התייעצות דחופה- קרישיות יתר

ענבל ח1

New member
התייעצות דחופה- קרישיות יתר


היי בנות,
לאחר הפלה בסוף שבוע 10 שארעה בינואר האחרון, החלטתי לעשות בירור קרישיות חלקי (מה שאושר ע"י הקופה). היום קיבלתי תוצאות ואני לא יודעת אם ללכת לייעוץ אצל קופרמינץ או לא. הדחיפות היא כי יש לי החזרת מוקפאים ביום שישי.
התוצאה החריגה היא proein s free - 47 (כשהנורמה היא 54-107).
בינתיים קראתי בחלק מהמקומות באינטרנט שזה ערך שמושפע מהורמונים. כשעשיתי את הבדיקה הייתי יום לפני בטא שלילית לאחר IVF (ז"א שכשבועיים לפני, נטלתי הורמונים בזריקות ובזמן הבדיקה הייתי על פרוגסטרון). האם ידוע למישהי מכן אם זה משפיע על ערך הבדיקה הנ"ל?? או שבעצם זה מעיד על הפרעה אמיתית שמצריכה ייעוץ ואולי טיפול.
כמו כן, בסיכום התוצאות נכתב שאני הטרוזיגוטית למוטציית "פרוטרומבין G20210A", אבל כשלחצתי על השורה של התוצאה עצמה, נכתב "NORMAL". צלצלתי לרופא המשפחה, שאליו הגיעו התוצאות, והוא אמר שהבדיקה הזו תקינה והוא לא יודע למה נכתב בסיכום שאני הטרוזיגוטית.
בקיצור, אני קצת מבובלת ולא יודעת אם להלחץ וללכת מהר מהר לייעוץ או שלמעשה הכל בסדר.
אודה לתשובה מהמבינות בעניין.
ענבל
 

acka

New member
מצטערת לא מבינה בזה, אולי תשלחי מסר לטוליתי

 

בטן10

New member
אני הייתי הולכת לקופרמינץ

לא מבינה בבדיקות הספציפיות שיצאו לך אבל רק בגלל החשש הייתי הולכת אליו לפני ההחזרה,
הרי את צריכה להיות רגועה עם ההחזרה שעשית הכל כדי שיהיה בסדר.
מקסימום תקבלי קלקסן הפעם.
ובהצלחה
שזו תהיה החזרה מתוקה במיוחד
 

פאשון

New member
אין לי מושג אבל

אני יודעת שפרוטאין S קשור לקרישיות יתר (אולי גם לסוכר שגם קשור להורמונים של פוריות אבל אני לא בטוחה. יכול להיות שאני מתבלבלת). אני לא מכירה את הפקטור שאמרת אבל בכל מקרה הטרוזיגוט לפקטור קרישה זה תרומבופיליה למרות שיש רופאים שאומרים שצריך להיות הומוזיגוט (תלוי באסכולה). לא הייתי סומכת על רופא משפחה (פשוט לי יש ניסיון רע איתם. הם כאילו לא למדו כלום ברפואה...)
אני אישית הייתי מתייעצת עם קופרמינץ. בדרכ אפשר להתקשר ולבקש מהמזכירה שלו תור דחוף ולהסביר במה מדובר והוא יכול לקבל אותך מהיום להיום. כבר עשיתי את זה בעבר והוא היה מקסים מקסים!
בעיקרון הורמונים לא משפיעים על הגנטיקה אלא על מדדי הדם.
קלקסן אמפירי עוזר ללא מוסברים...
איך שלא תסתכלי על זה...כדאי להתייעץ עם מומחה. והלוואי וזה יניב לך חודש מנצח!!!!!
 

orile32

New member
יופי!

לא שאת צריכה להזריק קלקסן
אבל שהצלחת להיפגש איתו ויש תובנות ודרך פעולה.
אגב, סתם מסקרנות, מה הוא אמר? זה קלקסן אמפירי או שהוא באמת חושב שיש בעיית קרישה (שאולי גם יכולה להסביר את ההפלה)?
בהצלחה ממוש!
 

ענבל ח1

New member
תודה מתוקה

זה גם וגם. זה מכסה את כל הבסיסים. גם אמפירי- הוא הסביר לנו שהוא ממליץ אחרי כשלונות חוזרים קלקסן בגלל יתרונותיו גם ללא קשר לקרישיות: מעלה סיכוי להשתרשות וכן בלידות חי באופן משמעותי.
ואצלי ספציפית גם קשור לקרישיות כי נמצא אצלי פרוטאין אס נמוך שזה מקושר להפלות חוזרות. מה שכן, לא בטוח אם התוצאה מהימנה כיוון שהיא נעשתה שבועיים אחרי טיפול כשההורמונים שלי היו עדיין יחסית גבוהים (וזו בדיקה ספציפית שמושפעת מהורמונים). זו בדיקה שלא ניתן לחזור עליה בהריון ולכן אם אקלט הפעם, אצטרך להמשיך וליטול קלקסן עד סוף ההריון. אם לא אקלט הפעם אז אחזור על הבדיקה ואם ייצא שאין בעיית קרישיות, אז אוכל להפסיק את הקלקסן בשבוע 13 לכשאקלט להריון.
 
למעלה