התייעצות קטנה

scorpia88

New member
התייעצות קטנה

אני בת 21 ומאוד רוצה ללמוד לרקוד בלט,מודרני,ג'אז..אני לא רוצה להיות מקצועית אבל חשוב לי להתקדם ולרכוש טכניקה טובה בבלט כדי לרקוד כמו שצריך בז'אנרים אחרים. אני לקחתי שיעורים בסטודיו בי לפני הצבא לפני שנתיים וטיפה קיבלתי מושג אבל בשיעור של 30 אנשים לפחות לא ממש מתקנים אז הרמה שלי היא הכי בסיסית שיש. אני גרה בפ"ת ומחפשת מקום שבאמת מתייחסים יותר ויש מקום להתקדם..אני יודעת על מרים קאופמן אבל הבנתי שזה בלט בלבד ושאני בטח אהיה עם קבוצה של בנות בבית ספר יסודי..ובגלל שאני נוסעת באוטובוסים אז מקומות בגבעתיים (כמו קודו וסטודיו באלאנס) או דרום ת"א פחות נגישים לי,אלא רמת גן ופ"ת ותלוי איפה בתל אביב..יש למישהו המלצות?
 

toto41

New member
בתל אביב את יכולה לנסות את ביכורי העיתים

הקבוצות שם הן קבוצות סגורות (לא שיעור פתוח כמו בסטודיו בי) והמורים מכירים את התלמידים. ברמת אביב יש את מחולה- אבל גם שם השיעורים הם פתוחים, אמנם הכיתות הרבה יותר קטנות מסטודיו בי (או לפחות היו), אבל השיעורים פתוחים. שווה לך בכל זאת ללכת לשיעור נסיון אצל מרים- לדעתי שם מתקדמים מעולה. אבל באמת תהיה בעיה כנראה מבחינת גיל הבנות שאיתן תרקדי- אם זה מפריע לך, לפני כמה זמן היה שם נסיון להכניס מודרני אבל אני לא יודעת מה קורה עם זה. לגבי מקומות נוספים, אני לא מכירה כל כך אבל את יכולה לנסות לחפש ברשת (או באתר חוגל- hoogle) לראות סטודיואים. שיהיה בהצלחה!
 
../images/Emo45.gif../images/Emo50.gif

שתהני!
ברוכה הבאה לעולמו הנפלא של המחול!
 

ForAwhile

New member
המלצה

את יכולה לנסות אצל המורה שלי \ ענת אקרמן - היא מלמדת בתל אביב \ בית הספר לאומנויות. שלחי לי הודעה אם את רוצה את הטל' שלה.
 

bodyart

New member
מחול לבוגרים

אנחנו נמצאים בניר-צבי, לא רחוק מפ"ת. שיעורי מחול מודרני בימי ב' ב20:30 http://www.facebook.com/event.php?eid=182871179458. תציצי, אולי יתאים לך... חגית 0503212589
 

bodyart

New member
מחול לבוגרים

תחבורה ציבורית, צריך לבדוק... בעיקרון כל אוטובוס שעוצר בשער ירושלים של צריפין.
 

nicl

New member
שלום לך

גם אני מחפש בתחומים כמוך. אז ככה הייתי בשיעור ניסיון בסטודיו פיור בתל אביב הצטרפתי לשיעור של יום חמישי בבלט קלאסי מורה מעולה השיעור הוא בסיסי דווקא אני חושב להמשיך, לפני כמה שבועות הסטודיו הפעיל יום פתוח, היה שיעור שאמור להיות כל חודש של הצעדים הראשונים בבלט ממש יוצא מהכלל אחר כך נשארתי לריקוד BRODWAY היה כיף,ממליץ לך בחום על המקום. מקום נוסף שביקרתי ביכורי העיתים מקום טוב ללמוד השיעור שאני הייתי ביום חמישי קצת מתקדם, אחרי השיעור דיברתי עם המורה שאמרה לי שאם אני יבוא תדגיש יותר את הצעדים כדי למלאות החסר.אם את כבר למדת קצת בלט לא חושב שתהיה לך בעיה. עוד מקום UNISONS, ביום שני הייתי בריקוד מודרני מקום ושיעור נחמד. בכל אופן אם תרצי עוד פרטים תשלחי לי הודעה בהצלחה
 
למעלה