התייעצות לגבי המשך פעולה
שלום רב,
ביום ד' שמתי פעמיי למרכז השירות של סלקום על מנת לפתוח ארבעה מכשירים שנקנו אצלם. לאחר שחיכיתי חצי שעה ונאמר לי ע"י הנציגה שכולם נפתחו הלכתי הבייתה.
היום ניסיתי על כל אחד מהטלפונים 3 סימים שונים (פלאפון, אורנג' וגולן) וכולם היו חסומים לסים זר.
כשהתקשרתי לסלקום לבירור העניין הם אכן אמרו שכולם נעולים, וטענו שאולי המרכז השירות הייתה "תקלה".
במרכזה שירות בפירוש נאמר לי שכולם נפתחו, מה גם שלא הגינוי שהייתה "תקלה מסתורית" בכל המכשירים.
מה דעתכם? האם יש לתבוע? האם יש לי עילה לתביעה? ואם כן - באיזה סדר גודל?
מה הכי כדאי לי לעשות עכשיו? (ללכת שוב למרכז שירות - זה יעזור בכלל?).
תודה מראש,
שלום רב,
ביום ד' שמתי פעמיי למרכז השירות של סלקום על מנת לפתוח ארבעה מכשירים שנקנו אצלם. לאחר שחיכיתי חצי שעה ונאמר לי ע"י הנציגה שכולם נפתחו הלכתי הבייתה.
היום ניסיתי על כל אחד מהטלפונים 3 סימים שונים (פלאפון, אורנג' וגולן) וכולם היו חסומים לסים זר.
כשהתקשרתי לסלקום לבירור העניין הם אכן אמרו שכולם נעולים, וטענו שאולי המרכז השירות הייתה "תקלה".
במרכזה שירות בפירוש נאמר לי שכולם נפתחו, מה גם שלא הגינוי שהייתה "תקלה מסתורית" בכל המכשירים.
מה דעתכם? האם יש לתבוע? האם יש לי עילה לתביעה? ואם כן - באיזה סדר גודל?
מה הכי כדאי לי לעשות עכשיו? (ללכת שוב למרכז שירות - זה יעזור בכלל?).
תודה מראש,