התייעצות נוספת על

התייעצות נוספת על ../images/Emo187.gif

הי לכולן. אם זכור למישהי, קיבלתי (במתנה) מהאוצר פטריה בפטמות. הנחיות האחות היו לשים דקטרין אורל ג'ל לאוצר ולי. לי זה לא עזר. פניתי לרופא המשפחה והתעקשתי (כפי שהומלץ לי פה) על דקטרין או פטריון בשבילי. זה לא מצא חן בעיניו ובעיני האחות, אבל נתן לי פטריון בכל זאת. הספקתי להשתמש מספר פעמים מוגבל ביותר, בגלל שבסופשבוע העולל כמובן צמוד ציצי יותר. עכשיו שני הצדדים נראים אותו דבר, עם הכתמים האדומים צמוד לפטמה, אבל רק ציצי ימין ממש שורף וכואב בפטמה בזמן הנקה. למישהי יש מושג מה, למה וכמה? ומה אפשר לעשות? בנוסף לפטריון אני מנקה את הפטמות עם חומץ מהול במים. תודה צחוקבעיניים
 

meravbr

New member
ברור שאורל ג'ל לא יעזור לך! כשמו כן

הוא - ORAL - מתאים לפה! האחות הטעתה. תשתמשי בדקטרין רגיל (אפשר בכלל להשיג בלי מרשם ולא עולה הרבה) באופן קבוע - כמה ימים עד שהפטריה תעבור (במקביל לשים לאוצר את האורל בפה) ואח"כ אומרים עוד כשבועיים אם אני לא טועה כדי שהפטריה לא תחזור.
 

אם פי 3

New member
פטריון זה אותו דבר

אולי את צריכה משהו אחר - כמו דרמה קומבין. פטריות זו צרה צרורה. את יכולה לנסות להשתמש בחומץ לא מהול במים - אם זה לא גורם לך לגירוי (יש כאלו שכן, לכן בזהירות!) אז עדיף ככה, כמה שיותר פעמים ביום. הרבה לאוורר. אם את לא מרגישה שיפור תוך זמן קצר - תפני לרופא שוב (אולי לד"ר ליבוביץ? היא מומחית בנושא, גם רופאה וגם יועצת הנקה) כי כנראה צריך חומר אחר. חשוב מאד להמשיך בטיפול 10-14 יום לאחר העלמות הסימפטומים, כדי לחסל את הפטריה לגמרי, שלא תחזור.
 

orly p

New member
../images/Emo53.gif../images/Emo7.gifהקאות וחום../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

אני והאיש חולים.שנינו סובלים מהקאות וחום. אין מי שיעזור לנו היום,כולם במירוץ לקראת החג.... כרגע הקטנה אצל המטפלת,ואני תוהה מה לעשות מהצהריים איתה כשהיא תהיה איתנו. איך למנוע ממנה לא להדבק? האם כדאי להמשיך להניק,או לתת למישהו אחר להאכיל אותה תחליף חלב בבקבוק (עד היום היא לא קיבלה שום תמ"ל)? מה דעתכן?
 
לדעתי , להמשיך להיניק

בכל מקרה היא נחשפה כבר למחלה שלכם. כשאת מניקה לפחות את יודעת שהיא גם תקבל ממך את הנוגדנים. ובנוסף, כשחולים ובמיוחד כשיש שלשול והקאה, ההנקה היא הביטוח שלך נגד התייבשות. מכיוון שציינת היא לא קיבלה מעולם תמ"ל לא הייתי מנסה בפעם הראשונה בעיתוי כזה כשאת חולה והיא (אולי) מבשלת מחלה. אם תהיה תגובה יהיה יותר קשה לדעת אם זה בגלל רגישות לחלב פרה או בגלל המחלה (וכמובן שלא נעים להתמודד גם עם זה כשבמילא אתם לא מרגישים טוב). לא יודעת איך אפשר למנוע הדבקות חוץ מלהקפיד על שטיפת ידיים מרובה.
 
למעלה