התייעצות קלה בעניין נעליים

אתי@

New member
אני קודם אנסה ביפו ../images/Emo4.gif

ואם לא תהיה ברירה אני אשלם 450 ש"ח בתקווה שרונן@ (ראית שהוא נכנס לפורום?) לא יתגרש ממני לפני שהספיק להתחתן איתי...
 

הילית*

New member
לאתי@, מנסיון....

גם אני כמוך לא רציתי להוציא כ"כ הרבה על נעליים חד פעמיות. חיפשתי יותר מדי (כולל ביפו) ובסוף חזרתי לאור לכלה, שהם הנעליים הראשונות שראיתי והיו הכי נורמליות והכי נוחות. אז אני שילמתי שם 400 ש"ח למרות שהמחיר הרשמי שלהם הוא 450 ש"ח ובדיעבד לא הייתי מבזבזת כ"כ הרבה זמן על השטות הזאת וקונה אותן עוד בהתחלה. אז ההמלצה שלי, אם הן נראות לך תקני אותן ואם באמת מה שאתי אומרת נכון אז תזמיני אותו דבר באלינור ביפו וכך תחסכי כסף. אבל, אם מצאת את מה שאת רוצה אל תמשיכי להסתובב (זו דעתי!!!)
 

אתי@

New member
תודה על העיצה

אם אני לא אצליח ביפו אני אחזור אליהם...
 

שרונס

New member
אתי שטרודל, מצאתי סנדלים בצבע שאת

מחפשת. לא תאמיני איפה - בקסטרו. אני לא יודעת אם הם הסגנון שאת אוהבת או לא, הם עשויים מכמה רצועות דקות קשורות ביחד מקדימה. אני לא זוכרת איזה עקב יש להם. הם מאוד עדינים. טוב, אני לא זוכרת בדיוק איך הם נראים אך חשבתי עלייך כשראיתי את הצבע. שרון.
 

אתי@

New member
תודה, אני אבדוק שם למרות שלא רציתי

ממש זהב, אבל אולי בכל זאת זה חלום חיי...
 

*שיר

New member
אתי@, אני יודעת שאת מחפשת

זהב-פנינה, אבל אולי גם גוון אחר יכול להתאים לך? דווקא גוון שקצת שונה מהשמלה יכול ללכת יפה, וקצת "לשבור" את הצבע. אני חושבת שכדאי לך קצת "לפתוח את הראש" בעניין - אם את מוצאת נעליים נוחות ויפות...
 

אתי@

New member
נכון, פנינה-זהב הוא צבע "שובר" כי

הוא הרבה יותר בהיר מהשמלה, אבל בגוון מושלם לשמלה. ראיתי המון נעלי זהב שהגוון שלהן לא התאים (למרות שגם השמלה בזהב) והצבע הזה פשוט מושלם, בלי להיות זהה לצבע השמלה. חוץ מזה, הנעליים של "אור לכלה" מאוד נוחות והם יכולים לייצר לי בדיוק את הנעל שאני רוצה.
דרך אגב, אתמול נעלתי נעל כמו שאני רוצה לחתונה, אבל בקאמל, והראיתי לבנות, חבל שלא היית...
 

הילית*

New member
הנעליים של אור לכלה באמת מאוד נוחות

וזה מאוד מאוד חשוב! יש להם רפידה פנימית מאוד נוחה
 

אתי@

New member
וגם, הרצועה העליונה לא תפורה

הכונה שלי היא שהרצועה לא תפורה בקצוות בתפר מכאיב שפוצע את הרגל אחרי 10 דקות של הליכה, אלא הרצועה "מגולגלת" וכנראה מודבקת מלמטה... זה מתכון בטוח לנעליים נוחות (מנסיון) !!!
 

הילית*

New member
אפילו לא שמתי לב לזה...

אבל כנראה שאת צודקת. אני אסתכל בבית
 

*שיר

New member
חשוב מאוד! התפרים האלה יכולים

להוציא בחורה שפויה מדעתה בגלל הכאב המעצבן הזה...
 

שרונס

New member
הסנדלים בקסטרו לא ממש בצבע זהב.

הן בצבע בהיר מוזהב עדין. קשה לי להסביר בדיוק את הצבע אך ממה שאני זוכרת זה נראה כמו זהב בהיר מאוד ודי מט. תלכי תראי. אולי אני לא זוכרת כל-כך טוב ובסך הכל את יודעת יותר טוב מכולנו איזה צבע את מחפשת.
שרון.
 

*שיר

New member
יש בזה משהו... ../images/Emo45.gif

אנחנו כלכך עסוקות בעבודה ובכל הסידורים, ובאמת לפעמים שווה לשלם עוד 100או 200 שקל ולחסוך בזה כמה אחרי-הצהריים טובים... החתן שלי תמיד טוען ככה. הוא אומר שאנחנו עובדים כלכך קשה ושהזמן שלנו כלכך יקר, אז לא שווה לבזבז זמן יקר רק בשביל לחסוך קצת כסף (בגבול ההגיון, כמובן) !
 

שירי71

New member
אם תחליטי על זהב תקראי את זה

היום אצל יאיר ז´רמון עליו אספר יותר מאוחר פגשתי כמה בנות שקנו זוג נעליים סנדלים בעצם מזהב. משהו ממש ממש יפה לדעתי וגם פרקטי (לא עקב בלתי קונבנציונלי). בכל אופן לשאלתי הם נתנו את הפרטים הבאים: זה בא מחנות "ארו" או משהו כזה וזה במחיר ממש מציאותי ולא "כלתי" אם את מבינה... הן היו ממש יפות וגם לטעמי. אז תנסי גם שם.
 

שירי71

New member
אופס קנית! אבל למי שרוצה נעל בזהב ../images/Emo45.gif

תקראי מה שכתוב כאן למעלה ושיר - תתחדשי!!!!
 
למעלה