התייעצות לפני קניית מכונת כביסה

התייעצות לפני קניית מכונת כביסה

שלום, המכונה שלי שבקה חיים ואני זקוקה לאחת חדשה... ראיתי מכונה של קריסטל - TL1011 במחיר שמתאים לי, אשמח לשמוע חוות דעת אם מישהו מכיר את הדגם. אם מישהו יכול להמליץ (על הדגם הזה או על מכונה אחרת במחיר של עד 1000 ש"ח, עדיף עם פתח עליון) נשמח להמלצות בהקדם. תודה והמשך סופ"ש נעים! ליאור
 

רוני1955

Active member
מכונת כביסה

מכונת כביסה פתח עליון במחיר עד 1000 ש"ח? אין חיה כזאת. תחשוב לכיוון 2000 ש"ח ומעלה.
 
עזוב, אי הבנה שלי...

חשבתי לרגע שמצאתי מציאה אבל זה מכירה פומבית שמתחילה באיזור ה-1000... נמשיך לחפש (אני לפחות). אז מה מומלץ לחפש, מה חשוב לבדוק לפני שקונים מכונה? אנחנו זוג צעיר אז יחסית אין הרבה כביסה, מכונה קטנה זה טוב לנו. עדיף פתח עליון אבל זה לא מחייב, העיקר שיעבוד. גם המחיר גמיש, אבל רצוי כמובן כמה שיותר זול. מה אתה ממליץ?
 

cbr1100

New member
מכונות כביסה

כולן היום באותה רמה ואיכות. אין טעם להשקיע הרבה כסף וכמוב לא דיגיטאליות/אלקטרוניות. כמה שפחות "צעצועים", "משחקים" וגימיקים - עדיף. מכונת כביסה צריכה לכבס. נקודה. כל התוספות גורמות ליותר תקלות ויקרות! פתח עליון תמיד יהיה יקר יותר. הן קצת יותר אמינות מפתח חזית, אבל בערבון מוגבל. אין היום מכונות לשנם רבות. פתח חזית יש מ- 5 ק"ג ומעלה - תלוי בצרכים שלכם. בלינק הזה יש דוגמאות.
 

cbr1100

New member
טובה כמו שאר המכונות

כמו שכבר כתבתי, כל המכונות היום באותה רמה ואותה איכות. פנים המכונה דומה לכל מכונה אחרת. חיצונית שינו מאחת לשניה. אגב, בלינק יש אפשרות לקנות במחיר נמוך מכונה מתצוגה. כדאי לשקול את העניין. אמנם זו מכונה מתצוגה אבל צריך לזכור שאף פעם לא מפעילים אותן. לכן הפגמים היחידים (אם יש) יכולים להיות חיצוניים ולא מכאניים.
 
תודה רבה על התשובה.

ההורים מצאו לי את המכונה הזו, כנראה חדשה בערך במחיר של התצוגה, אז נלך עליה ככל הנראה... שוב, תודה רבה, לך ולכל העונים הנחמדים פה
 
אנחנו קנינו קריסטל סופר לורד

במחסני חשמל. מחיר ? בערך 2,600. זו הקריסטל ה -3 שלנו (יוצא לנו להחליף מכונה כל 10 שנים בערך ) וסך הכל אני מרוצה. כמו שכתבו כאן , אין טעם בגימיקים מיוחדים, מכונה צריכה לכבס ולסחוט או לכבס בלבד וזהו.
 
למעלה