התייעצות קטנה:
רכשתי באיביי מוצר לפני שבוע (מארה"ב) ובפירוט משלוח היה רשום "PRIORITY INTERNATIONAL" (לא היו בחירות ארחות) וגם המשלוח לא היה זול. לפני יומיים קיבלתי את מספר הדואר הרשום ובדקתי באתר USPS. ראיתי שהמוכר שלח את החבילה דרך "FIRST CLASS" (משלוח זול יותר). כמובן שאני יחכה לקבל את החבילה, אבל מה לדעתכם כדאי לי לעשות ברגע שהיא תגיעה? לשים לו פידבק שלילי המציין את העובדה שלא שלח כמו שציין בפירוט המוצר? בכל מקרה כתבתי לו, דרך איביי, ושאלתי אותו מדוע לא שלח דרך PRIORITY. טרם קיבלתי תשובה, אבל מסקרן אותי מה נכון לעשות במצבים כאלה.
רכשתי באיביי מוצר לפני שבוע (מארה"ב) ובפירוט משלוח היה רשום "PRIORITY INTERNATIONAL" (לא היו בחירות ארחות) וגם המשלוח לא היה זול. לפני יומיים קיבלתי את מספר הדואר הרשום ובדקתי באתר USPS. ראיתי שהמוכר שלח את החבילה דרך "FIRST CLASS" (משלוח זול יותר). כמובן שאני יחכה לקבל את החבילה, אבל מה לדעתכם כדאי לי לעשות ברגע שהיא תגיעה? לשים לו פידבק שלילי המציין את העובדה שלא שלח כמו שציין בפירוט המוצר? בכל מקרה כתבתי לו, דרך איביי, ושאלתי אותו מדוע לא שלח דרך PRIORITY. טרם קיבלתי תשובה, אבל מסקרן אותי מה נכון לעשות במצבים כאלה.