התייעצות בנושא בעיות עיכול

sharonmx

New member
התייעצות בנושא בעיות עיכול

התאומות המתוקות שלי בנות שבועים וחצי, יונקות ומקבלות סימילאק. אחת מהן מרוצה עד הגג, מחסלת בקבוקים של 120 מ"ל ישנה וממלאת חיתולים בקצב... השניה, לעומת זאת, לא רגועה, צורחת המון, בעיקר בלילה, ובימים האחרונים מקיאה עלינו את כל הסימילאק שהיא אוכלת. אם היא יונקת, זה נשאר בבטן. לא ברור אם יש לה גאזים או סתם הסימילאק לא מתאים. מה כדאי לעשות? להחליף לתמ"ל אחר, כמו מטרנה, או לעבור ישר לצמחי? בינתים אני משתדלת להניק אותה כמה שיותר אבל זה לא פייר לאחותה. מה הייתן ממליצות לנסות? תדה, שרון
 

maayanshor

New member
מכירה את הבעייה

גם אצלי-יולי הייתה מאוד עצבנית וסבלה מגזים, פעולת היניקה עצמה שיחררה לה גזים. לעדן לא הייתה בעייה לקבל הן הנקה והן תמ"ל. ניסיתי כל מני טיפות הומואופטיות וניסיתי להחליף מטרנה לסימילאק- זה עזר מעט , אך לא פתר את הבעייה. בסופו של דבר הנקתי את שתיהןורק פעם ביום נתתי תמ"ל שילמתי מחיר יקר של בידוד חברתי כי לא יכולתי לצאת מן הבית- כל היום רק הנקתי. הגעתי למצבים, שכל חצי שעה בערך הייתי מניקה, לא יצאתי עם הבנות לטיול מחוץ לבית, כי כל הזמן הן בכו שהן רוצות לינוק. כיום- אני מאושרת, שהצלחתי לעמוד באתגר הזה המלצתי היא- להניק כמה שיותר- זו תקופה קשה שתעבור בסופו של דבר.
 

sharonmx

New member
ולהעביר לצמחי לא עזר?

אולי אני אגוצנטרית... אבל לא בא לי לשבת בבית להניק כל היום. יש לי מטפלת בחלק מהיום והחופש הזה הוא גם קצת בשבילי... אם לא תהיה ברירה זה מה שיהיה אבל אני מעדיפה להניק כשאני בבית עם אופציה לתמ"ל ע"י מישהו אחר.
 

מיכל @

New member
לא מעבירים לצמחי בלי סיבה טובה

התייעצת עם רופא? היא לא מקיאה חלב אם? אם כך, יכול להיות שהיא אלרגית לחלב. בכל מקרה, חשוב להתייעץ עם הרופא לפני כל שינוי עם תינוקת כ"כ קטנה.
 

maayanshor

New member
לא ניסיתי לעבור לצמחי

אחרי כל הבהלה סביב הסויה, לא חשבתי על זה כאופציה.
 

sharonmx

New member
יכול להיות הבדל בין סימילאק למטרנה?

מבחינת יכולת העיכול?
 
למעלה