התייעצות על אינטרנט ו-TV... שוב !

התייעצות על אינטרנט ו-TV... שוב !

אני יודעת שכבר היו שרשורים כאלה אבל לא הצלחתי למצוא בארכיון בצורה יעילה... הגיע זמננו לחדש את המינוי לטלביזיה, ואשמח לשמוע מה קורה איתכם בנושא... אנחנו כיום מחוברים ליס, כאשר הדיל בו התחברנו בשנה שעברה כלל מליון ערוצים + גישה לאינטרנט דרך ADSL במחיר 210ש"ח לחודש. זה כולל תשלום לבזק, ולא כולל תשלום לספק, שעולה בערך עוד 40ש"ח. הוט מציעה לנו דיל של חבילת בסיס + סרטים + בידור + עוד חבילה, ועוד אינטרנט בכבלים במחיר 248ש"ח (לא כולל ספק), יש אופציה של התחייבות לשנתיים ואז מקבלים חודשיים חינם. מאידך, יס מציעה לנו 230ש"ח לשנה שזה כולל בדיוק אותו דבר שיש לנו היום. עכשיו-- המחיר די דומה, ואנחנו באמת מרוצים מיס ולא מתים לעבור... השאלה היא אם המחיר הוא סביר, או שאתם בדילים יותר טובים ?
 

ציף27

New member
המחיר סביר ביותר, היתי נשאר ב YES

בעצם יש לי YES
 

lital_helmer

New member
לדעתי מחיר סביר הייתי נשארת ב-יס

גם כי יותר שווה מהוט לדעתי.
 
אני מבין בזה

תשמעי לי בבקשה בהוט אין מה לראות...עדיף להישאר ביס... אם יש דבר שהוא טוב לא מחליפים אותו... אבל,המחיר הוא ממש יקר..זה 2500 שקל בשנה וזה המון כסף...לדעתי את תוכלי למצוא דיל טוב יותר אם תאיימי שתנתקי אותם והם ילחצו ויורידו במחיר...אבל 250 ש"ח לחודש זה המון. ועוד דבר...האינטרנט הוא במהירות 2 מ"ג או 1.5?
 

T i k t a k i t

New member
אצלנו הבעיה הפוכה...

יש כמה ערוצים שאנחנו רואים ויש אותם רק בהוט...[ערוץ 8 וערוץ ההיסטוריה] וכנראה שהולך להיות הפרש רציני בין עלויות החבילה ....
 
מממ

אם יש חבילות שאת לא רוצה תבטלי אותם ותשאירי רק מה שאת אוהבת הבעיה שבהוט אין סרטים...יש סרטים ממש סתמיים... המחיר הוא ממש יקר..זה 2000-2500 שקל בשנה...
 

shelycat

New member
ערוץ ההיסטוריה קיים גם ביס

לא זאת בלבד שחבילת המדע של יס מרשימה הרבה יותר ולדעתי הערך המוסף שלה גדול יותר משל הוט במיוחד עכשיו כשעוד נוסף ערוץ דוקומנטרי נוסף שיש בו גם תכניות של יוצרים ישראליים.
 

KandJ1004

New member
אז מה שאת אמרת בעצם

שהם ייקרו את המחיר החודשי ב-20 שקלים?
 
כן... אין לי מושג מה אחרים משלמים

במילים אחרות, כן... הסיבה ששאלתי היא, שאין לי תחושה של מה המחיר הממוצע -- זה אמור להיות "מבצע מרגש ומרטיט למנויים הותיקים והנאמנים וכו'"... רציתי לדעת בערך מה הדיל המסתובב פה, אם זה סביר, גבוה, נמוך וכו'.
 

nanushi

New member
השאלה מה עם טלפון

אנחנו לא אנשי טלוויזיה ולכן אין לנו כבלים/יס אבל הבנתי מחברים שאם יש אינטנט וטלוזיה בכבלים אז ממש שווה לקחת את הטלפון שלהם- שווה לבדוק
 

d a p h n a

New member
שניהם נשמעים לי יקרים

אנחנו משלמים בהוט לחבילת בסיס+סרטים+בידור+ עוד חבילה+ אינטרנט מהיר בכבלים (לא כולל הספקית) פחות מ-200 ש"ח, אם אני לא טועה (אני לא נורא עוקבת אחרי זה, אבל אני יודעת שהורדנו את המחיר בצורה דרסטית לפני כמה חודשים).
 

shelycat

New member
הילה

תתקשרי ליס, אני מבינה שכבר הכנת שעורי בית וקיבלת הצעה מהמתחרים הרי, ותסבירי את המצב, אנחנו מרוצים מהתכנים עד כה אבל אנחנו סטודנטים וקיבלנו הצעה טובה יותר מהמתחרים והמחיר מבחינתנו הוא אישיו. תתעקשי מספיק זמן ויארגנו לך חבילה איכותית רק שלא תעברי.
 

פ ו ל ק ע

New member
הם הפכו להרבה פחות גמישים

אנחנו התחברנו לאחרונה, ניסיתי את כל הטריקים וכלום לא עזר - הם יכולים להוסיף ערוצים במתנה, לתת עוד סרט בהזמנה או משהו טיפשי כזה - אבל לא מורידים את המחיר. המחיר הבסיסי ביותר, של חבילת הבסיס בלבד הוא 187 ש"ח (כמדומני).
 

בּזוּקה

New member
הצעות שקיבלתי בזה הרגע:

YES חבילת בסיס (47 ערוצים, 22 ערוצי רדיו) + חבילת סרטים (9 ערוצי סרטים) + חבילת ספורט (10 ערוצי ספורט) + חבילה לבחירה (מוסיקה/בידור/טבע) = 207 ש"ח לחודש, התחייבות לשנה, 2 ממירים חינם. HOT אנלוגי - ללא כל התחייבות 176 ש"ח לחודש, או מסלול התחייבות לשנתיים - שנה ראשונה 129 ש"ח שנה שנייה 176 ש"ח דיגיטלי - חבילת בסיס (קרוב ל 100 ערוצים) חבילות לבחירה: סרטים / בידור / ספורט / מוסיקה / ילדים מסלול 1 - בסיס + חבילה אחת = 196 ש"ח מסלול 2 - בסיס + 3 חבילות = 209 ש"ח מסלול 3 - בסיס + 5 חבילות = 223 ש"ח ללא התחייבות. אם מתחייבים לשנתיים - חודשיים ראשונים חינם. עד שלושה ממירים חינם. בשני המוקדים ענו לי די מהר
נראה לי שנלך על המסלול השני של הוט...
 
איפה אתם עכשיו ? ומה עם אינטרנט ?

תודה על המידע. הייתי שמחה לדעת: א. האם אתם מנויים כרגע בחברה מסוימת או שאלו מבצעים למצטרפים חדשים ? ב. האם בדקת עלויות כולל אינטרנט ?
 

בּזוּקה

New member
בבקשה להלן תשובות ../images/Emo13.gif

* עד לפני שבוע גרנו בשכירות שכללה הכל כולל כבלים אז היה לנו אנלוגי של ערוצי זהב. * עכשיו עברנו ולכן ערכתי את הבירורים לחיבור ללקוחות חדשים - המחירים הם לגבי מצטרפים חדשים, אין לי מושג מעבר לזה... * אינטרנט - יש לנו קו ADSL לכן אין לנו צורך בחיבור דרך כבלים מקווה שעזרתי בהצלחה
 
למעלה