התייעצות קטנה:

piegirl1

New member
התייעצות קטנה:

לפני חמישה חודשים אימצתי חתול פרסי חמוד כבן 5 והכל היה בסדר אולם לפני חודש וחצי התחלתי לעבוד במקום עבודה חדש ואני מחוץ לבית עד השעה 21:00. רוב היום החתול לבד והזה משפיע עליו כי הוא כבר לא כ"כ מסכים לשחק או לקפוץ עליי. השאלה הגדולה היא האם להעביר אותו להוריי שמגדלים חתול פרסי נוסף וממש מעוניינים לצרף גם אותו או שהמעבר לדירה שלישית תוך חצי שנה יגרום לו טראומה? אני רוצה להדגיש שאני לא מעוניינת להפטר ממנו ומרוצה שהוא איתי בבית אבל יש לי תחושה שהוא יהיה פחות מדוכדך אם יעבור לבית שיש בו יותר אנשים רוב שעות היממה ויש בו גם חתול נוסף.מה דעתכם? אשמח לכל עצה? אני מנסה בשבועיים האחרונים לשחק איתו עם חכה, לייזר וכו' אך הוא פשוט מתעלם ממני.
 

Maurey

New member
לדעתי אם ההורים שלך באמת רוצים אותו

ויתנו לו הרבה אהבה אז כדאי להעביר, הרי אלה לא אנשים זרים לחלוטין ועדיין תוכלי לבקר אותו, והוא יהיה גם פחות אומלל עם חברה. מצד שני: ההורים שלך יכולים לאמץ חתול מעמותה (אפשר גם פרסי, אבל זה לא משנה) ואת יכולה לקחת חתול נוסף שיארח לחברה לחתול הראשון (רצוי גור שההתחברות תהיה מהירה יותר..) וכך בעצם הצלתם 2 חתולים נוספים. הענין נתון לשיקולך.
 

piegirl1

New member
תודה לכל העוזרים ושאלה קטנה

אפשר בבקשה קישור למאמר של מרתה בנושא צירוף של חתול נוסף? ניסיתי למצוא אולם כשלתי..עזרה תתקבל בברכה וכן עצות מאנשים שצירפו חתול חדש לחתול ותיק שרגיל לחיות לבד ושולט בבית ביד רמה...
 

Maurey

New member
.....

זה אולי? אני אמשיך לחפש.... תנסי לשאול את מרתה כשהיא תכנס
 

oshrit131

New member
אם את יכולה לעמוד בזה

כלכלית ונפשית הייתי ממליצה על עוד חתול...
 
למעלה