התייעצות קלה

  • פותח הנושא train
  • פורסם בתאריך

train

New member
התייעצות קלה

אני בן 34 ואני יוצא עם משהי בת 28 מאוד ברצינות - בערך חודש הבחורה מאוד עדינה ורגישה ובינתיים לא עברנו את "שלב" (בכוונה בין גרשיים) הנשיקות. אני מאוד רוצה שזה יצליח בינינו בקטע של מערכת יחסים לטווח ארוך. אני מרגיש קצת לא נעים להתחיל "לשלוח ידיים" דוקא בגלל שאכפת לי מאוד ממנה והיא בלי הרבה נסיון מיני מה דעתכם? איך כדאי לנסות להתקדם? בהתחלה חשבתי להיות סבלני ולקוות שזה קצת גם יבוא ממנה (ולא מדובר אפילו על סקס אלא לפחות קצת מזמוזים/חרמונים , שמשהו יקרה כבר...) ואם העצה שלכם זה לדבר על זה אז לא ברור לי איך מעלים את הנושא, "אנחנו כבר חודש ביחד אני אמור בשלב הזה כבר לגעת לך בציצי" לא נשמע לי רעיון כל כך טוב....
הקיצר מה דעתכם....
 

פונציק

New member
למה זה שאכפת לך ממנה קשור לחשש מלשלוח ידיים?

משיכה מינית ואקטים מיניים לא מפחיתים מערך הקשר? אתה יכול להיות מאוהב בטירוף במישהי ועדיין לקשור אותה למיטה, להכניס לה את התחתונים שלה לפה שלה ולהצליף בה עם שוט. השאלה המתבקשת (לפחות בשבילי) היא מה העמדה שלה בנושא? אתה בטוח שהיא לא רוצה שתיגע בה? אולי היא מתחרפנת מזה שאתם כבר חודש ביחד ואתה לא נוגע בה. אולי היא חושבת שמשהו בה לא בסדר בגלל זה. היא אמרה לך משהו או שאתה פשוט מניח? אם היא לא אמרה כלום ואתה סתם מניח, אני ממליץ לנסות לשלוח ידיים בעדינות ולראות איך היא תגיב. אם אתה יודע שיש לה בעיה עם זה אתה בהחלט צריך לדבר איתה. לפני שאני ממשיך, אני צריך לדעת אם אתה יודע מה העמדה שלה בעניין ואם כן מה היא?
 
אני לא מאמין שאני אומר את זה וקשה לי עם זה

אבל אני מסכים עם הפונציק הפעם. היא לא יוזמת אולי מביישנות אולי כי ככה רגילה וכו' אבל אחרי חודש כבר בהחלט נראה לי שאתה יכול לנסות לקדם את זה הלאה ולראות איך היא מגיבה. אם זה היה הפוך ואני הייתי הבחורה בהחלט הייתי יכול לחשוב מה לא בסדר בי שהוא לא נוגע ולא מנסה וכו' בסופו של דבר אתה לא תעשה כלום כי מכבד אותה היא לא תעשה כלום כי חושבת שאתה לא רוצה ותורידו את כל הנושא הזה לטימיון במקום להנות יחד
 

train

New member
אני לא יודע בודאות, אני פשוט סוג של מניח על

בסיס איך שאני מכיר אותה ורמיזות מסוימות שקיבלתי ממנה. ואני מרגיש יותר מידיי טמבל בשביל לשאול
 

train

New member
אני לא יודע בודאות מה העמדה שלה

אני מרגיש שבעבר לא היו לה הרבה מערכות יחסים וכנראה שלא היה משהו ארוך או ממש רציני. בקיצור יכול להיות שהיא קצת פגועה מהמין הגברי או מפחדת להיפגע ולכן אני מנסה לגרום לה לבטוח בי. כשהייתי אצלה בדירה וראינו סרט ביחד אז לא ניסיתי "לנצל את ההזדמנות" אלא התנהגתי יפה... הקיצר זה לא מסוג הדברים שפשוט אפשר לבוא ולשאול "מה עמדתך בנושא סקס?" או "מתי את חושבת שתהיי מוכנה..."
 

פונציק

New member
מה זה להתנהג יפה?

לא לגעת בחברה שלך זה להתנהג יפה? אני לא מדבר על לנצל אותה, אבל היא חברה שלך, זה מה שחברים עושים. מה גם שאתם לא כאלה צעירים. לפני שאתה מדבר איתה על זה, תנסה לגעת בה לפחות. בינתיים הבעיה היא רק בראש שלך. יש הרבה דברים בין נשיקות ללהכניס לה יד למכנסיים. אני בטוח שהיא לא תתנגד לחיבוק או נשיקה בצוואר. תיקח את זה כל פעם שלב קדימה ותראה איך היא מגיבה. אני לא מכיר אותה אישית, אבל הבחורה הממוצעת תהיה מתוסכלת אחרי כל כך הרבה זמן בלי מגע. אלא אם היא ספציפית ביקשה ממך לקחת את זה לאט, אני מנחש שהיא לא מבינה מה העניין. אולי אתה מנסה לצאת רגיש ומתחשב, אבל בפועל יש סיכוי גדול שהיא מבינה מזה משהו שונה לגמרי.
 
זה יכול מאוד לתסכל.

אני התחרפנתי מבחור כזה פעם! הזמנתי אותו אליי לסרט, עמעמתי אורות, ובסרט אפילו הייתה סצנת סקס. וכלום!!! הוא אפילו לא הניח יד לחבק אותי - והאמת? זה גם פשוט מעליב
אבל גם אם נעזוב אותי, שאני בחורה מינית - יש לי חברה טובה שהיא די פריג'ידר, וגם היא הרגישה מאוד מתוסכלת לאחר מספר חודשים בקשר ללא מגע.
 
תגשש ותהיה רגיש לשפת הגוף שלה

תוך כדי נשיקה היד שלך על המותן שלה, עולה לאט לאט, בעדינות וברגישות. מה זה גורם לה?מה אתה מרגיש ממנה? יש אור ירוק, תמשיך בדרכך. אור אדום? עצור, אומרים שיש מצלמות חדשות בצמתים.
 

train

New member
טוב לא התכוונתי להדרכה טכנית, אני לא בן 16...

 
אתה אומנם לא בן 16 ,אך "לטכניקה" יש חשיבות

רבה במצבך,ולפי חששותך מלפעול (כפי שהיצגת את הדברים)אכן יש מה ליעץ לך כניראה.במצב העכשווי עם הבחורה,כאשר היא כלל לא אמרה למשל - ...זה לוקח לי זמן להשתחרר לגבר....,ולא הערה אחרת,אז עליך לבצע את שלב "הניסויים" הפיזיים,ללא אומר וללא דו שיח מוקדם.כפי שקודם הציע,מתחילים עם ליטוף עדין אי פה אי שם (לא באזורים "אסטרטגיים"
) וקשובים להתנהלותה גופנית או מילולית.גם חוסר תגובה מסמן "אור ירוק" להמשך באותו סיגנון,וכך במשך כמה פגישות באותה רמה של נגיעות.יש להניח שבשלב כל שהוא היא תתחיל גם להגיב איכשהוא ואז תדע גם איך להמשיך.זו לא בושה ללמוד...!
 

noam 83

New member
לדעתי אתה בכיוון הנכון.

יכול להיות שחודש זה לא מספיק זמן. יכול להיות שהיא נפגעה בעבר מגברים שכל מה שהם רצו זה .. לדעתי- תאמין לחושים שלך! אם אתה מרגיש שהיא צריכה הוכחה לזה שאתה אוהב אותה באמת ע"י זה שאתה לא ממהר לסקס/ חרמונים- עדיף להמשיך בכיוון ההתאפקות ולא למהר, רק כדאי לך גם לא לחשוב על זה יותר מדי בזמן הזה, כי אין ספק שהיא תרגיש את זה ותירתע, ולא באמת תאמין לך. אם אתה בכיוון- תוציא את זה מהמערכת בינתיים. אולי אפילו תאונן לפני שאתם נפגשים כדי שתהיה משוחרר מהקטע הזה. מה שכן, תמשיך בעדינות עם הגישושים. תמצא הזדמנות לנסות בעדינות לנשק אותה וכאלה, או לדבר איתה. ההזדמנות תבוא, בטוח. חודש זה לא כל כך הרבה זמן.. עוד משהו, סביר מאוד להניח שאם אתה צודק ויש לה רתיעה מהקטע המיני, זה לא יגמר גם כשתעברו את השלב הראשוני. הרבה פעמים דרוש תהליך רציני עד כדי טיפול כדי להיפתח ולהשתחרר. קח את זה בחשבון. בהצלחה!
 

train

New member
אני לא כל כך לחוץ בנושא, אבל כן הייתי רוצה

להרגיש שמשהו קורה, גם אם לאט. כי פשוט זה כבר מתחיל קצת לשעמם... כמה פעמים אפשר ללכת לבית קפה / סרט / מסעדה... מה עם קצת אקשן...
 

קטניפ

New member
אפשר לראות סרט ביחד בבית

ולנצל את ההזדמנות שאתם לבד ולנסות בעדינות לחבק אותה תוך כדי הסרט, או ליצר סיטואציות אינטימיות אחרות שבהן אתם לבד ולנסות אז לגשש.
 

noam 83

New member
אני מוחה!

סליחה? מתחיל לשעמם??? קשה לי להאמין שאם אתה אוהב אותה יכול לשעמם לך איתה אחרי חודש! אולי באמת כל מה שאתה מחפש זה סקס ואז אין ספק שהיא לא המכסה המתאים! אני הכרתי בחורות רבות לפני שהתחתנתי ובכולן לא נגעתי (כי הייתי דתי). אף פעם לא היה לי משעמם.
 

train

New member
אבל אני לא דתי וגם לא הייתי ואני רגיל שחלק

מהקשר הרומנטי כולל גם תשוקה מינית וגם מימוש שלה
 

noam 83

New member
אבל אתה עדיין לא אמור להשתעמם מחברתה אחרי

חודש! האמת, אני יודע שזה כנראה מעצבן לשמוע, אבל אולי זו הזדמנות לבחון מה זה לאהוב באמת. אם היא חשובה לך. אם לא, אולי באמת עדיף שתיפרדו, כי כמו שאמרתי קודם, כנראה שיש לה איזה אישיו עם הנושא..
 

train

New member
זה קצת נחרץ להגיד שניפרד ולאבחן ככה

אולי אני אנסה והיא דוקא כן תזרום עם זה? אולי היא פשוט צריכה קצת יותר זמן? אנחנו בונים שם משהו ממש יפה ואני לא מתכוון כל כך בקלות לוותר עליו
 

noam 83

New member
תראה איזה יופי!

ענית כרגע לעצמך. את התשובות הכי טובות! בהצלחה!
 
למעלה