התייעצות מוזרה

פושטקי

New member
התייעצות מוזרה

שלום שוב, נזכרתי שהשבוע עלתה לי תהיה ורציתי לשאול אם יש לכן מושג- באיזה שלב יוצא הפופיק בהריון והאם זה כואב? אני יודעת שזה קצת מוזר אבל זה משהו שאני ממש ממש חוששת ממנו- כשהייתי בת 6 עברתי ניתוח קילה (בקע) בטבור ויש לי רגישות נוראית שם, כל מגע (אפילו של עצמי) מקפיץ אותי וגורם לי להכניס את הבטן פנימה, זה לא כואב זו פשוט רגישות מוזרה כזו. כשאני רואה מישהו נוגע בפופיק (נגיד ילד שדוחף לעצמו אצבע לשם) או פופיק ממש בולט של הריון אני לא מסוגלת להסתכל ומרגישה שם כאב, אני יודעת שזה מגוחך אבל אני ממש מרגישה כאב פיזי לראות את זה. בגלל זה אני מאוד חוששת. מישהי יודעת להגיד לי אם זה באמת כואב כשזה יוצא ו באיזה שלב זה אמור לקרות? ובבקשה אל תצחקו על השאלה המוזרה :)
 
לא תמיד הוא יוצא, ואין לזה שלב קבוע.

בהריון הראשון הפופיק נמחק לי ונעלם בתחילת תשיעי, ויצא מעט החוצה בשבוע 40 בהריון השני נמחק ונעלם בחודש חמישי-שישי, אבל לא יצא (אולי אם ההריון היה נגמר אחרי 40 שבועות, היה יוצא) לא כאב לי בכלל
 

matti8

New member
לי הפופיק נמחק לחלוטין ב-2 ההריונות

אז לא יודעת לומר לך אם זה כואב כשיוצא הפופיק.
 

גומת חן1

New member
פופיק

בעיקרון בקע הוא מצב בו מעי או שומן תוך בטני נדחקים דרך "חור", אצלך בטבור. ככל שההריון יתקדם, גם המעיים וגם השומן התוך בטני ידחקו למעלה ולצדדים וכל מה שיהיה מאחורי הטבור זה הרחם, שלא יכול לצאת משם. לכן אם הכאב הוא מהבקע עצמו, הרחם דווקא ימנע מצב כזה. אם הכאב הוא מהניתוח, תצטרכי לחכות לשבוע 20+ בו הרחם מגיע לגובה הטבור ולראות מה קורה.. תמיד תוכלי להתייעץ עם כירורג כללי במידה ויתעורר הצורך.
 

פושטקי

New member
תודה ושאלה

העניין הוא שזה לא באמת כאב, זה פשוט פסיכולוגי מלראות את זה. עברו כבר יותר מ20 שנה מהניתוח, ממש אין סיבה שהוא יכאב. זה פשוט עניין פסיכולוגי נטו ואני תוהה אם יכאב לי פסיכולוגית גם כשהפופיק יצא. אני שמחה לשמוע שזה לא תמיד קורה... הייתי בטוחה שזה כן. למה זה קורה בכלל ולמה לא תמיד?
 

inb10

New member
לי לא יצא

הפופיק בכלל, לא בהריון הראשון וגם לא עכשיו
 
למעלה