התייעצות לגבי המשך פעולה

  • פותח הנושא 274
  • פורסם בתאריך

274

New member
התייעצות לגבי המשך פעולה

שלום רב,

ביום ד' שמתי פעמיי למרכז השירות של סלקום על מנת לפתוח ארבעה מכשירים שנקנו אצלם. לאחר שחיכיתי חצי שעה ונאמר לי ע"י הנציגה שכולם נפתחו הלכתי הבייתה.
היום ניסיתי על כל אחד מהטלפונים 3 סימים שונים (פלאפון, אורנג' וגולן) וכולם היו חסומים לסים זר.
כשהתקשרתי לסלקום לבירור העניין הם אכן אמרו שכולם נעולים, וטענו שאולי המרכז השירות הייתה "תקלה".
במרכזה שירות בפירוש נאמר לי שכולם נפתחו, מה גם שלא הגינוי שהייתה "תקלה מסתורית" בכל המכשירים.

מה דעתכם? האם יש לתבוע? האם יש לי עילה לתביעה? ואם כן - באיזה סדר גודל?
מה הכי כדאי לי לעשות עכשיו? (ללכת שוב למרכז שירות - זה יעזור בכלל?).

תודה מראש,
 

יNOT

New member
אני חושב שתביעה זה קצת מוגזם...

אבל אני כן חושב שאתה יכול להתלונן במשרד התקשורת, דווקא בגלל שמדובר ב-4 מכשירים...ושמשרד התקשורת ייפנה למפעילה וייבקש תחקיר על מדוע ולמה לא בוצעה הפתיחה של המכשירים על אף שנאמר לך שכן, ומה המפעילה עושה כדי למנוע זאת מלקרות שוב.
ייתכן שאתה אפילו זכאי לפיצוי מסוים מצד המפעילה על הטרטור, אבל בגלל שמדובר בפנייה ראשונה שלך, אני חושב שהכי כדאי לגשת שוב למרכז שירות, בלי לומר מילה, בלי לציין שכבר ביקרת אצליהם כדי לבצע פתיחה למכשירים, ולבקש שוב שייפתחו לך את ארבעת המכשירים - לא יצליחו, אז יש לך עילה לתביעה לדעתי על הטרטור וחוסר היכולת של המפעילה לתת שירות כפי שמתבקש מהרישיון, אבל יותר גרוע... זה אומר שלמפעילה יש בעייה הרבה יותר רצינית מתביעה של לקוח אחד.

בהצלחה.
 

backbencher

New member
לקראת המפגש הבא עם נציגי שירות של סלקום

קח עימך SIM שאינו של סלקום, ובדוק במקום, בטרם תעזוב את נקודת השירות...
 

cellcom8

New member
סלקום- מחלקת השירות

שלום "274",

נשמח לבדוק את פניתך.
אנא, העבר לנו את פרטיך האישיים בסלקום בצירוף הכינוי בפורום לכתובת המייל [email protected]

בברכה,
מחלקת השירות
סלקום
 
למעלה