ויש רק צבע...וכ' וכ' בקיצור, הכל מדהיםםם..!
 
תראי...זה לא כככככככככככזה משנה...

אבל כן יש הבדל.. גם יש הבדל בהרגשה האישית שלך... קודם כל הצמיחת שיער נוראנוראנורא איטית (אצלי בכל אופן) אחרי שעווה... ועם גילוח לא דבר שני, אחרי שמגלחים...ואי ואי...העור כזה מגורה וכואב..וזו לא בעיה ספציפית שלי הבנתי את זה מהרבה בנות, לאדעת אולי את שונה.. בכל מקרה, מה שתחליטי יהיה טוב:] ודיי להיות חסרת ביטחון! לא נאה לו שילך:]
 

Katya Rotvailer

New member
יעוץ

תשאלי אותו מה מגעיל אותו בדיוק, ריח? שעירות? ותתאימי את עצמך [אם כמובן לא אכפת לך..] אם זה מקלחת/ גילוח אני בעד שיוויון בקטע הזה..
 

RReuTT

New member
דבר ראשון זה מעולה.

דבר שני, כן תבקשי ממנו! תעמדי על שלך. תשתפי את עצמך טוב טוב לפני כן, את יודעת סבון אינטימי, מגבון אחר כך ותני לו שירד. ותסבירי לו שאם הוא אף פעם לא עשה את זה הוא לעולם לא ידע איך זה. תמיד שווה לנסות דברים חדשים. ותגידי לו שזה לא כזה מגעיל, באמת שזה לא מגעיל וזה אפילו נחמד מאוד!
 
למעלה