התייעצות לגבי עלויות של גן אירועים

התייעצות לגבי עלויות של גן אירועים

המחיר שנתנו לנו עבור 200 אורחים בגן אירועים בשרון לאפריל כולל: קייטרינג
, בר בסיסי
תוצרת הארץ ותוצרת חוץ (לאחר שביררתי אמרו לי שזה בסדר גמור למס' האנשים שיש לי וכמעט ולא צריך לשדרג), עיצוב בסיסי של המקום
שגם ככה לא דורש מעבר לזה, המקום יפה בפני עצמו, תאורה
, מע' הגברה, כולל שירות מלצרים,
דיילת שירותים, סדרני חניה, אבטחה ואין הגבלת זמן כל זה 248 ש"ח לאדם האם זה נראה לכן מחיר סביר לעונה זו?
 

ליתלת

New member
לא יודעת מה זה סביר

השאלה היא אם אתם יכולים לעמוד במחיר הזה... כי לזה את צריכה להוסיף עוד צילום ודיג'יי, רב, טבעעות, הזמנות, שמלה ובגדים לחתן, ספר ואיפור... כל אלה יכולים להגיע לעוד 30 אלף שקל בלי למצמץ, אפילו יותר, תלוי בספקים. בחישוב גס יוצא לך 400 שקל לאדם בסה"כ. זו חתונה שקצת קשה לכסות... ואגב, זה כולל מעמ? אם זה בלי מעמ אז זה נראה לי קצת גבוה. אם כי יש לכם מספר נמוך יחסית של אנשים, מה שמעלה את המחיר בד"כ...
 

Darth Foofoo

New member
נשמע סביר מאוד .

כי בדרך כלל מנה לבד עולה לך 200 ש"ח + מע"מ ( מחיר ממוצע כמובן שיש יותר זול ויש הרבה יותר יקר )= 46200 תאורה 400$ + מע"מ = 2070 הגברה 300$ + מע"מ = 1550 שכר מלצרים 200 ש"ח + מע"מ ( 20 מלצרים - 1 לשולחן ) 4600 שכר ברמנים 250 ש"ח + מע"מ ( נניח 5 ברמנים ) 1450 אבטחה וכו' יכול להוסיף . וכמובן חניה ( אין על הטראסק שלא סיימו להגיד לי 65$ למנה וביקשו באותה נשימה 12ש"ח לכל מכונית על החניה. ) ועכשיו חישוב: סה"כ על פי הפירוט שרשמתי כאן = 55870 ש"ח כולל מע"מ ולא כולל תוספות שונות ומשונות . הדיל שלך 49600 אני לא יודעת אם כולל מע"מ . אם לא כולל מע"ע 57040.... צריך לראות עלות של כל דבר בנפרד מול מחיר מלא .
 

איריסג

New member
אחלה מחיר

מה גם של"ליד הנחל" יש דילים (או לפחות היו להם עד לא מזמן) עם "עושים צילום" ו"מוסיקה פלוס" וממה שאני יודעת - הדיל הוא במחיר אחלה.
 
אין להם יותר את הדיל עם התקליטן

והצלם החל מ-1 לינואר 2007, הדיל שלנו כולל את מה שציינתי
 

איריסג

New member
לא. שכר מלצרים זה דבר אחד

וטיפ זה דבר אחר. אנחנו שילמנו משהו כמו 205 ש"ח לכל מלצר - ישירות בתוך החוזה. בנוסף, וזה היה לשיקול דעתי לגמרי ומיוזמתי - נתתי לכל מלצר, לכל עובד אחזקה ולכל ברמן - 50 ש"ח.
 
למעלה