הכיסאות הם הוצאה כבדה../images/Emo122.gif
אבל לא הייתי מציעה להתפשר גם בגלל הבטיחות וגם בגלל הנוחות. אנחנו קנינו 4 כיסאות - 2 יקרים של מקסי קוזי לאוטו של הבעל ו-2 זולים מאוד של סייפטי (משהו כמו 250 ש"ח) לאוטו שלי, מתוך הנחה שאת הנסיעות הארוכות אנחנו עושים באוטו של הבעל ולכן כדאי שהכיסאות הנוחים יותר יהיו שם. מה שלא לקחנו בחשבון זה שלמרות שאת הנסיעות הארוכות אנחנו אכן עושים באוטו של הבעל, את רוב הנסיעות היומיומיות, קצרות ככל שיהיו, אני עושה עם הילדים לבד באוטו שלי. וכך יצא שנתקעתי עם שני כיסאות מאוד לא נוחים, עם קשירה מעצבנת שפצעה לי את האצבעות בכל פעם (בעיקר בחורף). ניסינו להחליף בין הכיסאות אבל האוטו שלי קטן מדי לכיסאות המקסי קוזי. והמכה הנוספת - הילדים כרגע בני 3 ובאחוזונים הגבוהים מבחינת משקל ואורך. הכיסאות של המקסי קוזי עדיין מתאימים להם והם משמשים אותנו היטב. לעומת זאת, את הכיסאות של סייפטי כבר לפני חצי שנה היינו צריכים להחליף בבוסטרים כי הילדים יצאו מהם, ואז גם היתה בעיה כי הבוסטרים (הפעם קנינו טובים - בוסטר זה עד גיל 8!) היו קצת גדולים להם. בקיצור, לא הרווחנו יותר מדי מהחיסכון בכסף. ההמלצה שלי אם כך היא לקנות 2 כיסאות מהסוג הטוב ביותר ואם יש רכב נוסף, לקנות עוד 2 מדרגת הביניים - לא היקרים ביותר, אבל גם לא הזולים ביותר, ולבדוק היטב את נוחיות המשתמש (זה את).