התייעצות לגבי רכישה

התייעצות לגבי רכישה

תקשיבו, אני שוקל לקנות מחשב נייד ואני לא כ"כ יודע איזה מתאים לי לדרישות, אני בעיקרון לא גיימר או משהו כזה אבל חשוב לי שהאינטרנט במחשב הנייד יהיה מהיר ביותר, כזה שמשתווה למחשב נייח, אני מדגיש את זה כי אני שמעתי שמחשבים ניידים פחות טובים בביצועי אינטרנט מאשר אלה הנייחים, אני משתמש הרבה באופיס ובתוכנות מדיה, מסנג'ר וכו' פעם בהמון זמן אני משתמש בתוכנות עריכה גרפיות כמו פוטושופ וכאלה, וחשוב לי שיהיה דיסק קשיח רחב, זיכרון ומעבד כזה שבמידה וכאשר אני מפעיל תוכנה X שהמחשב לא יתחיל לעשות לי רעשים ואני אצטרך לחכות שעהההה עד שזה נטען, מסך 17 אינטש רצוי, אפשר להתפשר על 15.6, ורצוי DELL. עכשיו, מכיוון שהדרישות שלי מהמחשב עצמו הן לא בשביל משחקים כבדים וכאלה אז אני חשבתי שעדיף לקנות לי נייד מאשר נייח, גם בגלל שהוא תופס פחות מקום וגם בגלל שזה יחסית מתקדם יותר ופפולארי יותר נעשה בשנים האחרונות, השיקולים שלי הגיוניים עד כאן? חחח... אני לא קונה את המחשב בגלל הניידות שלו מחוץ לבית או משהו כזה (לפחות כרגע אני לא זקוק לזה), אלא כי פשוט הוא תופס פחות מקום, ואפשר להתנייד איתו ברחבי הבית, ככה שמחשב של 4 ק"ג זה בסדר גמור, דרך אגב, יש לי שאלה, מחשב נייד חייב לפעול על סוללה כל הזמן? אני לא יכול לחבר אותו לחשמל וזהו? או שצריך להטעין אותו עם סוללה ולעבוד איתו כשהוא לא מחובר לחשמל אלא רק עם סוללה? מה לגבי מודמים וראוטרים? אני יכול לחבר אותם ישירות לנייד כמו מחשב נייח? או שזה נעשה באופן אלחוטי? אני אודה לכם מאוד אם תמליצו לי על דגם מסויים (רצוי DELL), כי אני לא מבין כ"כ בחומרה, באופן כללי אני יודע מה כל דבר אומר אבל נגיד אין לי מושג מה זה DDR2 למשל או SATA-II חחחח... אז אני מקווה לשמוע ממכם בהקדם, וגם הערות ותגובות על המלל הנ"ל יתקבלו בברכה, תודה
 

ypm

New member
Dell Studio Hybrid

לחץ כאן - לפרטי המוצר בעברית באתר דל חומרה של נייד בנייח קטנטן משתמש כמחשב נייד או כמדיה סנטר כולל שלט רחוק .
 

T710BH

New member
העניין הוא המחיר

בזאפ הכי זול זה 4,219 ש"ח, אם כך עדיף נייד אמיתי כבר זה כבר ברמת מחירים של מאק מיני. אולי עדיף לך להרכיב נייח ולחסוך המון כסף
 

ypm

New member
סתם דוגמא, נייד יכול להרס ברגע מכוס מים

ונייח לא .
 

eladts

New member
למה לא?

אתה מוכן לשפוך כוס מיים על המארז של מחשב נייח כדי להוכיח את טענתך?
 

ypm

New member
תשובה: המים ישפכו על המקלדת

כמו שקורה רבות ניידים . במחשבים ניידים זו יחידה אחת ובמחשב נייח המחשב אינו צמוד למקלדת ובפרט הסטודיו שהראתי יש רגלית ועטוף במארץ פלסטיק ואם יגיעו מעט טיפות עליו הם כלל לא יחדרו.
 

eladts

New member
כמה הערות

1. נייד תמיד יעלה יותר מנייח המפרט דומה. ההפרש הולך וקטן אבל עדיין הוא די משמעותי. 2. בודאי שאפשר לחבר מחשב נייד לחשמל ולעבוד איתו. 3. לכל מחשב נייד היום יש גם כרטיס רשת קוי וגם כרטיס אלחוטי מובנים, כך שניתן גם לחבר אותו בכבל רשת וגם אלחוטית (אם יש נתב אלחוטי).
 

ypm

New member
לפחות בDell הכרטיס האלחוטי אינו מובנה

וניתן להחלפה או שידרוג יש מס' כרטיסים ולכל כרטיס רמת קליטה שונה.
 

eladts

New member
הכוונה שלי במובנה

היתה שהוא בתוך המחשב וכלול במחיר (בניגוד לכרטיס רשת בחיבור USB, למשל). אתה צודק בכך שהכרטיס אינו חלק מלוח האם אלא כרטיס MINI-PCI. הכרטיס הקוי, לעומת זאת, נמצא על לוח האם (גם בהרבה מחשבים נייחים חדשים).
 
למעלה